Toisella riumppifoorumilla joku jenkki oli lähettänyt ecun tuonne, ennen/jälkeen dynokäppyröissä ei ollut eroa.
Hilltopin perustelut oli :
"You won't be able to see gains from our software on a dyno. It's designed to be hidden."
"When we run bikes on our dyno we can defeat the hiding process (because it's our software)."
![]()
Nyt on vahvaa virittämistä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sese!
Kun tuon Zuikkarin säädätin Vittaniemellä, nii eihän se kustannus ollu mitään verrattuna johonkin kommanderipurkin ostoon.
Hilltoppi on kyllä TVshop tasoa
Lisätääs tähän vielä:
Megahani on taas täysis sielun ja ruumiin voimis.
Vilkkukatkaisija päivitetty. (takaisinkutsu).
Vikakoodi viittasi jarruvalokatkaisijoihin... Mutta saattaa (ehkä) liityä myös tuohon vaihdettuun nappulapakettiin?!
Heizgriffe asennettuna, 295€. (Motobox, Kotka).
Viimeksi muokannut: Baltic; 27.09.2018 klo 10:43.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Testattiin:
Tune-Ecu toimii OK, 2018 T765.
Pääsee lukemaan anturitietoja, vikakoodeja, ym. Syvällisempään ei ny ollu aikaa, tutkitaan joskus!
Ohjelma Play kaupasta ja vaikka tämä luutuutti.
https://play.google.com/store/apps/d....tuneecu&hl=en
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4931...roid-Bluetooth
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
TFT mittaristolla varustettuihin saapi pian lisää räplättävää... Siis myös "vanhoihin" malleihin.
https://www.triumphmotorcycles.co.uk/tft-connectivity
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Viimeksi muokannut: AAte; 18.02.2019 klo 08:56.
Yamaha PW 80, Derbi R-Xtreme 50, Husqvarna WRE 125, Derbi GPR 125, Aprilia Mx 125, Honda CBR 600F ABS 2012, KTM 690 SMC 2008, Honda CBR600RR 2014, KTM 690 SMCR 2017, Triumph Street Triple 765 RS 2017, KTM 690 SMCR 2019
Paljonkohan 765rs antaa vääntöä moottorista oikein säädettynä ja avaralla putkella? Aikoinaan 675R tuli myytyä kun kyllästyin juuri heikohkoon vääntöön, tai siis sen ja pitkän ykkösen vuoksi pyörä oli tylsä alle 80 kmh vaihdissa, vaikka slipari ja ohjelma olikin.
Ducati Multistrada 1200S
Ktm 990 SMT 2011
Street Triple R 2013 ex
Street Triple R 2011 ex
Yamaha PW 80, Derbi R-Xtreme 50, Husqvarna WRE 125, Derbi GPR 125, Aprilia Mx 125, Honda CBR 600F ABS 2012, KTM 690 SMC 2008, Honda CBR600RR 2014, KTM 690 SMCR 2017, Triumph Street Triple 765 RS 2017, KTM 690 SMCR 2019
^
Tommonen liikuttaa kevyttä kiikkua jo aika mukavasti.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Lyhyempi ykkönen ja parikymmentä newtonia lisää (vs. 675) varmasti parantavat tilannetta, pitäs päästä testaamaan.. ja onhan 1050RS olemassa myös!
Ducati Multistrada 1200S
Ktm 990 SMT 2011
Street Triple R 2013 ex
Street Triple R 2011 ex
Halvemmaksi tulee kun vaihtaa vanhan ärrän välejä jos pitkä ykkönen on ongelma![]()
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
Itse asiassa vaihdoinkin välitystä edessä -1, mutta ei auttanut vielä tarpeeksi. Taakse vielä +2 oli suunnitelmissa, mutta sitten vaihto tonniseen V2 koneeseen korjasi tilanteen..
675R osalta kuitenkin edeltävä -11 malli oli merkittävästi hauskempi lyhyemmän ykkösen ja ilmeisesti myös lyhyemmän takahaarukan osalta. Vanha malli kulki ykkösellä mittariin 105 kmh, ja -13 malli 122 kmh, eli tosi iso ero. -1 piikki edessä, ja ykkönen riitti edelleen 115 kmh. Välitysten lyhentäminen kertaantuu isoilla vaihteilla, ja motarilla jo yhden piikin pienennys oli huomattavampi 6. vaihteella kuin mitä se ykköseen vaikutti. Kevyt ja hieno pyörä se joka tapauksessa on.
Ducati Multistrada 1200S
Ktm 990 SMT 2011
Street Triple R 2013 ex
Street Triple R 2011 ex
Onko tuossa 765 RS muuten luistokytkin ja shifteri kumpaankin suuntaan toimiva?
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
Eka tuuning tuli tehtyä... taisiis jo viime syksynä laitoin rataksen +1 taakse.
Silloin ei ehtiny testaamaan kun pari kilsaa. Vaikutushan on piäni, mut oikeaan suuntaan.
+2 kiekkoa ei oikein ollu saatavilla.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
Täytyy kyllä arvostella tuon Thaikkumopon pintakäsittelyä.
Tankin lakkaus on selväsi hieroontunu munien ja reisien kohilta.
Ajettukin jo liki 3tkm... huh huh![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Eiku kiiltävä musta. Ja olishan tuon voinu maalatakin väriseks, tylsä noin![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Daytonan nokat tuli ladottua talven aikana sisään ja uutta väriä pintaan sekä muutakin pientä. Vielä pitäisi jossain vaiheessa ainakin vaihtaa nuo mulkosilmä lamput yhteen 7 tuumaiseen. Niin ja tuli siihen 2013 mallin vakio luistokytkinkin kun sattui hyvään hintaan kävelemään eteen.
Loppukaudesta kärähti staattori ja tilalle tuli joku tarvikeosa, eli täytynee toivoa tuolle pitkää ikää. Toisaalta eipä tuo lopulta mitään maksanut kun myyjä antoi palautuksen koko osan arvosta huonon liittimen takia joka toimi vain väärin päin kytkettynä.
Vielä odotellaan myös jännitteensäätimen vaihtoa takuuseen kun tuosta on Trumpalla takaisinkutsu.
Viimeksi muokannut: Siid; 03.05.2019 klo 14:23.
Hee, toi sun Öh-linssikeula on melko röyhkeen näköne !!!![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Huomattu juu kiiltävässä mustassaSain kohtuu hyvän vaihtotarjouksen vähän ajettuun RS:ään -5000 € väliä. Ei olisi rahasta kiinni...perkele, kun ei tullut koeajettu RSsää silloin kun sellainen oli paikkakunnalla.
Ovatko hauskuuskerroin ja ajo-ominaisuudet, niin pajon paremmat kuin tuossa vanhassa että kannattaisi..![]()
Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
"Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
Tänään kävin kokeileen 765rs:ää ja täytyy sanoa, että oli kyllä ihan positiivinen yllätys. Hyvä pyörä ja kevyt kurvata, ajoasentokin ihmeen hyvä.
MUTTA kyllä se vain tonnisen jälkeen jäi tehoa uupumaan. 1-vaihteella keulii ja sutii. Mutta äkkiseltään kakkosella ei oikein helpolla tehny kumpastakaan. Jos olis kakkosella tehny ok helposti jompaa kumpaa niin se olis seuraava pyörä.(oli kyllä tosi pitävä rengas) Huliganismiin jäi vähän uupuun poweria, ei paljoa.
Nyt pitää odottaa 1290 koeajoa... Siinä on varmaan voima kohdallaan.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-