Elikkä millä hinnalla otsikon mukainen 04 vuosimallin reilu 10 tonnin ajettu cebari menee hyvin kaupaksi?? ei viittis kuukausitolkulla pitää palstoilla myynnissä, eli jos sais vähän osviittaa enemmän hintatasosta perillä olevilta. Kiitoksia etukäteen vastauksista![]()
Hyvä nyrkkisääntö menee niinpäin, että eka kesä -15%, seuraavat -10%. Jos jotain kivaa lisäkrääsää tai oikein vähän kilsoja, niin sitten voipi vähän korotelle ylöspäin? Jos taas kovasti rullattu, niin tuskin edes tota saa.. Sun pyörällä nyt on noita kilsoja kyllä tosi kohtuudella.
Ja verrokiksi tietenkin uuden, halvimman hinta, ei mitään virallisen maahantuojan ovh:ta.
Näin nopealla etsinnällä halvin 07 CBR F oli karvan alle 10500e. Ei tuossa minun pyörässä ole lisävarusteena kuin yoshimuran vaimennin vakiovaimennin löytyy myös jos joku sitä huolii. Niin ja piikin pienempi eturatas, mutta on vähillä kilsoilla ja eikös tää 04 oo viimenen malli missä on alusta täysin säädettävissä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tampereella myydään uutta hintaan 9900e. SE liike joka myy autojakin? Jossain mopolehdessä näin ilmon! Paikvöörldi myy tuota 10490e!(pavianski @ Maalis. 12 2007,16:19) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Noniin seepra meni kaupaksi että vihelti!! Nyt vaan pitäs keksiä joku mukava 2 pyöränen tilalle![]()
Se ongelmista mukavin(pavianski @ Maalis. 16 2007,20:53) kirjoitti
![]()
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Totta turiset kuomaseniPitihän se muutama olut eli voimajuoma käydä ostamassa kauppojen kunniaks
![]()
Onneksi olkoon.taisi olla hinta todellakin kohdallaan...
aika monilla tuntuu olevan myytävässä pyörässä turhan paljon sitä hinnankorotusta keväisin. Toivottavasti edes antavat sitten tingata kunnolla...
S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
Joo pyynnit on todellakin kohdallaan, kun hurjimmat huutaa 03-04 yli 9tonnia ja uuden saa kohta varmaan 10 donalla. Meinasin oikeesti tipahtaa perseelleen, kun pläräsin myyntipalstoja vaikka olin itekkin myymässä.
Lainaan topiccia!
Olen itse ostamassa -01 38tkm ajettua 600 ähävää, millaisia noiden MYYNTIhinnat ovat? Pyyntihinnat näyttävät ainakin olevan suht korkealla.. Pyörä on hyväkuntoinen ei ole kaaduttu eikä mistään mitään moitittavaa löytynyt. Pyörä on yksityisen myynnissä ja on suomipyörä.
EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black
EX - cbr 1000rr -06