http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?s...article=139336
Ja paljonkohan tämäkin turha keikka tuli maksamaankirjoitti
On se vaan kumma juttu kun aina pitää väenväkisin lähteä EU:sta hakemaan päätöstä asiaan josta jo lähtötilanteessa tiedetään tulevan turpaan että tukka lähtee. Miksei näitä asioita voi koskaan hoitaa suosiolla kuntoon. Ei vaan tajuakirjoitti
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
koska siitä menetetään ilmaisia tuloja valtiolle?(HiTec @ Maalis. 15 2007,15:12) kirjoitti
KooTeeÄm
No siinäpä se! Kyllä mun mielestä pitäisi päättäjienkin pikkuhiljaa ymmärtää ettei tullin/suomen laittomat(EU) kiskuriverot tule säilymään. Miksi ihmeessä niistä pitää aina kynsinhampain pitää kiinni, kun niistä pitää luopua kuitenkin. Tällä pitkittämisellä ajetaan itsemme vain kuseen. Ei niistä voi kuitenkaan kerralla luopua. Esim. tuontiauton verotus.(shwoomie @ Maalis. 15 2007,15:55) kirjoitti
![]()
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Moro !
Joskus olen miettinyt että mitähän siinä olisi tapahtunut jos olisin jäänyt kiinni Saksasta tuodulla pyörällä ajamisesta armaassa
Suomessamme, siis saksalaisilla siirtokilvillä. Mielenkiintoiseksi asia olisi mennyt kun olisi haastanut Saksan valtion oikeuteen yksityisen ihmisen
harhauttamisesta/pettämisestä.
Saksalaisessa siirtokilpi/vakuutuspapereissa mainitaan niiden
voimassaolo maat, mukana Suomi. Ei voida olettaa että
tavallinen kansalainen tuntee Suomen lainsäädännön joka kohdan
eikä voi luottaa toisen EU-maan Saksan antamiin virallisiin,
kirjallisiin tietoihin !
Meillä istuu 200 pässinpäätä eduskunnassa joilla ei tässä asiassa
ole mitään virkaa. Virkamiehet ministeriöissä valmistelevat
esitykset eduskunnalle, ovat vain ilmeisesti aina olleet niin hyvin
virallisten maahantuontiorganisaatioiden hellässä ohjauksessa.
Euroviisutkin voitettiin, helevetti siis jäätyy, mutta virkamiehille ei voida mitään ?
Juice oli siis oikeassa: Ei virkamiestä voi opettaa, ne pitää viedä saunan taakse ja ........
Mutta kärsitään. kärsitään....
Mä toin pari vuotta sitten auton niin etten rekisteröinyt sitä itselleni saksassa ollenkaan. Hommasin saksan siirtokilvet bulvaanin kautta ja ajelin niillä Hankoon saakka.
Oliskohan niiden kilpien pitäny toimia Suomessakin.
Niissä oli vaan törkeän kallis vakuutus. 100,- / 5 päivää.