Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Pyörä on siis lc4 supermoto -06. Olen kuullut ja ymmärtänyt että kyseisessä pyörässä on alipainekaasari ja kun tukkii muutaman putken niin pyörä rupeaa pelaamaan paremmin ja vastaa kaasuun paremmin ainakin pienemmillä vaihteilla... Onko asia näin ja kuinka suuri ero siinä loppujen lopuksi on.. kenelläkään kokemuksia/tietoa.....
    "Elämä alkaa kun asfaltti loppuu"
  2. #2
    Ei ole tarkkaa tietoa juuri kyseisestä paketista, mutta vielä tähänpäivään mennessä en ole nähnyt alkuperäistä kaasutinta, joka olisi toiminut jotenkin paremmin tukkimalla jotain. Eli veikkaukseni on että urbaanilegendaa taitaa olla.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
  3. #3
    Vaihda ihan suosiolla vaijerivetoinen kaasari, jossa on kiihdytyspumppu. Sit vastaa kaasuun heti, eikä vasta sitten kun on riittävästi alipainetta luistin päällä.
  4. #4
    http://www.ktm-sommer.de/Seiten_07/f_tuning_LC4_07.html

    Katteleppa tuolta ,löytynee jotain apuja.
    Ikinä et saa sama terää alipainekaasarilla kuin 625SXC/SMC 660/ Keihin FCR ,kaasareilla varustettuihin pyöriin, sulla on alipainetoiminen autokoulunopettaja vaijerin ja kaasarin välissä.

    Olisit saanut Keihinillä varustetun pyörän halvemmalla kuin nyt jälkeen muuttamalla kun vaan olisit huomannut ostaa heti uutena. Kaasari ~800€ ,pyörien hintaerot ~200€
  5. #5
    Lainaa (leeman @ Maalis. 11 2007,14:23) kirjoitti
    Ei ole tarkkaa tietoa juuri kyseisestä paketista, mutta vielä tähänpäivään mennessä en ole nähnyt alkuperäistä kaasutinta, joka olisi toiminut jotenkin paremmin tukkimalla jotain. Eli veikkaukseni on että urbaanilegendaa taitaa olla.
    Ei ole urbaanilegenda.

    Toimii paremmin kun nyhtää turhat johdot/letkut pois ja tulppaa yhden reiän.

    Jos siis kyseessä sama BST40 kuin adventuressa.
    Systeemi (EPC) päästää kakkosella/kolmosella täyskaasu kiihdytyksessä ilmaa kalvon päälle.
    Piristyy kun siellä luistin päällä pysyy alipaine systeemin poiston jälkeen.

    Liittyy jotenkin saastemittauksiin tuo systeemi...
    Ei tuo tehoa lisää, palauttaa vain muutaman keinotekoisesti hävitetyn hevon takaisin.
    Ja on yksi vikaantuva turhake vähemmän.

    Täältä lisää infoa
  6. #6
    Lainaa (Seikkailu_R @ Maalis. 19 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (leeman @ Maalis. 11 2007,14:23) kirjoitti
    Ei ole tarkkaa tietoa juuri kyseisestä paketista, mutta vielä tähänpäivään mennessä en ole nähnyt alkuperäistä kaasutinta, joka olisi toiminut jotenkin paremmin tukkimalla jotain. Eli veikkaukseni on että urbaanilegendaa taitaa olla.
    Ei ole urbaanilegenda.

    Toimii paremmin kun nyhtää turhat johdot/letkut pois ja tulppaa yhden reiän.

    Jos siis kyseessä sama BST40 kuin adventuressa.
    Systeemi (EPC) päästää kakkosella/kolmosella täyskaasu kiihdytyksessä ilmaa kalvon päälle.
    Piristyy kun siellä luistin päällä pysyy alipaine systeemin poiston jälkeen.

    Liittyy jotenkin saastemittauksiin tuo systeemi...
    Ei tuo tehoa lisää, palauttaa vain muutaman keinotekoisesti hävitetyn hevon takaisin.
    Ja on yksi vikaantuva turhake vähemmän.

    Täältä lisää infoa
    Joo totta tosiaan nyt viisaampana, ei tuosta saasteen/äänen säästäjästä ainakaan mitään hyötyä ole päinvastoin, noin kulkupuolta ajatellen.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
  7. #7
    Lainaa (leeman @ Maalis. 19 2007,21:36) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Maalis. 19 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (leeman @ Maalis. 11 2007,14:23) kirjoitti
    Ei ole tarkkaa tietoa juuri kyseisestä paketista, mutta vielä tähänpäivään mennessä en ole nähnyt alkuperäistä kaasutinta, joka olisi toiminut jotenkin paremmin tukkimalla jotain. Eli veikkaukseni on että urbaanilegendaa taitaa olla.
    Ei ole urbaanilegenda.

    Toimii paremmin kun nyhtää turhat johdot/letkut pois ja tulppaa yhden reiän.

    Jos siis kyseessä sama BST40 kuin adventuressa.
    Systeemi (EPC) päästää kakkosella/kolmosella täyskaasu kiihdytyksessä ilmaa kalvon päälle.
    Piristyy kun siellä luistin päällä pysyy alipaine systeemin poiston jälkeen.

    Liittyy jotenkin saastemittauksiin tuo systeemi...
    Ei tuo tehoa lisää, palauttaa vain muutaman keinotekoisesti hävitetyn hevon takaisin.
    Ja on yksi vikaantuva turhake vähemmän.

    Täältä lisää infoa
    Joo totta tosiaan nyt viisaampana, ei tuosta saasteen/äänen säästäjästä ainakaan mitään hyötyä ole päinvastoin, noin kulkupuolta ajatellen.
    Juu, turha vehje koko epc, sotkee kaasuttimen toiminnan ihan tarkoituksella.
    Ei hyvä.
    Heti pois.

    Onneksi poisto on tosiaan helppoa ja halpaa.
    Yksi kumitulppa tai yms. paikoilleen ja turhat osat hyllylle talteen.
    Eikä vaadi mitään säätöihin kajoamista tai pyörän suurempaa purkamista.



  8. #8
    Mitäs muuta eroa tolla smc 625:llä on tohon perus lc4:seen ton paremman kaasarin lisäksi? Hinnat näyttäis olevan aika samoissa ainakin mobilessa.
  9. #9
    On kai se muutaman kilon kevyempi ainakin.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
  10. #10
    Jostain luin että ei olis virtalukkoa, eikä takajalkatappeja. Pitääkö paikkaansa?
  11. #11
    Mun ymmärtääkseni 625:ssa on kyllä virtalukko ja takajalkatapit (eri asia kuinka monella ne tapit on kiinni). 660:ssä taas virtalukkoa *ei ole (ainoastaan rattilukko) mutta takajalkatapit löytyy siitäkin (ainakin -05 mallissa). Tietysti joku joka oikeasti tietää voi varmistaa. Tää oli aika lailla mutua.

    Tossa on kuvia 2005 625:sta ja noiden perusteella ainakin näyttäis virtalukko olevan.



    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
  12.  
  13. #12
    HarMi:n avatar
    Liittyi Aug 2006
    Ei kopioi toisten avattaria
    640 malleissa on takuuta 2 vuotta ja ne tulee tehtaalta 40 kW tehoisena.
    625 ja 660 malleissa takuu on ½ vuotta ja ne on kuristettu 21 kW tehoisiksi tehtaalla.
    Routaisten peltojen pehtoori