Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 14 2007,19:15) kirjoitti
    Syksyllä myytiin -20% alennuksilla alpinestarsia, koitin tingata lisää mutta sanoivat samaa että ei voi kun on pienet katteet. Mutta kyllä tuon 700e takin alle 600 eurolla voi myydä suomen jälleenmyyjätkin ilman että takkiin tulee. Oli kevät tai syksy.
    Jos MX-1:tä tarkoitat, niin itse olisin saanut sen kotiovelle alle 450,- ja sekin oli minusta ko. takista liikaa, joten päädyin toiseen merkkiin.
    Lainaa (zpete @ Maalis. 14 2007,19:19) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 14 2007,19:15) kirjoitti
    Syksyllä myytiin -20% alennuksilla alpinestarsia, koitin tingata lisää mutta sanoivat samaa että ei voi kun on pienet katteet. Mutta kyllä tuon 700e takin alle 600 eurolla voi myydä suomen jälleenmyyjätkin ilman että takkiin tulee. Oli kevät tai syksy.
    Jos MX-1:tä tarkoitat, niin itse olisin saanut sen kotiovelle alle 450,- ja sekin oli minusta ko. takista liikaa, joten päädyin toiseen merkkiin.
    Suomestako? Se on jo ihan kova ale. Muistelisin että mp-messuilla myytiin tuota MX-1:stä 5xx eurolla myös. Mulla on tällä hetkellä Alpinestars Stage jonka sain halvalla käytettynä, mutta MX-1:stä tekisi kovasti mieli, hinta vaan hirvittää..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3.  
    Lainaa (jyk4 @ Maalis. 14 2007,19:24) kirjoitti
    Suomestako?
    Joo... ihan tästä kotoa näppikseltä tilaten ja ovelle toimitus.
    Ei vaan, ei ole eBay-linkki tallessa enkä muista enää mistä myyjä oli (Itävalta vai Saksa), mutta ei sillä ole mitään väliä mistä ne tulee jos posti ne perille tuo. Tai no, joskus pitää varautua tulleihin jos kauempaa tilaa.
    Joku 550,- alkaa jo kuulostamaan järkevältä hinnalta kotimaassa. Kyllä sitä yleensä 10-15% kotimaan lisää vielä voisi maksaa, mutta ei enempää.

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12