Moi.
Olis tossa tankki menossa maalarille ja ajattelin varmistaa viellä ennen kun sen irrotan tosta mopottomesta, että mitä kannattaa ottaa huomioon irrottamisen yhteydessä. Muutakun että bensat pois. En ole kovin tuttu viellä tän tekniikan kanssa mutta kova oppimaan.
Pyörä on zx 6r 04 kawa..
Juu, bensat ensin pois. Hana PRI asentoon ja letku irti...
Mulla kawa LTD jossa on 1 kpl sähköjohto (pistoke, usea johto) toisella puolella tankkia (oikealla) ota pistoke irti VAROEN, älä katko johtoja...
Nyt satulan puolelta varoen nostat ja vedät itseesi päin. Näin irtosi LTD:n tankki. Etureunasta C:n muotoinen hahlo jonne tankki kiilautuu (ei liiku ylös-alas) ja takareunassa penkin kulmalla on "lattarauta" tankissa joka menee hahloon painamalla. Luonollisest kumitiivisteitä on vähän joka puolella.
Putsaa samalla tankki sisäpuolelta ja tarkista hanan toiminta ettei ole jumissa ja hanan yläpuolella on "verkko" joka on myös syytä putsata. Avaa ruuvit varoen sillä heti takana on ovaalin muotoinen kumirengas (tiiviste), tämä tiiviste kannattaa vaihtaa uuteen... Bensa tulee sellaisesta reijästä ulos mistä vesi EI tule.
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
eipä siinä muuta kuin VARO muovisia tankin liittimiä kun irrotat niitä...varo varovasti. Ylivuotoletkut kannattaa jättää kanssa paikoilleen eikä nostaa niitää turhan ylös niin ei tarviste pujotella uudestaan.
Kiitos paljon näistä vastauksista.
Lösysin ton huolto manuaalin täältä. Sillä kaiketi pärjää jo pitkälle.
Eli tiivisteet kannattaa sit vaihtaa kun kerran irrotan koko tankin.
Joo. kumitiivisteet elää omaa elämäänsä. Kun kerran irrotat ne yrität laittaa paikoilleen, kas kummaa ne ovat muuttaneet muotoansa ja shorearvonsa (kimmoisuus/elastisuus)
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"