Olen tilaamas ulkomailta kypärää ja visiireitä.Katselin et shoeissa tulee mukana kirkas pinlock visiiri.Sitten kun ostat visiirin joudut ostaan siihen erikseen pinlock kalvon.Itse visiirissä on kiinnikkeet pinlockille mut ei kalvoa.
Kysymys kuuluu:Miksi noita pinlock kalvojakin on eri värisiä?Eli jos alkuperäisessä tulee kirkas mukana miks ei sitä voii siirtää esim savu visiiriin?Vai onko se hölmön näkönen ja tarvii ostaa sit savun värinen kalvokin?Luulis et näkyvyys heikkenee jos laittaa esim 2xsavukalvot päällekkäin..?Hölmö kyselee kun aikaisemmin ollut Arain potta ja siinä ei ole mulla ollut pinlock systeemeitä vaan tuuletus luukut visiirissä..
BMW S1000rr 2010
Itellä Shoei ja siihen kirkas ja savu visiirit.
Pinlock on kirkas ja sitä sitten oon vaihdellut visiirien välillä..
Eli jos nyt ymmärsin kysymyksen oikein, niin kyllä sitä pinlockia voi vaihdella visiiristä toiseen. Itse en oo muihin kuin kirkkaaseen edes törmännyt.
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Kiitos.Tuota juuri ajattelinkin ja tarkoitinkin.Olin ainakin katsovinani et espanjassa joka väriä saatavilla myös pinlock kalvoja..Eli en turhaan tilaa joka visiiriin eri kalvoja
![]()
BMW S1000rr 2010
Kai niistä värillisistä pinlockeista on joku esteettinen ilo kirkkaan visiirin kanssa, mutta muuta syytä en ite keksi. Ei ne ainakaan auringon häikäisyä estä..
Ja kun niissä ohjeissa sanotaan että älä koske pinlockiin millään pesun jälkeen, vaan anna kuivua itekseen, niin kannattaa uskoa.
Ite vetäsin mikrokuituliinalla ajatuksena, että eihän se mitään naarmuta.
No nyt olis uudelle kalvolle käyttöä..![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Onko peilivisiiri olemassa ainostaan iridium malleihin, eli sininen,kulta ja hopea? Tuo savun värinen ei sitten taida olla peili? ELi tummaa peilivisiriiä ei shoeilla ole?
GSX-R 1000 K7
Ei ole tummaa peilivisiiriä Shoeilla. Ja sitten noista värillisistä pinlock:sta, niin niitä on tosiaan tarjolla tummempia sekä keltaista, jota käytetään esim. sadekelillä. Sen pitäisi(?) parantaa näkyvyyttä siten että kontrasti on parempi. Tätä en ole koskaan testannut, mutta keltaiset "aurinkolasit" ainakin tällä tavalla tuntuvat toimivan.(Markus81 @ Maalis. 09 2007,09:27) kirjoitti
Jos joku on esim. ulkomailta tilaamassa ja on löytynyt edullinen paikka niin itsellä olisi tarve CV-1 siniselle iridium visiirille, joten voisin lähteä kimppatilaukseen jakamaan postikuluja jos jotakuta kiinnostaa?
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
shoein hopea peili on mulla ainakin tummennettu... normi visiirejä oon ostanu ja ite porannu pinlock tapit ..........
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Perskules juuri eilen laitoin tilauksen espanjaan meneen.(-C9B5R4- @ Maalis. 09 2007,21:19) kirjoitti
http://www.motocard-bike.com/ Sieltä nyt tulos kypärää,hanskaa,visiiriä ym.
BMW S1000rr 2010
No voi harmi... Tuolta olen itsekin katsellut kamoja. Hinnat tuntuu olevan kohdallaan. No täytyy kohta laittaa itse tilaus vetämään...(kemo @ Maalis. 09 2007,22:03) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
itse miettinyt aina et minkä takia noita värijuttuja käytetään.(-C9B5R4- @ Maalis. 09 2007,21:19) kirjoitti
kaltaisen ymmärrän talvella lunta vasten mut kesällä...
itse ajellut 15 v kirkkaalla ja hyvin tullut toimeen...
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
jos ny jotain tilaat ni voin kokeeksi ottaa jotain..(-C9B5R4- @ Maalis. 09 2007,22:32) kirjoitti
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
MIksi porata itse..... niitä näytää saavan valmiiksi reillä!!!(samu69 @ Maalis. 09 2007,21:24) kirjoitti
Fun is not a straight line
Siksi jotta "pin locittomat" visiirit maksaa noin 50% vähemmän itse asiassa ostin Louisilta shoei cx-1 kultapeili visiirin alle 10 € ja kaupasta tuosta kulmalta pinlock 22€ jossa tapit mukana.... se nyt on vaan...(Sebu @ Maalis. 09 2007,23:23) kirjoitti
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Jos tilaa yli 300e ei tule postikuluja...(Sebu @ Maalis. 09 2007,23:34) kirjoitti
![]()
BMW S1000rr 2010
Täällä on kans yks,joka on tilaamassa visiiriä saksasta. Pistä privaa jos kiinnostaa..(-C9B5R4- @ Maalis. 09 2007,21:19) kirjoitti
GSX-R 1000 K7
Täytyy muistaa kattoa tää thread läpi ennenkuin tilaan...(Markus81 @ Maalis. 13 2007,21:17) kirjoitti
Ensi viikko on talvilomaa ja tarkoitus on mennä Irlantiin joten kattellaan asiaa about viikon päästä uudestaa, jos on vielä tarvetta...
-C9B5R4-
Mietelause:
Laitoin viime viikolla torstaina tilausta sisään:
-Shoei xr-1000
-Hopeinen peili
-Vaalea savu
-Alpinestar gp plus hanskat
Tasan viikko eteen päin torstaina saapui kaikki kamat kotiovelle.Tai sinne piti tulla mut toivat sit työpaikalle kun en ollut kotonaNopeeta ja hyvää palvelua!Täys kymppi!Kaikki oikeat kamat ja oikeat koot!
BMW S1000rr 2010