Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    750 zxr vaihtoi omistajaa ja uusi pyörä on haussa. Vaatimuksia: Hyvä matkustajalle pidemmälläkin reissulla (kawalla todella puuduttava ajaa matkaa), vähän vähemmän kyykky, tehokkaampi/vääntävämpi. Harkinnassa on ollut Blackbird, VTR, VFR tai jotain ihan muuta. Budjetti +- 10000€. Ehdotuksia/kokemuksia pyöristä? Tällä hetkellä eniten kiinnostaa xx.
    Busa... Se on kaikkea mitä pyysit ja ehkä hieman enemmänkin...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Blackbird. Se on kaikkea mitä pyysit ja ehkä hieman enemmänkin...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Tietysti olisi mukava kuulla jotain perusteluja?
    Uusi Bandit (se isompi) vaikuttaa asialliselta, ainakin matkakäyttöön kahdelle. Ei kun kauppaan pröövaamaan.
    Tässä vähän luettavaa, jos vaikka sytyttäs
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Blackbirdistä juttua englanniksi *tästä*

Voin sanoa että ainakin minä olen aivan ihastunut mustarastaaseen. VFR:n kliparit nosti ajoasentoa juuri piirun verran niin kädet ei väsy. Vääntöä riittää koneessa ja helppo pyöritellä kaupungissakin. Pyörän paino tuntuu häviävän kokonaan kun sen saa liikenteeseen.

Ajoasento ja polvikulmat sopivat ainakin minun rungolleni (182 cm) hienosti, kaikki hallintalaitteet ovat kohdallaan ja loogisesti käytettävissä.

Katteet suojaavat oikein sopivasti, jopa näillä viiden asteen keleillä ei tuuli puhalla jalkoihin lainkaan. Maantienopeuksilla pientä tuulikuormaa hartioissa, mutta se ei oikeastaan häiritse lainkaan.

-strider-

- '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    XX
    Tuolla hinnalla saat jo kelpo yksilön...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Maiks @ Huhti. 09 2007,17:38) kirjoitti
    tai jotain ihan muuta.
    Ducati SS1000FF tai vaikka ST3/ST4S?
    Jos kevyttä matkapyörää etsit,käy koeajaan bmw f800st/s

Kuulin,että voi olla hyvä.
    <p>R 1200 RT</p>
    XX on varmasti hyvä valinta... Mutta ettei kaikilla ole hondaa ja tojotaa, niin yhdeksi vaihtoehdoksi suosittelisin jammun FZS 1000. Ei sillä, että olisi jotenkin erikoisempi
    Esim. TUOSSA, klick alle kympin ajettu kohtuulliseen? hintaan.
    Huono tie, parempi mieli
    No ei kait siin sit hittoikaan...osta se XX

Eikä maksais uuskaan enää paljoo
    Viisas pääsee vähemmällä!
  13.  
    Mitenköhän tuossa jammussa löytyy puhtia? Mieluusti sellainen pyörä seuraavaksi joka tuntuisi ex kawasakia pirteämmältä(100hv takanakilta). Ducatikin miellyttää silmää. Itsellä tuota runkoa 183cm, jos se mihinkään vaikuttaa. Hondista on kyllä paljon tarjontaa ja kuvista näyttää ainakin suurin osa hyväkuntoisilta.