miten sais matalaviritteiseen custom pyörään paremmat äänet, org.putket on , huom! en halua vaihtaa putkia joten se on siis poissuljettu vaihto-ehto. pyörässä ruisku ja lambda. kiitos asiallisista vastauksista.![]()
No minkäs takia putkia et halua vaihtaa? Sillähän "ongelmasta" pääsis...
Viisas pääsee vähemmällä!
Voihan ne sisuskalut aina poistaa tai moukaroida niitä avonaisemmiksi.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
En tunne paremmin tuota VN1600:n sielunelämää, mutta ainakin kaasarilla varustetussa VN800:ssa juuri nuo alkuperäiset putket heikkojen äänien lisäksi syövät reilusti tehoa ja vääntöä.
Voi olla, että lainsäätäjät jossain vaiheessa kiristävät valvontaansa mekkalan suhteen, joten en menisi kyllä porailemaan niitä alkuperäisiä melkoisen kalliita putkia.
Ymmärtääkseni noihin ruiskupeleihin myydään power commanderia. Siihen yhdistettynä tarvikeputket lienee ainoa järkevä vaihtoehto. Ulkonäöltään monen valmistajan putkissa löytyy alkuperäisen näköisiä. Toki homma maksaa, mutta niinhän kaikki mopoilussa.
Kawasaki VN800 Classic -99
isän honda shadoviin porattiin 10mm terällä reiät putkensisällä olevaan välilevyyn! tuli aika makeet äänet.
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Onko muilla kokemuksia poraamisesta,itsellä sama juttu kuin kysyjällä,nuo viriputket aivan liian kalliita pyörän arvoon nähden ja ääni vois olla jotain muuta kun nykyinen ruohonleikkuri,eikös tuo ruisku + anturi hoida hommansa seosten suhteen,ja kyllähän nuo reiät sitten tarvittaessa saa taas umpeen,onko muuta mahdollista haittaa?Äänet voisi olla pyörän ilkonäköön sopivammat joten en hae mitään mahdotonta karjumista, kokemuksia?![]()
Vaikka kielsit, kerronpa kuitenkin, että naapurin sedällä on customissaan Cobran putki ja tulos on mitä tyydyttävin. Moottorin luonne tuli kuntoon ja pyörän ääni on asiallinen, erittäin asiallinen.
Koska pyörässäsi on ruisku ja lambda, ylimääräiset kaasarinsäätökiemurat jäävät pois. Itse olen tehnyt bemariini (ruisku ja lambda jne.) aika radikaalin pakoputkifaceliftin pohjalta rööri kiinni ja taivaanrantaan, no problemas.
Eri asia sitten on, jos kertakaikkiaan olet sitä mieltä, että porakone ja rautasahahommat on Se Juttu. Kuten Crazy Frog kertoi, on kuitenkin mahdollista, että ehjälle orggisputkelle tulee käyttöä myöhemmin.
Jos se on ruiskukone niin putkien avaaminen tuskin muuta viriosaa tarvii, luultavasti vapaavirtaussuodinkin menis.
Kyseleppä TeamCustomista onko kukaan porannut isoa väinöä.
Harley-Davidson
Road King Classic
SE120R Engine
Älä nyt helevetissä niitä alkuperäisiä putkia rusikoi. Jälleenmyytäessä noilla kuitenkin on oma arvonsa.
Otat ne alkuperäiset veks ja hankit tilalle riittävän avarat tarvike-sellaiset. Kyllä se lamda sinne saadaan ja merkki-jälkiasennussarjoissa jo on mukanakin.
Sitten vaan hankit tuohon pakarin lisäksi ruisku-boksin ja viet vekottimen säädettäväksi. Yllätys on melkoinen kun pyörästä yhtäkkiä löytyy toistakymmentä pakoputkeen ja alkuperäiseen saaste-ääni-säätöön hukattua hevosvoimaa ja vääntöä myös sinne keskialueelle.
<p>2002-2014</p>
Ja mitä maksaa uudet putket...?(C-A-D @ Maalis. 17 2007,17:36) kirjoitti
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Jos välttämättä haluat pilata orkkis putket niin työnnä rautakanki putkenpäästä ja hakkaa laipoista läpi. (tuli kossina kokeiltua)
<p>R 1200 RT</p>