Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    Kävin tossa investoimassa 650e uuteen nahkaiseen ajopukuun. Toistaiseksi ei saanut kuin tuon 650e takin. Pitää housut hommata myöhemmi.

Takki oli Alpinestars MX-1 sininen. Housuiksi tulee siniset Alpinestars Track Pants. Hintaa joku 400e.

On korkeampi hinta ku monissa kilpailijoiden tuotteissa, mutta mun silmä kyl rakastuu noihin Alpinestarsin tuotteisiin alta aikayksikön. Onko muilla taipumuksia rakastuu jonku tietyn valmistajan luomuksiin? En nyt siis puhu mopoista vaan vaatteista.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Mistä ostit,ku noin kallis? Mlol: sama takki 489e. Ite en enää koskaan osta nahkoja suomesta..käyn vaan tesmaas koon ja tilaan saksasta= säästö satoja euroja.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mitä turhaan rakastumaan merkkeihin, ostetaan niitä vermeitä mitkä itelle sopii
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Merkit ehdottomasti. Makso mitä makso

Oikeesti siis.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    dainesen nahkoja vaikka kilon palasissa...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Melko kallista!
    GSX-R 600 K6
    Lainaa (Sumppa @ Maalis. 12 2007,17:30) kirjoitti
    Merkit ehdottomasti. Makso mitä makso

Oikeesti siis.
    yhdyn tähän.. iteltä löytyy alpinestarsia ja onhan ne parhaan näkösiä kamppeita. Laatukin on moitteeton *

Yamaha FZR 1000 -90
    Yamaha YZF R1 -00
    Elämä on...
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
    Lainaa (daddy @ Maalis. 12 2007,17:12) kirjoitti
    Mistä ostit,ku noin kallis? Mlol: sama takki 489e. Ite en enää koskaan osta nahkoja suomesta..käyn vaan tesmaas koon ja tilaan saksasta= säästö satoja euroja.
    Ja kaikki vaan samalla tavalla tekemään perässä, niin ei ole kohta yhtään palvelevaa varustekauppiasta koko Suomessa saadaan sitten tilailla koko porukka puvut ilman sovitusta esim. saksasta.
    On toki totta että täällä koto Suomes on välillä tolkuttomankin kallista, mutta hyvästä palvelusta ja valikoimista olen itse valmis välillä maksamaankin.
    Joskus kun tuntuu, että kunnon palvelua ei tunnu saavan edes rahalla.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    Jos parhaimmillaan säästö on 400e luokkaa,ni siinä ei mulle paljo palvelut auta. Tosta palvelusta o samaa mieltä,et hyvää sellaista vaikea saada. Lupaillaan mitä sattuu ja toimitus ajat tökkii. Mulla onneks ei ollu noita koko ongelmia,ku tilaillu. Taidan olla jotain vakio kokoa.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Lainaa (mazak @ Maalis. 12 2007,17:49) kirjoitti
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Hyshys. Jos muutkin innostuvat, niin kohta ei ole paikkaa missä käydä sovittamassa, kun ei ole niitä sovituskappaleiden maksajia.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (PrivateeR @ Maalis. 12 2007,17:04) kirjoitti
    Kävin tossa investoimassa 650e uuteen nahkaiseen ajopukuun. Toistaiseksi ei saanut kuin tuon 650e takin. Pitää housut hommata myöhemmi.

Takki oli Alpinestars MX-1 sininen. Housuiksi tulee siniset Alpinestars Track Pants. Hintaa joku 400e.

On korkeampi hinta ku monissa kilpailijoiden tuotteissa, mutta mun silmä kyl rakastuu noihin Alpinestarsin tuotteisiin alta aikayksikön. Onko muilla taipumuksia rakastuu jonku tietyn valmistajan luomuksiin? En nyt siis puhu mopoista vaan vaatteista.
    Just joo... mä olen maksanut kahdesta UUDESTA toimivasta nahkapuvusta YHTEENSÄ noin paljon! Kyllä määkin panen rahaa haisemaan, mutta eri tavalla.

TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 13 2007,10:36) kirjoitti
    Kävin aikanaan kokeilemassa Dainesen rättejä, mutta ei vaan sopinut. Käytiin Helsingin Stormin koko varastoa läpi (tilattiin jopa joku kappale turusta), mutta ei vaan löytynyt sopivaa. Kävin sen jälkeen kokeilemassa Jofaman Halvarsonia, ja samantien löytyi sopiva kokoonpano. Ei se vaan aina onnistu...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 13 2007,10:55) kirjoitti

Just joo... mä olen maksanut kahdesta UUDESTA toimivasta nahkapuvusta YHTEENSÄ noin paljon! * Kyllä määkin panen rahaa haisemaan, mutta eri tavalla. *
    Mjoo "toimivasta" ...

Kyl noita pukuja oli tarjolla vaik kui helvetisti, mutta ku ei yksikää puku ollu yhtä helvetin kaunis ku toi MX-1 ... ja istu päälle viel ku hanska. Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä minkä osti...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Lainaa (NOx @ Maalis. 13 2007,10:49) kirjoitti
    Hyshys. Jos muutkin innostuvat, niin kohta ei ole paikkaa missä käydä sovittamassa, kun ei ole niitä sovituskappaleiden maksajia.
    Tuskin sovitus paikat loppuu. Joutuvat vaan ottaa turhat löysät pois hinnoista.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Lainaa (daddy @ Maalis. 13 2007,07:50) kirjoitti
    Jos parhaimmillaan säästö on 400e luokkaa,ni siinä ei mulle paljo palvelut auta. Tosta palvelusta o samaa mieltä,et hyvää sellaista vaikea saada. Lupaillaan mitä sattuu ja toimitus ajat tökkii. Mulla onneks ei ollu noita koko ongelmia,ku tilaillu. Taidan olla jotain vakio kokoa.
    Korjataampa tuota summaa: Alpinestarsin 1-osaisen nahkapuvun kohdalla säästö 500€...
    Myin just pois Alpinestarsin takin. Se halpistakki (Stunt) oli ikävän jäykkä (mitä lie siannahkaa ) eikä oikein koskaan muotoutunut mulle sopivaksi.
    Tykkään enemmän takeista, joissa se nahka on vähän pehmeämpää ja siten istuvuus parempi... Tilalle tulikin Iconin Daytona-takki.
    Ratakäytössä meneekin sitten vanha mm. IXS:n puku.
    Lainaa (PrivateeR @ Maalis. 13 2007,15:23) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 13 2007,10:55) kirjoitti

Just joo... mä olen maksanut kahdesta UUDESTA toimivasta nahkapuvusta YHTEENSÄ noin paljon! Kyllä määkin panen rahaa haisemaan, mutta eri tavalla.
    Mjoo "toimivasta" ...

Kyl noita pukuja oli tarjolla vaik kui helvetisti, mutta ku ei yksikää puku ollu yhtä helvetin kaunis ku toi MX-1 ... ja istu päälle viel ku hanska. Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä minkä osti...
    KAUNIS? Senkö vuoksi sitä mopopukua hankitaan? Noo... ei mun tarvitse kaikkea ymmärtääkään!

V.Vesterinen
    Sikäli kyllä suosin "merkkivarusteita", että ne ovat usein kestävämpiä, laadukkaampia ja mukavampia käytössä, kun ne on myös yleensä hyvin suunniteltu ja hyvistä materiaaleista. Vanha sanonta, että "köyhän ei kannata ostaa halpaa", pitää ainakin mun kohdalla paikkaansa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (GriZzLy @ Maalis. 13 2007,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 13 2007,10:36) kirjoitti
    Kävin aikanaan kokeilemassa Dainesen rättejä, mutta ei vaan sopinut. Käytiin Helsingin Stormin koko varastoa läpi (tilattiin jopa joku kappale turusta), mutta ei vaan löytynyt sopivaa. Kävin sen jälkeen kokeilemassa Jofaman Halvarsonia, ja samantien löytyi sopiva kokoonpano. Ei se vaan aina onnistu...
    Mulle taas toi oli eka nahkapuku joka oli malliltaan just passeli. Ja koittanut olen varmasti yli kymmentä pukua. Eikä mikään käynyt, ei sinnepäinkään. Kunnes..
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Tilasin ton MX 1:sen Saksasta, postikuluineen n. 500€. Kauneudesta en tie, mut helevetin hyväntuntunen päällä ku messuilla sitä sovittelin.
    Honda CBR 1000 RR
    Joo taidan mäki kyl tilata Saksasta noi housut ja saappaat ku tulee niin paljo halvemmaksi koko paketti...
    Hyvä,hyvä. Suosittelen Mlol:lia.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Lainaa (daddy @ Maalis. 14 2007,16:33) kirjoitti
    Hyvä,hyvä. Suosittelen Mlol:lia.
    Totta kai laatu maksaa, mutta noiden kamojen hinnoittelu Suomessa on silkkaa huijausta. Paree vain tilata muualta, niin huomaavat Suomessakin, etteivät voi pitemmän päälle kusettaa noin karsealla hinnoittelulla.

V.Vesterinen
    Kyllä tuota Astarsia tulee jonkun verran suosittua. Seuraavaksi pitäis tilata hanskat juuri tuolta Mlol.de:stä. Ja Alpinestarsit tietenkin!
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Toistaiseksi oon saanut Alpinestarsit ihan Suomesta sellaisiin hintoihin, jottei ole tarvinnut tilata muualta. Joissakin malleissa hintaeroa saattaa olla runsaastikin, mutta mikään säästöautomaatti ei "güntherlandiakaan" ole.

Mihin on kadonnut suomalaisten taito/tahto tinkiä?
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 14 2007,16:52) kirjoitti
    Arvaas tinginkö tuosta 700e:stä 650 euroon?

Kaveri vaan tokaisi että alle 665 ei voi mennä ku Alpinestarsilla on helkkarin tiukat noi hinnoittelut.
    Toistaiseksi oon saanut Alpinestarsit ihan Suomesta sellaisiin hintoihin, jottei ole tarvinnut tilata muualta. Joissakin malleissa hintaeroa saattaa olla runsaastikin, mutta mikään säästöautomaatti ei "güntherlandiakaan" ole.

Ei o aikaa tinkiä,ku pitää ajaa.. *
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  30.  
    Lainaa (PrivateeR @ Maalis. 14 2007,17:05) kirjoitti
    Arvaas tinginkö tuosta 700e:stä 650 euroon?

Kaveri vaan tokaisi että alle 665 ei voi mennä ku Alpinestarsilla on helkkarin tiukat noi hinnoittelut.
    Syksyllä myytiin -20% alennuksilla alpinestarsia, koitin tingata lisää mutta sanoivat samaa että ei voi kun on pienet katteet. Mutta kyllä tuon 700e takin alle 600 eurolla voi myydä suomen jälleenmyyjätkin ilman että takkiin tulee. Oli kevät tai syksy.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen