Tampereen Autocenteristä 15800€... Ja onhan noita alta 16000€ hintaisia ilman vaihtopyörää melkoisesti tarjolla niin "harmaa tuotuna" kuin viralliseltakin.
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Sama homma itellä tosin olin ostamassa kaikkia ajovaruisteita silloin aikanaan ku aloittelin mp:llä ajamista. Puoli tuntia pyörin sielä varusteosastolla ja katselin niitä kamppeita. Ei tullut myyjää ja kävelin ulos. Menin savusalolle ja ne sai sen 900euroa mikä ei kelvannut kärkkäiselle.(j-10r @ Helmi. 08 2008,23:15) kirjoitti
No niin pakko oli nostaa vanha risuruusu topicci ylös..(Mopoko @ Helmi. 08 2008,21:22) kirjoitti
Itsehän ostin viime keväänä tuon jammun sieltä. Ensimmäisen kerran kun siellä kävin odoteltiin siinä tunteroinen pyörää katsellessa. Sanoin sillon jo selvällä suomenkielellä että "minä otan tämän". Ei kuitenkaan saanu sillon viedä kun oli katastusasema kiinni!Kamppeet katottiin valmiiks ja myyjä lupas kerätä ne sitte kassiin ja laittaa sivuun.
No kun sen toisen kerran tulin pyörää hakemaan, siinä sitten sitä aikaa menikin! Reilu kolme tuntia, joka ikinen myyjä kävi vähän aikaa hoitamassa asiaa ja sitten läpsystä vaihto ja koppiin istumaan!Paperit oli valmiit mutta ajokamppeita ei oltu kerätty, joutu ne itse keräämään.. Onneks löyty vielä koot.
Oli viimeinen pärrä sieltä.![]()