Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Eli mistä saa halvimmalla nahkatakin? Jos olet törmäillyt netissä halpoihin Dainesen ajovarusteisiin niin laita linkkiä... Dainesen Vulcan ja Izalcon mallit kiinnostaa... Suomesta ei ilmeisesti alta 400€ lähde... Eli ulkomaiset vinkitkin tervetulleita!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    En tiedä auttaako, mutta syksyllä ostin vulcan-takin moto-seinäjoesta muistaakseni ~325e.

Housuja itse katselen, kerrohan jos löydät edullisen paikan noille, mutta itse ainakin olen havainnut ettei oikein dainesea halvemmalla ole saanut netistä kuin lähiliikkeistäkään.
    Mlolli ja Fc moottori

Edit: Eipä ollutkaa fc-motossa dainesen tuotteita..

Myös tuolta Olen käynyt kattelemassa, mutta eipä kauheasti ole halvempaa kuin Suomessa... Ja mlol.de:hen lähti s-postia!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Stormilta kannattaa käydä kysymässä tiukkaa hintaa, ainakin meikäläiselle on aina irronnut varsin merkittävät alennukset

Ja en siis tunne sieltä ketään
    TFMK:n jäsenenä BW:n myymälöistä ajokamoista -20 %, myös Dainesesta.
    Lainaa (Gari @ Maalis. 16 2007,00:02) kirjoitti
    TFMK:n jäsenenä BW:n myymälöistä ajokamoista -20 %, myös Dainesesta.
    Niin siis minkä jäsenenä?
    http://www.tmfk.se/ ?

Liian pieni allekirjoitus poistettu.
    Lainaa (Kraap @ Maalis. 15 2007,23:44) kirjoitti
    Stormilta kannattaa käydä kysymässä tiukkaa hintaa, ainakin meikäläiselle on aina irronnut varsin merkittävät alennukset

Ja en siis tunne sieltä ketään
    Meikälle kävi niin, että menin Stormille sovittelemaan tarkoituksena tilata saksanmaalta.
    Sain kuitenki Mlolloiin verrattuna paremman tarjouksen Stormilta, joten... *

edit. typo

...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
    Itse ostin Vantaan BW:stä sain 390,- Kannattaa käydä kyselemässä.
  10.  
    Dainesen hinnoittelu täällä on sen verran järkevää että ihan turha "säästää" muutamaa euroa ja tilata se jostain. Postikuluineen esim. Mlol.de on kalliimpi monessa tuotteessa kuin esim. Storm.