Sivu: 9 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 517:sta
  1. #241
    183 senttiselle tuntuu hyvälle tuo ajoasento. Ei olla mielestäni lähelläkään ahtautumista. En usko, että muutama sentti sinne tai tänne vaikuttaa hirveästi jos mittasuhteet kropassa on muuten suht normaalit.
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  2. #242
    No mut nuohan on sit hyviä uutisia. Ihme homma tosiaan, kun noin nakupyörät ei jotenkin tehtaalta tullessaan omaan silmään meinaa istua, mutta Triumph on sellainen sopivan erilainen. Tosin luulen, että vakiotanko -ja putket lähtee joka tapauksessa vaihtoon, jos käsiin vakio päätyy.

    Tosin nyt myös tuo Speed Triple kummittelee mielessä, joten saa nähdä kumpaan sitä päätyy.
    Nyt: Triumph Speed Triple
    Aikaisemmin: Husaberg FS650, Honda CR250, KTM 625 smc, Suzuki GSX-R 1000 kisalaite, Yamaha R1, Suzuki GSX-R 600, KTM LC4
  3. #243
    http://www.sportrider.com/bikes/146_...n/viewall.html

    Tässä kiteytyy aika hyvin omakin ajatusmaailma uudesta Street Triplestä. Kovana Ducati-fanina olen edelleen tyytyväinen ratkaisuuni antaa briteille mahdollisuuden.
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  4. #244
    Noin 2600 km sekalaista ajoa takana, joten tässä lyhyttä yhteenvetoa pyörän herättämistä ajatuksista:

    Moottori on joustavampi ja tehokkaampi kuin uskoin tässä kokoluokassa olevan mahdollista. Vääntöä riittää 4000 rpm - 12000 rpm alueella koko ajan todella tasaisesti, eikä kierroksia todellakaan tarvitse "vinguttaa" tapissa nauttiakseen vedosta. Yläkierrosten äänet on tietenkin sen verran iloista kuunneltavaa, että niistä tekee mieli nauttia säännöllisesti. Imuäänet on tässä kolmemukisessa saatu kuulostamaan sen verran hienoilta, että kypärän sisällä on leveä hymy tasaisen varmasti. Vaatimattomille taidoilleni en osaa kaivata enempää tehoa, vaikka hieman pelkäsin jääväni kaipaamaan isompien moottoreiden tehoja. Etenkin V-koneiden vääntöä luulin kaipaavani, mutta väärässä olin. Kaupungissa ja ruuhkissa on helppo ajella hitaampiakin nopeuksia, koska kone pyörii pehmeästi aivan matalimmillakin kierroksilla.

    Ajettavuudessa korostuu helppous ja ketteryys. Pyörä taittuu mutkiiin kuin ajatus ja antaa varman tunteen kuskille. Ajolinjaa pystyy korjaamaan helposti kesken mutkaakin ilman jännityksen tunteita ja yllättävät routakuopat on mukavia väisteltäviä. Alusta säädöt on tehdasasetuksilla aika kovat, mutta toimivat hienosti hyväkuntoisella tiellä ja vauhdikkaassa ajossa. Pitää perehtyä hieman asiaan ja yrittää säättää pyörää hitusen pehmeämmäksi, meillä kun Suomessa on loppunut määrärahat teiden kunnossapitoon. Mutkaisimmat tiet ei ole yleensä niitä tasaisimpia.

    Jarrut toimii. Piste. Parilla sormella pyörä pysähtyy kuin seinään ja jarrutehon säätely on helppoa. Jarrut ei pure mitenkään yllättävästi vaan tuntuma säilyy koko ajan kevyestä kovaan jarrutukseen. Takajarrusta on paha sanoa mitään ihmeempää, mikä kai kertoo sen että ne toimii niin kuin niiden pitääkin. Omien pyörien kanssa hankittujen kokemusten jälkeen Nissin vie Bremboa reiluin lukemin.

    Peilit on ihan hyvät muuten, mutta ei niistä näe oikein muuta kuin kyynerpäät. Tarkalla asettelulla ja päätä liikuttamalla saattaa nähdä myös taaksepäin.

    Ajoergonomia on sopiva kompromissi kaikkeen. Matka-ajoa jaksaa päristellä kiitettävästi, kädet ei väsy kaupungissa ja jalkojen kulma on ihan ok 183 senttiselle. Mutkien kurvailuun ajoasento on hyvä ja painonsiirtely pyörän päällä on helppoa. Satulasta ei ole ihmeempiä tuntemuksia jäänyt mieleen, eli kai se on ihan hyvä merkki. Flyscreenistä ei taida olla hyötyä kuin hyönteisten keräämiseen ja ulkonäköön, mutta nakupyörissä tämä on tuttua.

    Kytkin on kevyt käyttää (jossain sitä on haukuttu raskaaksi, mutta ehkä nuo ihmiset eivät ole ajelleet Ducateilla ja kuivakytkimillä??). Vaihteisto toimii helposti. Kaasussa oli pientä klapia (tyhjää liikettä ennenkuin polttoaineen syöttö alkaa toimia), mutta tuo on kuulemma kaikissa Triumpheissa nykyään. Pienellä vaijerin säädöllä asia hoitui.

    Mittaristo on selkeä tärkeiden tietojen osalta ja vaihdenäyttö sekä säädettävä vaihtovalo efekteineen on plussaa. Kulutuslukemien seuraaminen on ihan mukavaa moottoripyörissäkin, vaikka ne tuskin oikeasti ketään tällaisia pyöriä hankkivia kiinnostaa. Maksaa mitä maksaa, kunhan hauskaa on.

    Siinäpä tärkeimmät. Positiivista hehkutusta, mutta minkäs teet.
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  5. #245
    Mitäs luokkaa on 20tkm huolto noin (~500e)? Lähinnä suuntaa antavaa tietoa kaipailen kun STripleä olen miettinyt hankkivani ja mietin miten huomioin huollon hinnassa. Näyttäisi olevan isompi huolto (nesteitä, venttiilivälykset, tulpat sun muut).
  6. #246
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Mitäs luokkaa on 20tkm huolto noin (~500e)? Lähinnä suuntaa antavaa tietoa kaipailen kun STripleä olen miettinyt hankkivani ja mietin miten huomioin huollon hinnassa. Näyttäisi olevan isompi huolto (nesteitä, venttiilivälykset, tulpat sun muut).

    Veikkaisin tuota hintaluokkaa, riippuen tarvitseeko venoja säätää paljonkin, mutta jos tarkka hinta kiinnostaa niin kannattaa kysyä joltain dealerilta: http://www.triumphmotorcycles.fi/tri.../find-a-dealer
    Kannattaa vertailun vuoksi kysäistä varmaan myös jostain pienemmältä pajalta jossa on ammattitaitoa tuohon huoltoon, esim Huoltokaksikko Jämsässä (täälläkin kehuttu) tai MJL-huolto (omat kokemukset ekasta huollosta oli positiiviset).
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  7. #247
    Daytonan omistaja vastaa. Harvoista on tarvinnut venoja säätää 20thk huollossa. Eli ne pitäisi tarkistaa ja jostarvetta, niin sit säädetään. Miksi viedään/säädätetään muilla, kun osa harrastuksesta omallakin kohdalla on teeseitse-juttu. Netistä kavereilta saa varmasti tietoa ja onhan se hienoa, et minä eikä se pajan kaveri, kun teki sen säädön. Tietty moni on ja ajelee yksin. Pitäisi ottaa porukka kasaan ja vehkeet huollolle. Kimppakivaa ja pelit kuntoon. PKS mulla voisi jopa olla paikka, kun vaan hommataan tieto ja vehkeet samaan paikkaan.

    PS. Tuli mieleen, et jos pelit huolletaan, niin kuppilaan sen jälkeen. Pelit suojassa selviämiseen asti lukkojen takana.
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  8. #248
    Kyllä mua kiinnostaisi roplata pyörää itse, ainakin jossain määrin. Mitään en juuri osaa, mutta tekemällä oppii? Näillä taidoilla ei vielä venttiilejä säädellä, eikä edes tarkasteta. Tosin nyt kun erehdyin uuden hankkimaan niin pakko on takuun takia maksaa ekat pari vuotta huolloista ja luottaa siihen että huoltomies tekee asiat oikein.
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  9. #249
    Lainaa Temeteus kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mua kiinnostaisi roplata pyörää itse, ainakin jossain määrin. Mitään en juuri osaa, mutta tekemällä oppii? Näillä taidoilla ei vielä venttiilejä säädellä, eikä edes tarkasteta. Tosin nyt kun erehdyin uuden hankkimaan niin pakko on takuun takia maksaa ekat pari vuotta huolloista ja luottaa siihen että huoltomies tekee asiat oikein.
    Eipä nuo perushuollot liian vaikeita juttuja ole. Osa hommista on vaan niin pirun työläitä, että en jaksa hetkeäkään uskoa, että tunti tunnilta velottavat tahot oikomatta niitä tekisivät. Esimerkkinä tulee mieleen laakereiden rasvaamiset sekä ketjujen ja rattaisen putsaamiset. Niitä ei vaan siinä 4h (eikös tämä ole isommalle huollolle melko yleinen tavoite?) aikana ehdi tehdä kunnolla, mikä huoltoon on varattu.
    Street Triple 08
  10. #250
    Street Triple hankittu \0/ Yhtä asiaa vain mietin. Etujarru laahaa hieman. Ei kuumene eikä pyörää työntäessä vastusta, mutta pieni kihinä kuuluu. Kuuluuko asiaan "ominaisuutena" vai tulisiko jarrujen mäntiä sun muuta vähän herkistellä. Jarrunesteen taso tuntuu olevan ok. Jarrukahvassa ei tunnu väljää oikeastaan lainkaan.
  11. #251
    Normaalisti tuon kihinän ei pitäisi haitata.

    Normaalia:
    - Kun pyörän ollessa paikoillaan puristelee jarrukahvaa (tausta tarinoinnista päätellen olet tehnyt tätä)
    - Pesun jälkeen
    - Märällä kelillä

    Epäilyttävää:
    - Suoraan ajolenkin jälkeen talliin/parkkiin työntäessä

    Jälkimmäisessä tapauksessa kokeilisin ensin esim. parkkipaikalla jarrutella, sitten pyörä sammuksiin ja työntelyä vähän matkaa. Mikäli laahaus jatkuisi ottaisin satulat irti ja tsiigailisin mitä jarruille kuuluu.

    Mikäli päädyt satuloiden irroittamiseen älä käytä liikaa voimaa mäntien puristamiseen ottamatta jarrunestesäiliön kantta irti, säiliön tiiviste menee kuprulle ja uutta ei trumpalta saa varaosana (nimim. kokemusta on )
    Street Triple 08
  12. #252
    Kiitoksia kommentista. Näytti kihinä kadonneen kun nyt teki pienen lenkin. Vasta ostettu pyörä niin kuuntelee turhankin kriittisesti kaikkea.
  13. #253
    Tänään streetti sai uudet ketjut ja rattaat. Kiitos Tampereen Bike Team.
    Hintaa tais olla 306e ja olikohan senttejä päälle. Kyllä nyt rullaa hienosti!

    Edellisillä oltiin menty 31tkm ja oli aivan loppu (venyneet epätasaisesti ja rohisi paljon)
    Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
  14. #254
    Ekat viitisenkymmentä kilsaa takana uudella pelillä ja hitto että on hauska peli ajaa. Päätös vaihtaa kyykyistä pois oli kyllä ekan päivän perusteella täysin oikea, ihan erilaista ajaa vähän pystymmällä ja nakummalla mopolla. Kunhan jostain sais vielä malttia mummoilla nuo sisäänajokilsat kunnialla.
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
  15. #255
    viikko sitten tuli itsellekin 2013 R. Keskiviikkona eka huolto.
  16. #256
    2013R tuli hommattua. Ajatuksena vaihtaa pienempi eturatas, jolla todella pitkä ykkönen lyhenee, aluksi 15t eteen, ja ehkä vielä 2 piikkiä isompi taakse. Onko joku kokeillut? Brittifoorumien mukaan speedohealeria ei tarvitse, jos pyörässä on ABS, eli ottaa nopeusmittarin tiedon jarruilta. Lisäksi leveämpi ohjaustanko parantaisi käsiteltävyyttä hitaammassa ajossa, Maguralta näyttäis löytyvän n. 800 millinen fatbar, ja Renthal yms. myös. Rengaspaineet kun laittaa manuaalin mukaan, eli taakse 2,9 bar niin kylmällä ja kostealla asfaltilla kakkosellakin pito ohutta. 2,5 bar toimii paremmin, ja on Daytonan suositus taakse.

    Mahtava peli kyllä, ja aiemman 2011 R -mallin jälkeen huomaa kyllä heti nuo useat pienet parannukset, joita pyörään tehty. Vaihteisto toimii paljon pehmeämmin, eikä kolahda raa'asti kun vaihtaa korkeilla kierroksilla ykköseltä kakkoselle, tähän ilmeisesti vaikuttaa myös se paljon vanhempaa mallia pidempi ykkönen.
    Viimeksi muokannut: Striple; 14.04.2014 klo 23:20.
    Ducati Multistrada 1200S
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
  17. #257
    Lainaa Striple kirjoitti Katso viesti
    2013R tuli hommattua. Ajatuksena vaihtaa pienempi eturatas, jolla todella pitkä ykkönen lyhenee, aluksi 15t eteen, ja ehkä vielä 2 piikkiä isompi taakse. Onko joku kokeillut? Brittifoorumien mukaan speedohealeria ei tarvitse, jos pyörässä on ABS, eli ottaa nopeusmittarin tiedon jarruilta.
    Ilmoittele ihmeessä kokemuksista täällä jos vaihdat noita välityksiä. Olis kiva kuulla kokemuksia niin voisi itsekin harkita.
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  18. #258
    Mikäs on pääkaupunkiseudulla edullinen merkkihuoltoliike? vuosihuolto tulossa, 2500km eli edullinen etsinnässä. Jonkun lehden testin yhteydessä hinnaksi kerrottiin 300€ joka kuulostaa kalliilta edellisen triumphin 170€ huoltoihin nähden (tehty Kotkassa).
    Ducati Multistrada 1200S
    Ktm 990 SMT 2011
    Street Triple R 2013 ex
    Street Triple R 2011 ex
  19. #259
    Tervehdys!

    Tuli hommattua 2009 street triple. Kellään infoa mistä saisi sellaisen lyhyen putken tai sliparin eli mikä ei tule sinne penkin alle ylös asti?
  20. #260
    Lainaa apinho kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys!

    Tuli hommattua 2009 street triple. Kellään infoa mistä saisi sellaisen lyhyen putken tai sliparin eli mikä ei tule sinne penkin alle ylös asti?
    Onnittelut hyvästä valinnasta, kuvia kehiin! Vaihtoehtoja ei hirveästi ole, eikä halvalla selviä, ellei käy hyvä tuuri käytettyjen markkinoilla. Kotimaasta jos haluaa ostaa uuden, niin marmoritiskiltä löytyvä Arrow 3-1 Lowboy -kokoputkisto on ainoa vaihtoehto. Sliparivalmistajia löytyy maailmalta ainakin nämä:

    - SC Project
    - Zard
    - Comp Werkes

    Kaikkien valmistajien 3-1 sliparit ei mene paikalleen ilman rälläkkää (koska pakokäyrästö nousee sinne ylös). Penkin alle menevien slipareiden valmistajia löytyy paljon runsaammin.
  21. #261
    Lainaa Jartsi kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut hyvästä valinnasta, kuvia kehiin! Vaihtoehtoja ei hirveästi ole, eikä halvalla selviä, ellei käy hyvä tuuri käytettyjen markkinoilla. Kotimaasta jos haluaa ostaa uuden, niin marmoritiskiltä löytyvä Arrow 3-1 Lowboy -kokoputkisto on ainoa vaihtoehto. Sliparivalmistajia löytyy maailmalta ainakin nämä:

    - SC Project
    - Zard
    - Comp Werkes

    Kaikkien valmistajien 3-1 sliparit ei mene paikalleen ilman rälläkkää (koska pakokäyrästö nousee sinne ylös). Penkin alle menevien slipareiden valmistajia löytyy paljon runsaammin.

    Kiitoksia. Kyllähän varsinkin tuo SC-projectin 3-1 full system silmää miellyttää! Mites tuollaisen jos hommaisi niin riittääkö että säädättää ruiskun asiantuntevassa paikassa? (Ja oliskos kellään heittää jotain hyvää paikkaa pääkaupunkiseudulla missä saisi tuon homman teetettyä =))
    Aika tietämätön vielä näissä asioissa olen mutta kiitoksia jo vastauksista =D
  22. #262
    Päivää.

    Sattumalta kevätkiimoissa hankin vuoden 2009 Street Triplen. Taukoa kaksipyöräisistä on sitten kevariaikojen hiukan eli, köh, 19 vuotta. Ensimmäinen tuhat kilometriä on mennyt mukavasti. Nyt suuremman kuolemanpelon väistyttyä olen kiinnittänyt huomiota savutukseen tyhjäkäynnillä sekä ajokamojen hienostuneeseen öljyn käryyn. Ajossa ei huomaa savutusta eikä mitään vuotoja näy missään. Öljytikku näyttää samalta kuin hankittaessa eli karvan ylärajan yli. Kilometrejä oli hankittaessa ainakin mittarin mukaan vain 9000. Myyjäliikkeen ja huoltokirjan mukaan huollettu 8000km kohdalla.

    Savutus ei liene normaalia, mutta voiko tuo pieni öljyn ylitäyttö tuota selittää vai pitääkö heti ruveta miettimään pienimuotoista koneremppaa? Amatöörin mielipiteen mukaan kone toimii muuten normaalisti.
  23. #263
    Lainaa apinho kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia. Kyllähän varsinkin tuo SC-projectin 3-1 full system silmää miellyttää! Mites tuollaisen jos hommaisi niin riittääkö että säädättää ruiskun asiantuntevassa paikassa? (Ja oliskos kellään heittää jotain hyvää paikkaa pääkaupunkiseudulla missä saisi tuon homman teetettyä =))
    Aika tietämätön vielä näissä asioissa olen mutta kiitoksia jo vastauksista =D
    Dynokäynti ei oo välttämätön, koska valmiita karttoja löytyy ja suht helppo vaihtaa iteki. Vaihtoehtoisesti paikallinen Trumppa-huolto voi laittaa sliparille tai kokoputkistolle sopivan kartan.

    Lainaa rickydoc kirjoitti Katso viesti
    Päivää.

    Sattumalta kevätkiimoissa hankin vuoden 2009 Street Triplen. Taukoa kaksipyöräisistä on sitten kevariaikojen hiukan eli, köh, 19 vuotta. Ensimmäinen tuhat kilometriä on mennyt mukavasti. Nyt suuremman kuolemanpelon väistyttyä olen kiinnittänyt huomiota savutukseen tyhjäkäynnillä sekä ajokamojen hienostuneeseen öljyn käryyn. Ajossa ei huomaa savutusta eikä mitään vuotoja näy missään. Öljytikku näyttää samalta kuin hankittaessa eli karvan ylärajan yli. Kilometrejä oli hankittaessa ainakin mittarin mukaan vain 9000. Myyjäliikkeen ja huoltokirjan mukaan huollettu 8000km kohdalla.

    Savutus ei liene normaalia, mutta voiko tuo pieni öljyn ylitäyttö tuota selittää vai pitääkö heti ruveta miettimään pienimuotoista koneremppaa? Amatöörin mielipiteen mukaan kone toimii muuten normaalisti.
    Kylmällä koneella voi hieman savuttaa. Ettei kuitenkin kävis rikkaalla, mikä putki ja kartta? Öljyä ei oo liikaa.
  24. #264
    Lainaa Jartsi kirjoitti Katso viesti
    Kylmällä koneella voi hieman savuttaa. Ettei kuitenkin kävis rikkaalla, mikä putki ja kartta? Öljyä ei oo liikaa.
    Putki on vakio, kartasta ei ole tietoa. Ei tullut kyllä mieleen asiaa edes kysyä. Onko antaa vinkkiä asiallisesta huoltopaikasta Pirkanmaalla, jossa esim. tuo ECU-asia selviäisi/säätö onnistuisi?
  25. #265
    Lainaa rickydoc kirjoitti Katso viesti
    Putki on vakio, kartasta ei ole tietoa. Ei tullut kyllä mieleen asiaa edes kysyä. Onko antaa vinkkiä asiallisesta huoltopaikasta Pirkanmaalla, jossa esim. tuo ECU-asia selviäisi/säätö onnistuisi?
    Kaiken järjen mukaan siellä on kyllä oikea kartta, jos putkia ei ole missään vaiheessa vaihdeltu. Ja jos se tosiaan on öljyn eikä bensan haju, niin eihän se sitten se ole. Näissä ei ole ollut ongelmia öljynkulutuksen, tai moottoripuolen suhteen. Vaikea sanoa onko siinä mitään varsinaista vikaa, tietysti jos kamppeet voimakkaasti haisee, niin eihän se sillon ole ok. Biketeam näyttää Tampereella edustavan Triumphia.
  26. #266
    Lainaa apinho kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia. Kyllähän varsinkin tuo SC-projectin 3-1 full system silmää miellyttää! Mites tuollaisen jos hommaisi niin riittääkö että säädättää ruiskun asiantuntevassa paikassa? (Ja oliskos kellään heittää jotain hyvää paikkaa pääkaupunkiseudulla missä saisi tuon homman teetettyä =))
    Aika tietämätön vielä näissä asioissa olen mutta kiitoksia jo vastauksista =D
    Valmiita karttoja on aivan turha edes kokeilla. Nää laitteet on sen verran kaikki yksilöitä. Samin autopaja on säätöhommissa paras paikka pääkaupunkiseudulla. Suomessakin kirkkaasti TOP 3 listalla.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  27. #267
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Valmiita karttoja on aivan turha edes kokeilla. Nää laitteet on sen verran kaikki yksilöitä.
    Tämä tarkoittanee myös sitä, että suoraan kaupasta osa pyöristä toimii ja osa ei? Niihin kait laitetaan kaikkiin sama kartta tehtaalla.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  28. #268
    Eiköhän tätä ikäluokkaa olevissa ruiskukoneissa ECU osaa pientä tunausta tehdä lennossakin (spekulointia). Joissain ruiskupyörissähän kartta muuttuu eri vaihteillakin toiseksi... Ja jos tehtaalta tulee arrown putkilla varustettua pyörää omalla kartalla niin sen kuvittelisi olevan kohtalaisen hyvin kohdallaan, joten tuskinpa se tulos on mitään muuta kuin asiallinen jos pyörään pistää tehtaan oman arrow-kartan...
    Triumph Street Triple
  29. #269
    Löytyis ylimääräisenä 09vm street tripleen tankki ja bensa pumppu. Sekä reilusti vakiota kevyemmät välitykset, lähes käyttämättömät rattaat. Yyveellä lisä tietoja. Halvalla saa kun pitää saada tallista ylimääräistä romua pois.
    Www.northernfighters.com
  30.  
  31. #270
    Kaikkeen tähän moottorinsäätöjutusteluun haluaisin sanoa. Edellisen pyörän kanssa tuli TuneECU ja tuo karttojen turaaminen tutuksi ja tässä on käytössä (pre2013-malleissa) samalla kaapelilla ja softalla tunkattava moottorinohjausyksikkö.

    En yhtään epäile etteikö lopputulos olisi täydellisyyttä hipova jos vie säädätettäväksi ja penkissä tunkkaamalla varmasti lopputulos on parempi kuin itse tallinperukoilla säätäessä, mutta

    Koska meille kuitenkin on annettu ilmainen softa ja valmistajalta suoraan saadut kartat joita voi sillä softalla tunkata, miksipä ei? Se 40€ mitä itse kaapelista aikoinaan köyhdyin lienee kovin lähellä sitä hintaa minkä merkkiliike ottaisi siitä valmistajan valmiin kartan paikalleenlaitosta. Samalla tulee tutustuttua pyörän sielunelämään lähemmin ja ainakin itseäni tuollainen harrastaminen hivelee.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
Sivu: 9 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen