Eli mistä saa halvimmalla nahkatakin? Jos olet törmäillyt netissä halpoihin Dainesen ajovarusteisiin niin laita linkkiä... Dainesen Vulcan ja Izalcon mallit kiinnostaa... Suomesta ei ilmeisesti alta 400€ lähde... Eli ulkomaiset vinkitkin tervetulleita!
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
En tiedä auttaako, mutta syksyllä ostin vulcan-takin moto-seinäjoesta muistaakseni ~325e.
Housuja itse katselen, kerrohan jos löydät edullisen paikan noille, mutta itse ainakin olen havainnut ettei oikein dainesea halvemmalla ole saanut netistä kuin lähiliikkeistäkään.
Mlolli ja Fc moottori
Edit: Eipä ollutkaa fc-motossa dainesen tuotteita..
Myös tuolta Olen käynyt kattelemassa, mutta eipä kauheasti ole halvempaa kuin Suomessa...Ja mlol.de:hen lähti s-postia!
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Stormilta kannattaa käydä kysymässä tiukkaa hintaa, ainakin meikäläiselle on aina irronnut varsin merkittävät alennukset
Ja en siis tunne sieltä ketään![]()
Niin siis minkä jäsenenä?(Gari @ Maalis. 16 2007,00:02) kirjoitti
http://www.tmfk.se/ ?
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Meikälle kävi niin, että menin Stormille sovittelemaan tarkoituksena tilata saksanmaalta.(Kraap @ Maalis. 15 2007,23:44) kirjoitti
Sain kuitenki Mlolloiin verrattuna paremman tarjouksen Stormilta, joten... *
edit. typo
...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
Itse ostin Vantaan BW:stä sain 390,- Kannattaa käydä kyselemässä.
Dainesen hinnoittelu täällä on sen verran järkevää että ihan turha "säästää" muutamaa euroa ja tilata se jostain. Postikuluineen esim. Mlol.de on kalliimpi monessa tuotteessa kuin esim. Storm.