Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Pimpsahti Oolraitin katalooki postilunkasta ja kattelin et oli Heldin nahkajakkuja kaupan. Onkos kokemuksia et minkhän laatusia ovat?
    Ei ollu Arlen Nessejä opuksessa. Eikoös viime vuotisessa ollu? Kuahan niitä nyt myy?
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Arlen Nessia myy ilmeisesti Duell.
    Lainaa (Tuche @ Maalis. 08 2007,15:43) kirjoitti
    Arlen Nessia myy ilmeisesti Duell.
    Niihän tuo tais ollakki
    Nahkasista tiiä mutta Heldistä pelkkiä positiivisia kokemuksia, itselläni Held Thunder - tekstiilitakki, saakelin hyvä päällä ja pitää vettä vaikka millane monsuunisade ois.
    Held Brandon tilasin saksasta pari vuotta sitten, oli huomattavasti halvempi kuin Allrightissa (siellä kyllä kannattaa sovittaa...).
    Ei muita ongelmia kuin sisätakin napit hihojen päistä irtoilivat.
    Nahkissiä päälle ja menox.
    Brando minullakin on ollut jo 6 ajokautta. Pientä vetoketjujen korjausta on ollut, samoin sisävuorta vähän vahvistettiin, mutta nämähän ovat "kuluvia" osia. Takki tuntuu vaan paranevan käytössä.
    Itse tilasin myös Saksasta viime kesänä Held:n nahkatakin (mallia en muista). Tyytyväinen olen ollut, ei pahaa sanottavaa.
    Mitä aineita olette käyttäneet näihin Held:n takkeihin? Nahkista ilmeisesti, entäpä soveltuuko esim. valjasrasva näille hyvin?
    itse kävin allrightissa viime perjantaina ja sain vain yhden niistä päälle ja sama stormilla vissiin ulkomaan kojoja kun ei edes xxxl mennyt päälle.no sitten eurobikeriin ja johan on markkinat meni päälle ja olen erittäin tyytyväinen sweep stripe takkiin.copra takki oli kuvastossa hieno mutta paikan päällä onneton.ohutta nahkaa ja ne pinta maalaukset onnetonta räpellystä.pensselillä silver väriä sinne tänne ja ruiskulla oksennuksen väristä vihreää.kuvastossa näyttää hienolta kuluneen mustalta.niin ja mun takista vielä on rock ja voi pitää myös fiilis takkina ilman suojia.hyvän näköinen päällä että kehtaa myöskin käydä kahvilla jossakin
    Miten on kokemuksia näistä "uutuuksista" Aras ja Rocco? Ei tunnu olevan lähialueen myyjillä hyllyissä ja ilmeisesti on Ahlrighiltakin loppu soppelit koot (arviolta 52)
  10.  
    Oos tosi ettei kelhään ole?