Katso äänestykset tulokset: Ducati1098 vai laitettu Nippon? - 25000euroa

Äänestäjät
339. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ducati 1098

137 40,41%
  • Honda Fireblade+hilut

46 13,57%
  • KawaZX10+hilut

29 8,55%
  • Suzuki GSX-R1000+hilut

70 20,65%
  • YamahaR1+hilut

57 16,81%
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 75:sta
    Vaikka "jammumies" olenkin, niin kyllä kikserin kohalla rasti tuli *

*ei olisi pitänyt kaverin 600 kiksutinta kokeilla viim.kesänä*
    04 Buell xb12s

Lainaa (paradox @ Maalis. 09 2007,15:10) kirjoitti
    jos tämä viivi möisi mulle duccen ja tulisi kyytiin niin valinta kallistuisi siihen *. Muuten kilkkeet kiinni Rytköseen ja menoksi.

*Viivi*
    ...kaikki keinot ne käyttää, että saatais myytyä ylihintainen puoliks valmis pyörä....
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
    ...ja jos ei kiinostais ajaa ollemkaan niin ottaisin varmaan Ducatin?....
    laitoin rastin kawan kohdalle. mutta ihan sama kaikki japsit noista kelpais
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    ...kyllähän se olis toi rytkönen, pikku mausteilla....vaikka kyllä toi kikserikin on kova kalu
    Lainaa kirjoitti
    *Viivi*

Editoinut Köpi Maalis. 09 2007,16:38
    Putosin! * hyvä Köpi...

Messutyttöjen vastarintaliike
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
    ...kyllähän Ducatti on oikeesti aika Ferrari pyörä puolella ja rahamiehet sillä ajelee...ja jos itekin rikastun niin voisin vaikka harkita vaikka Jammumies oonkin...
    Jos noista joku olis pakko valkata niin sitten Ducati, se on lähinnä mun unelmieni Bimotaa..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    juu, ducati riittäis tommosenaan...
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    yamaha R1.................
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    1098 ois ensimmäinen valita jossei japseja ois saatavilla, mutta vapaaehtosesti en noitten pastarakettien kasassapysymiseen luottas
    GSX-R600 '04

The further on the edge, the hotter the intensity
    ...mää oon niin pirun vaatimaton, että ottaisin rahana ja hakisin Triumph Daytona 675:sen
    Ehdottomasti Ducati! Twinissä vaan on "munaa" ja jotain kesyttämätöntä. Selkeästi vielä parhaimman näkönenkin noista. Vahvana kakkosena Honda.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Lainaa (paradox @ Maalis. 09 2007,20:27) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    *Viivi*

Editoinut Köpi Maalis. 09 2007,16:38
    Putosin! * hyvä Köpi...

Messutyttöjen vastarintaliike
    Väärinkäsityksen välttämiseksi; editoin isohkon kuvan linkiksi, parantaakseni topikin luettavuutta, en siksi etteikö "Viivi" näyttänyt hyvältä.

Samoin teen muissakin topikeissa, minne linkataan suoraan "turhan isoja" kuvia.
    Jos nyt tuosta genrestä ja just tuosta valikosta pitäis valita, niin epäilemättä Ducati lähtis mukaan. Se nyt vaan kiinnostaa noista eniten, ja mahdollisia lisävarusteluja ehtis sitten miettimään myöhemminkin.

Tosin itse en kyllä just tuommoiseen listaan tyytyis, ja jos hilloa olis tosiaan se varttisatanen, niin ennen Ducatin ostosopparia kävisin kyllä koeajamassa ainakin uuden 1130cc Benelli Tornado Tre:n myös. Onhan noita sporttimopoja muitakin kuin Ducati ja nipponit. Osaavissa käsissä kaikilla noilla pääsee reippaasti eteenpäin sekä tiellä että radalla.
    Minä, niinkuin näköjään moni muukin ei halua sekoittua massaan välittämättä siitä mitä muut sanoo ja valitsee ducen
    Näillä ehdoilla valitsisin Repsol Bladen! ...mutta jos sais vielä lisää rahaa niin ehdottomasti 1098 S Tricolore

polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    Suurin osa vastanneista ei todellisuudessa joudu pohtiin ko vaihtoehtoa mutta mitä sillä on väliä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Kai se orkkis Dukaatti on aina paras mulle, ku korvat haluu kuulla pötpötystä ja pauketta. Autopuolella taas V8 kuulostaa mukavimmalta.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    sopisi mainiosti kauniin punainen Ducati Alfan viereen Eli valinta osuisi siihen, seuraavana viereen voisi tulla R1 hiluilla... Emmä noita muita...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    Jos duunarin peppu kestäis,niin 1098.Sen verran on tullut ajettua kaikenlaisia japsiohjuksia,että mielelläni testaisin erilaista laitetta,josko vaikka se olisi SE! Rakastumisen tunnetta en ole vielä kokenut mihinkään ajamaani laitteeseen,vaikka kyyti on ollut toisinaan kylmää ja ranteita voimistuttavaa,kuin poikamiehen arki.Olen lukenut tällä foorumilla muutaman pitkän ketjun,joissa olen muodostanut itselleni sellaisen illuusion,että eräällä Italialaismerkillä on sielu Sen tiedän,että AR Kawallani joka viettää mökillä ansaittua eläkettä on sielu,jonka olen sille itse luonut muistelemalla ensimmäisiä ihastumisiani ja tyttöjä joita olen sillä vienyt Kaiken nähneenä ja kaiken purkaneena asvaltille kerta kerran jälkeen ja osia osien jälkeenkin

Mutta kun en ole vielä laitetta koeajanut,niin olen hiljaa ja odotan mahista.Toisin kuin kaikki muut onnelliset,jotka sumeilematta suolaavat peesaamalla toinen toisen perään pyörän josta eivät oikeastaan tiedä edes mitään.
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 09 2007,15:20) kirjoitti
    Mä tekisin mieluusti kompromissin, ja laittaisin noi kilkkeet kiinni Hondan SP-2:een
    - 4-1 Akrapovic... -> Eikös SP ole 2-syliterinen..

Itse valitsisin japanilaisen, päätös olisi kyllä vaikea..
    Itse ottaisin toddennäköisesti Bladen. On nimittäin jostakin iskostunut mieleen semmonen käsitys, ettei nuo makaronit osaa muuta ku sutta tehdä.
    Toisaalta 1098 on kyllä upean näköinen ja kehuttu pyörä. Kyllä se tulee hyvänä kakkosena mulle. Nämä ovat tietenkin vain mielikuvia, ajamaan kun ei ole päässyt.
    Ota se, joka tuntuu parhaalta joka suhteessa!

(olipas taas ympäripyöreä vastaus... )
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Italialaiset ovat komeampia - siis Ducati.
    Dixi et animam levavi
    R1.
    R1 -06
    Ottaisin ducatin, ja myisin heti pois. Muista ei saa niin paljoa ;)

Olishan se ducati harvinaisempi peli, mutta jos pyörällä pitäisi ajellakkin ja omaa rahaa laittaa kiinni niin luottaisin japanialaiseen. GSX-R tai Blade. No, valitsin tuosta honda-miehenä että fireblade.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Jos valitsisin tunteella niin ehdottomasti ducati s-malli ja tricolor, mutta laitoin ruksin bladen kohdalle.
    Tuntuu etta blade on luotettavampi, vaikka uudet ducatit on varmasti luotettavampia ja huoltovalit pidempia kuin
    esim. 916:ssa, mutta tusinakamaa nama japsit tuppaa olemaan. Ulkonaossa italiaano vie 10-0!
    Ei voi sattua kun ei tule verta.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa

Selibatia ei ole perinnöllistä.
    600 kuutiotuumaa V8 mallista pellin alle, sushiraketti sit ehkä ihan viimesenä listalla
    Sutsuki, Honda, Jammu, Kawa ja Dukati. Tässä järjestyksessä. Ainoo italialainen millä ajasin on Sabrina
    Sukisukimies
  30.  
    Kawa
    Ei niin nopeeta pyörää mitä ei 762 tavoita
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen