No hyvä, Bozze varmenti tän pensahommelin.
Eli mittariin kannattaa luottaa ettei jää tielle.
Tuo oma vie sen 4,5-4,7. Ja samaa näyttää ajotietokone. Toki sisäänajossa kohtuu varovasti. Täyskaasuvetoja kyllä mutei kierroksia ylös.
Sattuneesta syystä pistin oman Mega Hanin seisontaan.
Parantelen reisiluun eka ja ehkä syssymmällä selkään, toivottavasti![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
No miepä pidän monologia taasen...
Miks täs ei oo blipperiä?? Speedissä on. Eihä se vaatis ku push/pull anturin ja ohjelmointia!!
Lämpökahvat? Diileri selvittää saatavuutta. Onkha nuokin Speedissä vakiona?
Järkyttävää p@skaa nykyään kaikki nettisivut, myös Triumphin, "Hienoo" pimpelpompelia, mut olennaista faktaa ei löydä kirveelläkään.
https://www.triumphmotorcycles.co.uk...triple-rs-2018
Nii, pieni mainos tähän. T-huolto ja olen saanu erinomaista palvelua Jämsästä.
http://www.huolto-kaksikko.com/
Viimeksi muokannut: Baltic; 11.06.2018 klo 18:30.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Ei oo lämpökahvat Speedissä vakiona, lisävaruste kuulemma. Kyselin BT:n koeajopäivillä. Mulle on tulossa parin viikon päästä huollossa ne, on kuulemma briteissäki kahen viikon toimitusaika eli hyvissä ajoin kannattaa kysellä. Blipperi; luulis että Speedin kampe käy suoraan Streettiin, mutta tiiä häntä![]()
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Tuossapa tarinaa 765RS ECUn ohjelmoinneista. (ja joo tyhmimmät asentaa vieläki PCV ku kauppias suosittelee...)
Vahvat iltapäivä tsajut Briteillä kun saavat liki +12hp putkivirillä ja ohjelmalla. Mie en usko!
Ja sit parhaimmissa yli 120hp takafillarilla, vakiona. No dynot näyttää mitä näyttää.
https://www.street-triple.co.uk/inde...c,31994.0.html
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Kävin koeajamassa RS:n tänään ja huomasin että moposta kuului ajossa suht äänekästä sirinää tms. häiritsevää ääntä, joka kuului hyvin putken mörinänkin yli, kunnes reippaammissa nopeuksissa tuuli lopulta peitti äänen. Onko muut havainneet samaa, vai oliko vaan kuivat ketjut tjs.![]()
Joo tollanen vislaus sieltä kuuluu. Kotarin kolinoiden ja kilinöiden jälkeen ihan sivistynyt ääniMuistan kun R6:sen ruiskusta varoitettiin, että pitää aika sirkutusta tietyllä kierrosalueella, mutta äkkiä senkin osasi jättää huomiotta.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Sie et oo avannu kaasua!
Ei tasan varmaan kuulu mitään sen imuäänen läpi![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Nose Vennamo kanto takaisinkutsukirjeen.
2017 ja 2018 R ja RS.
Vasen valo/vilkkukatkaisija tangossa vaihtoon.
Lucacsen sähöt...![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Niihäne tuol Brittifoorumil tarinoi, et jos erehtyy pesemään tuon keksinnön tai jopa rohkenee sateesa cruisia, nii valot temppuilee.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Sumuisten saarten sähkötVälillä oon kyllä ihmetelly kun oon omasta mielestä laittanu vilkun päälle, mut mitään ei oo mittaristossa tapahtunu.
E. Eipä ole kusti vielä tänne polkenut kirjettä..
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Ei tännekään ehtinyt, mutta tuolta: https://www.triumphmotorcycles.se/safety-recall-search kun etsi valmistenumerolla niin löytyi tuo takaisinkutsu
Tosin aika vastikään päivittyny tuokin, viikko sitten kattelin kun luin asiasta toisella foorumilla ja silloin ei löytänyt mitään. Tein myös käytännön testin ja jätin ulos sateeseen yöksi, vilkut ja valot toimi silti Ok.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Trumppa kävi 10 000km / vuosihuollossa. Otin samaan konkurssiin uuden takarenkaan ja kahvalämppärit. Aijettä olikin mukava tulla 15 asteen lämmössä ja pikku vesisateessa takaisin kotiin kun kädet hohkasi punaisena
Eipä tullut mieleen hankkia muita kuin nämä integroidut versiot
Mittaristoon tulee tuo pieni ikoni kertomaan, että millä kolmesta asetuksesta ovat päällä
Niin ja siitä uuden Speed Triplen blipperistä puhuttiin kanssa. Olivat huollossa sitä mieltä ettei mene suoraan Streettiin, koska takana on muutakin ohjelmointia kuin se pelkkä anturi. Kuka kokeilee ekana..
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Relax !
Onko sulla 2 vai 3 tehoasetusta noissa kahvoissa??
Joissakin "ohjelmaversioissa" on vain 2, uusissa 3 ???!!!!!
Käsittääkseni noi voi asentaa itse, töpselit kiinni ja ECU havaitsee uuden varusteen. Sitte vaan napista päälle ja sateeseen
https://www.triumphmotorcycles.co.uk...eated-grip-kit
Edit: ÄÄÄh sullahan lukee et kolme tehoa!!
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Juu kolmepa hyvinkin. Mulla ei muuten ollut muuta takaisinkutsua kuin pulttien ja mutterien kiristyksen tarkistusLucaksen sähköt pysyvät mysteerinä.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
No hyvä!
Onhan vammasta ku kauppias ei löydä mulle kuumia kahvoja ja iteltä se onnistuu täältä punkan pohjalta.
Taidan tilata vapaasta maailmasta
Blipper. Sehä on myös Tiikerissä 1200. Sais myös Streettiin, mutta kuka osaa/pystyy sen ohjelman tekemään, son se onkelma.![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Nyt euroopanreissu takana, piti käydä Bulgariassa asti uimassa Mustassameressä kun merivesi täällä Vaasan tienoilla on niin kylmääEnivei, ensiasennusrenkailla ajettu nyt 7800 km joten ihan mukavasti näyttäisi kestävän. Eivät ole juurikaan kantilla joten luultavasti sen 1500-2000 km noilla vielä ajelee,
Terve,
hakuammuntaa, mutta ei kellään sattuis olee joutilaana -09 malliin istuvaa blazing orange väristä belly pania? Voisin ostaa pois.
Suzuki Hayabusa 1300 -08
Honda Hornet 900 -05
KTM Super Duke 990 -07
Triumph Street Triple 675 R -09
Kävin tiistaina tankilla ja sattui olemaan huono pistooli, joka sitten kusi tankkausta lopetellessa jostakin ihme välistä tankin päälle vähän bensaa, vaikka pistooli osoitti ylös. Asemalla ei tietenkään ollut mitään papereita, jotta tuon olisi voinut kuivata. Tänään pesin pyörää (ei mennyt vieläkään mitään rikki) niin siinä pestessä P-kirjain valahti tankista irti. Bensiini oli syönyt teipin liiman ja pestessä kirjain sitten irtosi. Väkertelin tuohon kaksipuoleisen teipin ja liimasin takaisin. Mietin vain, että miksei nuo ole tarroja vaikkapa lakan alla.
Samalla tuli naksuteltua alusta rata-asetuksille huomista Alastaroa ajatellen. Luovutuksessa alusta oli näköjään laitettu kautta linjan Roadin ja Comfortin väliin. Musta tuo on ollut jo nyt aika kivireki Kotariin verrattuna, että mielenkiinnoilla odotan huomista![]()
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Eli siis tämä
Englannissa eletään vielä näiden kohokirjaisimien aikaa nääs. Jos nuo haluaa rapsaista irti, niin tietääpähän ainakin miten irtoaa helposti.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Haa, oliha mukava kiivetä selekää, sateesta huolimatta, 3kk (jalkapoikki)saikun jälkeen.
Kuumatkahvat tuohon on laitettava, apsoluutli![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Noni, vihdoin sunnuntaina oli aikaa kiivetä selkää ni Rumppi päätti sytyttää moottorin vikavalon.
Pysäytin, sammutin ja ohjeen mukaan tarkastin, että moottori oli paikallaan.Ei auttanu.
Takuuremontiin tuo menossa kohta, nii tutkikoon samalla.
Eihän tämmösen Nintendon kans pärjää ilman koodinlukijaa.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
No jopas Rumppi koetteleeItse huomasin jännän jutun tuossa kesän lopussa kun mopo seisoi reilu 3 viikkoa ajamatta. Laitoin tulille ja lähti kyllä hyvin ja kaikki toimi muuten normaalisti, mutta mihinkään menuihin ei päässy kummastakaan napista (home tai ajomoodi). Aattelin, että pakko johtua siitä, että jokin anturi tarvitsee tiedon liikkeestä tms. ja siksi ei päästä ropeltamaan. Ja noinhan se sitten oli, että pikku lenkki pikitiellä ja taas toimi kaikki normaalisti. Kummia vehkeitä.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Takuun jälkeen...
https://dealertoolcouk.ipage.com/
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Noni!
Sumujen saarella putiikki lupaa +11hp/5Nm pelkällä ohjelmalla.
Insinööri ei niele tuota, apinoita koijataan...
https://www.thetriumphforum.com/thre...s-remap.11628/
300 puntaa. ECU lähetetään tuonne ja uudella ohjelmalla takas.
http://hilltopmotorcycles.co.uk/
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Ilman mekaanisia muutoksia ei onnistu. Lisäksi yksilöerojen takia valmis kartta voi olla parempi tai yhtälailla huonompi kuin orkkis. Tolla rahala mopon säätää jo penkissäkin jos vaan ecuun pääsee esim. Tune-Eculle tms. ohjelmalla kiinni ja tulee satavarmasti parempi kuin valmiskartalla.
Superbike #7