Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa (Mutkailija @ Kesä. 26 2007,21:38) kirjoitti
    Mitäs sanovat Suzukin asiantuntijat hintapyynnöstä? Vaikuttaisi olevan Ok kunnossa noin käytetyksi, mutta ei ole itsellä mitää käryä kolme vuotta vanhojen kusiaisten hinnoista.
    Mää oon asiantuntija korkeintaan paskanpuhumisessa, mut vertailevaa tutkimusta voin sulle vähän suorittaa: katsopas vaikka näitä pyöriä, ja miksei näitä myös. Pääsetkö kärryille?
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
    Jups.. aika hyvin näyttäis olevan hintakin. Kiitosta vaan
    Täytyy kehua ihan vilpittömästi 07 vm kusiaista siis mä olen kaksilla ratapäivillä käynnyt ja pyörä sen kun kerjää ajamaan kovempaa kuin itsellä pää kestää.Se on toisaalta todella petollista sillä vauhdit kasvavat liikaa.
    Hidas ja vanha.
  4.  
    Lainaa (sapala @ Kesä. 06 2007,23:42) kirjoitti
    No niin, nyt tais löytyy paikka mistä pääsee vaihtamaan vilkut helposti tohon mun 2005 mallin 600 gixeriin. Eli siellä etukatteen alla on semmonen muoviläpyskä, joka on jollain ihme muovi hommilla kiinni.

Osaisko joku sanoo että miten sen muovihomman sieltä etukatteen alta sais helpoiten irti? ja onko ne muoviruuvit, kuinka heikkoja, että miten ois kannattava alkaa niitä irrottelee?

Kiitos!
    Veikkailisin niiden olevan noita muovisia pikakiinnikkeitä. Painat keskeltä jollain tikulla, vaikka kuusiokoloavaimen päällä, niin pomppaavat ylös katteesta, josta ne on helppo vain vetää irti sen jälkeen.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12