Ihastuin takin retroon luukkiin, koska hieman elitistinen olen siinä mielessä, että pitää vaatteiden myös näyttää hyvältä, istuvuus oli ihan ok, tosin vetoketjun kanssa hieman sai tapella. mites onkos tuota mallia kellään ja sopiiko sinne selkäpanssari helposti vai oletteko tyytyneet takin omaan fylliin.
Mielipiteitä, kommentteja, ehdotuksia tai mitä tahansa..![]()
Vähän off-topic, mutta itsekin pidän tuota tosi hyvän näköisenä takkina. Pettymys oli sitäkin suurempi kun pääsin vihdoin sovittamaan, ei istunut yhtään. Liian lyhyet hihat ja liian väljä vyötärö. Harmitti vietävästi kun olin jo varautunut ostamaan takin. Nyt haku vielä päällä korvaavalle takille.![]()
Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
[ot]olet siis pitkäkätinen ja riisitautinen[/ot]
Itelle ainaski joteski istu 177/79 mitoilla 54 oli ihan passeli, tosin T-paidalla sitä kokeilin...
Itse ostin myös tuollaisen takin. 50 olisi muuten ollut hyvä, mutta hihat tosiaan liian lyhyet. Otin siis 52. Kyllähän se kiristyy kun selkäsuojan laittaa alle. Tai takin sisään. Muuten kyllä laadukkaan oloinen takki. Vetoketju tosiaan on aika hankala välillä, kun siinä on sitä nahkaa tyhmästi edessä.