Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    Kärkkäisen putiikki on rakennettu samalla konseptilla kuin tuo Keskisen tavaratalo. Siellä moottoripuolella on oikeasti tahto myydä tavaraa enemmän ja paremmin kuin monien ketjujen liikkeessä. Itse olen sieltä yhden pyörän hankkinut ja paljon muuta sälää. Hinnat ovat kohdallaan ja aina pystyy tinkaamaan lisää..

Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Riippuu aika paljon myyjästä.
    Ylivieskassa on vain yksi !"#¤pää myyjä
    Muut asiallisia ja asinsa tuntevia
    Eli ihan jees tuo jeesus kärkkäinen
    Lahjattomat treenaa
    Kymmenkunta uutta sieltä tilanneena voin sanoa että pojat osaa hommansa. Hiukka vaikeaá sieltä kuulemma on uutena asiakkaana saada palvelua nopeasta mutta itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (Vonikka @ Maalis. 10 2007,19:00) kirjoitti
    Kymmenkunta uutta sieltä tilanneena voin sanoa että pojat osaa hommansa. Hiukka vaikeaá sieltä kuulemma on uutena asiakkaana saada palvelua nopeasta mutta itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa.
    Mutta huonot webbisivut heillä on.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    joo näin on.. olen yrittänyt itsekin löytää kärkkäisen nettisivuilta pyöriä, mutta kun ei niitä vain löydä. Pitää googlettaa ja vasta sitä kautta löytää tietoja myytävistä pyöristä. Pitävät jonkun 40 pyörää näytillä. Eri ikäisiä malleja laidasta laitaan.

Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Mulla on ollu Kärkkäisestä aina tosi huono maku. Palvelua ei saa, kun sen myyjän lopulta saat hinattua sieltä kahvikopista tiskille, myynti into on todella huono.
    Lupaa soittaa tarjouksen perään --> mitään ei kuulu viikkoon, soitat tiedustellaksesi asiaa, lupaa laskea tajouksen, mutta taaskaan ei mitään kuulu. Eikä ole kuulunut vieläkään. Viimeisen jälkeen päätettiin jo hankkia pyörät muualta, vaikka vähän enemmän maksaisikin.
    Tässä vain viimeisin kokemukseni (ja viimeiseksi myös jäi), mutta samansuuntaista palvelua oon sieltä saanu ennenkin.

edit: typot

Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Lainaa (gold @ Maalis. 11 2007,03:13) kirjoitti
    Mulla on ollu Kärkkäisestä aina tosi huono maku. Palvelua ei saa, kun sen myyjän lopulta saat hinattua sieltä kahvikopista tiskille, myynti into on todella huono.
    Lupaa soittaa tarjouksen perään --> mitään ei kuulu viikkoon, soitat tiedustellaksesi asiaa, lupaa laskea tajouksen, mutta taaskaan ei mitään kuulu. Eikä ole kuulunut vieläkään. Viimeisen jälkeen päätettiin jo hankkia pyörät muualta, vaikka vähän enemmän maksaisikin.
    Tässä vain viimeisin kokemukseni (ja viimeiseksi myös jäi), mutta samansuuntaista palvelua oon sieltä saanu ennenkin.

edit: typot
    Vähän samanlaiset fiilikset jäi minulle. Pitäisi vissiin ensin ostaa osto- tai asiakaskorttia sinne, ennen kun palvelua heruu. Pari kertaa olen kävässy siellä pyöräpuolella, ja pyytänyt/odottanut palvelua, mutta jotenkin jäi aina väliin. Onneksi niitä pyöriä myydään myös muualla.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Kerran soitin ja kysyin uutta pyörää. Äijä lupas soittaa tunnin sisään takaisin. Eipä ole sitä soittoa vieläkään kuulunut. Sitten laitoin n. 10 eri paikkaan sähköpostilla tarjouskyselyn, niin 9/10 tuli vastaus, mutta tämä kärkkäinen oli ainut, jolla oli varaa jäädä tarjouskilvasta pois.
    Onneksi niitä pyöriä tosiaan myydään muuallakin.
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
    vai on sielläkin näitä kausivaihteluita Tuota kahvikoppiodottelua en allekirjoita, kun eihän siellä ole mitään kahvikoppia. Aina on joku tiskillä nojailemassa. Toinen juttu on tietysti silloin, jos on enemmän ihmisiä tiskillä, eikä myyjiä ole tarpeeksi. Vaan silloinkin auttaa vanha hyvä konsti alkaa koeistumaan epävarman oloisena hieman huojahdellen kalleinta vehjettä mikä putiikista löytyy.. Aina vain joku ehtii tulla kyselemään, että mitäs teille sais olla.

Lainaa (pronka @ Maalis. 11 2007,20:50) kirjoitti
    vai on sielläkin näitä kausivaihteluita Tuota kahvikoppiodottelua en allekirjoita, kun eihän siellä ole mitään kahvikoppia. Aina on joku tiskillä nojailemassa. Toinen juttu on tietysti silloin, jos on enemmän ihmisiä tiskillä, eikä myyjiä ole tarpeeksi. Vaan silloinkin auttaa vanha hyvä konsti alkaa koeistumaan epävarman oloisena hieman huojahdellen kalleinta vehjettä mikä putiikista löytyy.. Aina vain joku ehtii tulla kyselemään, että mitäs teille sais olla.
    No en tiedä onko se kahvikoppi, sauna vai paskahuussi siellä kulmassa, mutta siellä ne myyjät tuntuu jokatapauksessa viihtyvän.
    Ei ole kausiluonteista.. Siitä asti kun Jussi otti pyörät ja kelkat valikoimiin, on myyjien myynti-into ollut samaa luokkaa.

Ainiin, puhutaanhan me samasta mestasta, eli "ketjun" pääpaikka Ylivieskassa oli mulla kritiikin kohteena.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Lainaa (pronka @ Maalis. 10 2007,18:37) kirjoitti
    Kärkkäisen putiikki on rakennettu samalla konseptilla kuin tuo Keskisen tavaratalo. Siellä moottoripuolella on oikeasti tahto myydä tavaraa enemmän ja paremmin kuin monien ketjujen liikkeessä. Itse olen sieltä yhden pyörän hankkinut ja paljon muuta sälää. Hinnat ovat kohdallaan ja aina pystyy tinkaamaan lisää..
    Ai jaa. Jos näin on, niin sehän on ihan erilainen kuin Keskinen.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 10 2007,18:41) kirjoitti
    Nimenomaan . Ja tällä kriteerillähän se tietylle porukalle onkin suorastaan erinomainen.

Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (mursu @ Maalis. 12 2007,10:05) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 10 2007,18:41) kirjoitti
    Nimenomaan . Ja tällä kriteerillähän se tietylle porukalle onkin suorastaan erinomainen.
    juu.. eipä itsellä ole noita jumalallisia yhteyksiä sisäpiiriin, mutta niin sitä vain samaa kieltä puhutaan. Oottelemaanhan sitä joutuu joka paikassa.. Kai sitä nyt armeijan käyneet miehet kestävät tuumailla hetkisen yksikseen ilman myyjien puheitakin

Mistä noi Kärkkäisen pyörät löytää netissä ?

onhan se niinkin,mutta....
    Täältä

Oulu

Ylivieska

Oma kokemus Oulun Kärkkäisen kone puolen palvelusta on hyvä. Muilla asioilla ollessani kysäsin, että huoltaako ne hondia ollenkaan. Myyjä meinasi, että ei yleensä ole, mutta käski vielä varmistaa huoltomieheltä asian. Huoltomies meinasi, että menee kaikki aika omissakin merkeissä, mutta suosittele paria muuta paikkaa, josta sainkin huollon.
    CBR 1100 XX -04
    Itsellä ihan jees tuntemukset kyseisen liikkeen motopuolen palveluista. Muutamat kaupat tehnyt ja ihan tyytyväinen olen ollut ainakin tähän saakka. *
    Keskiviikkona tuon kuulee tuleeko kaupat,ensimmäinen pyörä
    ois tämä kärkkäiseltä mitä olen kyselly.olen kyllä itekki kuullu paljonki
    siitä että istuvat vaan kopeissaan ja puhuvat puhelimeen että pitää suurinpiirtein repiä ne ulos että saa tarjouksen
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
    Huonoa kokemusta vain löytyy kärkkäiseltä mm. varaosa tilauksen tekeminen myyjillä oli melkeinpä mahdotonta tai siltä ainakin tuntui. Eikä tunnu olevan mitään intoa palvella kyseisessä puljussa mutta onneksi ei ole pakko asioida kyseisessä paikassa.
    Moto Guzzi V65 Lario

Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
    Myyjää on todella vaikea saada sieltä kopista ulos !
    Ei siellä jaksa koko päivää viettää !!!
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Käydään oikeissa pyörä kaupoissa !

Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Kannattaa seuraavalla kerralla kysyä myyjltä,ookko nää täälä töissä ja ookko tunti vai provikka palkalla,,,ite ainakin sain sen jälkeen oikein pers nuolemalla palvelua.
    Eivät tosin sanoneet kumpi palkkaus oli...tuntuis vaan että jos saavat liian hyvää tuntipalkkaa,eivät sitte niin välitä myynnin edistämistyötäkään tehdä...
    Pääasiassa kohtuu palvelua(normaalia) olen siellä saanut.
    KEPPI-G
    Oulussa ainakin ihan hyvää palvelua on löytynyt. Pari Busaa on tullut laitettua, toista ei kylläkään ole vielä saanut, mutta on jo Oulussa, eli aika lähellä
    Lainaa (suiza @ Helmi. 08 2008,22:18) kirjoitti
    Oulussa ainakin ihan hyvää palvelua on löytynyt. Pari Busaa on tullut laitettua, toista ei kylläkään ole vielä saanut, mutta on jo Oulussa, eli aika lähellä
    Onks se sun busa siinä tiskin vieressä?
    Nätti peli näyttäis olevan
    Huonot fiilikset on paikasta jääny. Menin kattomaa syksyllä R1:stä mikä oli siellä myynnissä ni eihä niitä myyjiä näyttäny kiinnostava asiakkaan palveleminen vaikka meni hyppimää pyörän päälle ja liikutteli sitä minkä muitten pyörien välissä pysty(liikkeessä ei ollu muita asiakkaita)..vartin siinä pyörää tutkittua päätin lähteä v###uun ku pari myyjää vaa notku tiskien luona..ei kiinnostanu edes itte mennä kysyy mitää ku ei niitäkää kiinnostanu
    Ja takaasi Suikkaan ;)

Nyt: GSX-R 750 K1

Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
    Enpä tiedä?...voi ollakkin Ovat kyllä myyneet +10 Busaa, joista 3 orassia.
    En ole käynyt paikanpäällä ihan lähiaikoina. Jospa sen ens viikolla sais
    Juu,mulle tuli ylivieskan kärkkäisen kautta 1 oranssi/musta busa, ei moittimista,pyörässä eikä palvelussa.
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
    Eilen vaihtu talliin K8 oranssi, hyvin pelas toimitus, eipä ole valittamista
    Ainaski näytti kaupittelevan -08 pusaa hintaan mikä hieman hämmästytti..pystyykö muut samaan...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2008,23:51) kirjoitti
    Ainaski näytti kaupittelevan -08 pusaa hintaan mikä hieman hämmästytti..pystyykö muut samaan...
    No mikäs oli hinta?
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  30.  
    Lainaa (peltzi82 @ Helmi. 23 2008,01:30) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2008,23:51) kirjoitti
    No mikäs oli hinta?
    15900 euria heitin ison magneettilehden mukaan.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen