Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 71:sta
  1. #1
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  2. #2
    Lainaa kirjoitti
    F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa.
    Noinhan siinä sanotaan.. Eikös busaa ole markkinoitu nopeimpana katupyöränä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #3
    Ja sitten jos laitetaan vielä pikkusen rahaa lisää niin F4 C.C mallin nopeushan on rajoitettu 350km/h:n
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  4. #4
    Mites nää italiaanojen huippuvehkeet kestää? Siis yleensä. Tästähän ei kukaan vielä tiedä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  5. #5
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 07 2007,12:57) kirjoitti
    Mites nää italiaanojen huippuvehkeet kestää? Siis yleensä. Tästähän ei kukaan vielä tiedä.
    Ja italiaanot ovat niin halpojakin!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  6. #6
    Mistä toi nopeus. Onko siinä "piikkiä isompi eturatas". *

    ed.



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  7. #7
    Lainaa (Toyboy @ Maalis. 07 2007,13:08) kirjoitti
    Mistä toi nopeus. Onko siinä "piikkiä isompi eturatas".
    No kyllähän ne varmasti tehtaalla niitä testaa ennenkuin laittavat maailmalle.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  8. #8
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,12:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa.
    Noinhan siinä sanotaan.. Eikös busaa ole markkinoitu nopeimpana katupyöränä.
    Tämän hetken nopein vakio peli on zzr 1400. Joka on kylläkin rajoitettu 300 kmh. 200+ hv patopaineilla. 200 MPH on rikottu jenkeissä kyseisellä pelillä ilman rajottimia ja putken vaihdolla sekä säädöllä.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  9. #9
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 07 2007,12:59) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 07 2007,12:57) kirjoitti
    Mites nää italiaanojen huippuvehkeet kestää? Siis yleensä. Tästähän ei kukaan vielä tiedä.
    Ja italiaanot ovat niin halpojakin!
    Aijaijai...

    Kun keskusteluun yhdistetään Busa, italiaanot, kestävyys, kalleus ja huippunopeus, niin on kyllä ainekset kasassa täysin "häiriintyneen saatananmoiselle" väännölle!

    Moni moni jo hihojaan käärii ja rystysiään kiillottelee näitä lukiessa. Ihan jees. Itse aion huvittuneena sivusta seurata ja viihtyä. Näissä superväännöissä on sellaista Matti&Mervimäistä tunnelmaa...

    Ihan kuin motoristien 7päivää lukisi...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  10. #10
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,12:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa.
    Noinhan siinä sanotaan.. Eikös busaa ole markkinoitu nopeimpana katupyöränä.
    Tämän hetken nopein vakio peli on zzr 1400. Joka on kylläkin rajoitettu 300 kmh. 200+ hv patopaineilla. 200 MPH on rikottu jenkeissä kyseisellä pelillä ilman rajottimia ja putken vaihdolla sekä säädöllä.
    Mutta eihän se sitten ole vakio, jos putket on vaihdettu ja rajoittajat kierretty.
  11. #11
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,12:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa.
    Noinhan siinä sanotaan.. Eikös busaa ole markkinoitu nopeimpana katupyöränä.
    Tämän hetken nopein vakio peli on zzr 1400. Joka on kylläkin rajoitettu 300 kmh. 200+ hv patopaineilla. 200 MPH on rikottu jenkeissä kyseisellä pelillä ilman rajottimia ja putken vaihdolla sekä säädöllä.
    Mikä vakio se semmoinen on josta on rajoitin otettu pois?

    Tuossa ote F4:sta: "The figures for the new MV Agusta speak for themselves: 315 kph (195 mph) top speed (auto-limited by tyre specification)"

    Eli jos ne jenkeissä ottas tuosta VAKIOSTA sen rajoituksen pois niin seki värmaan ois älynopee?

    Eli oikeasti... Onko se niin iso pala jäädä toiseksi että joka paikkaan pitää aina tunkea omaa merkkiään esille ja koittaa sillä saada tappelu aikaiseksi?

    EDIT: niin joo olihan siinä vakiossa putketkin vaihdettu



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  12. #12
    Niin eikös siinä lukenut Vakio 300 kmh.
    Meinaan vaan että toi 183 hv KONETEHOA ei varmaankaan riitä kovin pitkälle yli 300 kmh ylityksiin .

    PS. odotellessa ensimmäisiä todellisia nopeustestejä(GPS tai tutka)



    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  13. #13
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:59) kirjoitti
    Niin eikös siinä lukenut Vakio 300 kmh.
    Meinaan vaan että toi 183 hv KONETEHOA ei varmaankaan riitä kovin pitkälle yli 300 kmh ylityksiin .

    PS. odotellessa ensimmäisiä todellisia nopeustestejä(GPS tai tutka)
    Onhan se zetorinkin nopeus vielä todistamatta Suomen lentokenttäajoissa.. Siis että busaa nopeampi olisi.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  14. #14
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:59) kirjoitti
    Niin eikös siinä lukenut Vakio 300 kmh.
    Meinaan vaan että toi 183 hv KONETEHOA ei varmaankaan riitä kovin pitkälle yli 300 kmh ylityksiin .

    PS. odotellessa ensimmäisiä todellisia nopeustestejä(GPS tai tutka)
    Pena1:llä on taas kauhee todistelu päällä mv augusta on onnistunut repimään pienestä koneesta 998cc kivat tehot ja loistavan huippunopeuden 312 km/h, jo pelkästään noiden lukemien perusteella pitäisin kyllä matalaa profiilia 1400cc wikasakini kanssa! itsekkään en ole mikään italia mp friikki, mutta silti myönnän että tuo on kova saavutus kyseiselta merkiltä vaikka tuo pyörä muuten ei silmää miellytä. ja sen verran penalle vielä että tehon lisäksi tarvitaan hyvää aerodynamiikkaa saavuttaakseen kovia nopeuksia, ei se pelkkä 200hv kerro kulusta mitään, siihen tarvitaan hyvä kokonaisuus

    Lainaus tuosta mp maailma lehdestä:
    MV Agusta on julkistanut uuden F4-mallin. F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa. Hintamittari pysähtyy lukemaan 30 900 euroa.

    Tuossa ei puhuta kyllä viritetystä versiosta mitään..

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  15. #15
    Lainaa (Marcel @ Maalis. 07 2007,14:43) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 07 2007,12:59) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 07 2007,12:57) kirjoitti
    Mites nää italiaanojen huippuvehkeet kestää? Siis yleensä. Tästähän ei kukaan vielä tiedä.
    Ja italiaanot ovat niin halpojakin!
    Aijaijai...

    Kun keskusteluun yhdistetään Busa, italiaanot, kestävyys, kalleus ja huippunopeus, niin on kyllä ainekset kasassa täysin "häiriintyneen saatananmoiselle" väännölle!

    Moni moni jo hihojaan käärii ja rystysiään kiillottelee näitä lukiessa. Ihan jees. Itse aion huvittuneena sivusta seurata ja viihtyä. Näissä superväännöissä on sellaista Matti&Mervimäistä tunnelmaa...

    Ihan kuin motoristien 7päivää lukisi...
    Erittäin hyvin sanottu siellä takana!
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  16. #16
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Lainaa (Marcel @ Maalis. 07 2007,14:43) kirjoitti
    ...Näissä superväännöissä on sellaista Matti&Mervimäistä tunnelmaa...
    Ihan kuin motoristien 7päivää lukisi...
    Paitsi että täällä ei saa mustaa silmää, eikä puukosta.
    Noh... toisaalta täältäkin lähtee aika helposti käräjille *

    ps. Italiaanon hinnalla saa vissiin parikin Busaa joten siinä mielessä tilannehan on suunnilleen 600 / 300 (siis km/h) *
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
  17. #17
    Lainaa (PikkuNiilo @ Maalis. 07 2007,15:49) kirjoitti
    ps. Italiaanon hinnalla saa vissiin parikin Busaa joten siinä mielessä tilannehan on suunnilleen 600 / 300 (siis km/h) *
    Älä,älä,älä,älä...härnää niitä.Nouseva ukkonen tuntuu jo näppiksellä....



    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  18. #18
    eikös se 12 ärräkin ollut jonkun testin mukaan nopeampi kuin busa....taitaa olla busan elinkaari huipulla alkaa olemaan ehtoo puolella. asiasta viienteen...olen huomannut että, kun puhe on busasta niin joku alkaa aina jossain vaiheessa " mut lentokenttä ajoissa...." juttuja poriseen. Juttujen perusteella sillä busalla ei ilmeisesti ajeta kuin lentokentällä.

    Se on muuten parin kuukauden päästä ajokelit kohillaan
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  19. #19
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,12:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    F4 R 312:n kerrotaan olevan maailman nopein katukäyttöön tarkoitettu pyörä. Huippunopeudeksi luvataan 312 kilometriä tunnissa.
    Noinhan siinä sanotaan.. Eikös busaa ole markkinoitu nopeimpana katupyöränä.
    Tämän hetken nopein vakio peli on zzr 1400. Joka on kylläkin rajoitettu 300 kmh. 200+ hv patopaineilla. 200 MPH on rikottu jenkeissä kyseisellä pelillä ilman rajottimia ja putken vaihdolla sekä säädöllä.
    Ja taas se alkaa.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  20. #20
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:59) kirjoitti
    Niin eikös siinä lukenut Vakio 300 kmh.
    Meinaan vaan että toi 183 hv KONETEHOA ei varmaankaan riitä kovin pitkälle yli 300 kmh ylityksiin .

    PS. odotellessa ensimmäisiä todellisia nopeustestejä(GPS tai tutka)
    No millä perusteella tuo sitten on nopein vakiopyörä? Busa kulkee vakiona saman verran, ja vanhoilla ei-rajoitetuilla on ajettu pitkästi päälle 300kmh.
    Vakiona.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  21. #21
    Onhan se niin että niin busalla kuin muillakin saa suomesssa ajaa vain 120 km/ h paitsi suljetulla radalla tai lentokentällä mutta aina puhutaan huipuista 300 ja ylikin mutta kun katselee noita lentokenttäajojen huippuja niin harva kuitenkaan vetää niin paljon kuin pyörästä lähtee ja varmaan jotka kisoihin menee mittauttamaan ovat kaikki kestoverto kuskeja kovempia vääntään mutta palstoilla on vaan kovia ja erittäin kovia kuskeja jotka pitää .300km/ h pilkkanaan .mutta ajakaa se ensin niin näette mikä vaiva siinä on . kokemusta mulla on monesta moposta joilla on ajettu täällä ja ympäri eurooppaa lujaa on menty oikein luvan kanssa.
    Busa (ilman rajoitinta ja noin 180hv takapyörästä) (317näytölle) löytyy omasta tallista mutta on siellä myös -70 mallin tuutti
    k1 ja kummassakin on omat hienot puolet niinkuin muissakin pyörissä . Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ.
    nappe
  22. #22
    Lainaa (pena1 @ Maalis. 07 2007,14:26) kirjoitti
    Tämän hetken nopein vakio peli on zzr 1400. Joka on kylläkin rajoitettu 300 kmh. 200+ hv patopaineilla. 200 MPH on rikottu jenkeissä kyseisellä pelillä ilman rajottimia ja putken vaihdolla sekä säädöllä.
    Ihanko putkiviritteisellä on 200mph päästy?

    http://www.qsl.net/n5mya/testdata.html

    -->

    http://www.qsl.net/n5mya/bike6-99.html

    200mph, bone stock.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  23. #23
    Nopeampi kuin busa tai ei....

    Mutta on tuo pyörä niin saatanan ruma etten ottais tota ees maksusta...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  24. #24
    Nykyään, kun haastetaan jos jonkimoisesta nettikirjoittelusta oikeuteen... Niin olen sitä mieltä, että haastetaan tuo mp maailma oikeen porukalla, kun tästä threadista on tulossa semmonen vääntö ja ihan siksi vaan kun ovat muotoilleet tuon otsikon noin .
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  25. #25
    Lainaa (Nopottaja @ Maalis. 07 2007,16:19) kirjoitti
    asiasta viienteen...olen huomannut että, kun puhe on busasta niin joku alkaa aina jossain vaiheessa " mut lentokenttä ajoissa...." juttuja poriseen.
    Syy siihen että otin lentokenttä-kortin esiin, on se, että se kuvastaa aika hyvin pyörän käytännön nopeutta, eikä paperilla tai suola-aavikolla ajettuja teoreettisia haamusaavutuksia.

    Itellä ei busaa ole, eikä yhden koeajon perusteella tulekaan.. Huippunopeudesta vaan kun on puhe niin tutka ei valehtele.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  26. #26
    Meidän iskä on parempi kuin teidän iskä. vakiona.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  27. #27
    Että saadaan lisää vettä kiukaalle, niin ostakaa Busa ja heti miten Viaberille turbotettavaksi, vähän öhlinsiä ja yoshimuraa. Teillä on pyörä jossa on about 280hv joka kulkee ties mitä. Voitte jäännösrahoilla ostaa monttupyörän tai kilvettömän eikä Agustan summa ole kasassa

    Se siitä kannattaako vakio Italialaisesta maksaa. Toinen juttu että ton Agustan hintaan saat 10R, R1, Gixxerin 1000RR:n (melkein samantehoisen kyykyn) ja vielä kaupanpäällä helvetin kivan monttupelin.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  28. #28
    Ja taas ajellaan SUOMESSA !
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  29. #29
    Lainaa (BMW cowboy @ Maalis. 07 2007,19:49) kirjoitti
    Ja taas ajellaan SUOMESSA !
    Nii.. Suomessa pyörät kulkee maksimissaan 120km/h
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,18:53) kirjoitti
    Syy siihen että otin lentokenttä-kortin esiin, on se, että se kuvastaa aika hyvin pyörän käytännön nopeutta, eikä paperilla tai suola-aavikolla ajettuja teoreettisia haamusaavutuksia.
    Nimenomaan.

    Muistakaa sitten pitää siellä lentokenttäajoissa ne peilit paikallaan ja sitten vielä matkatavarat kyytiin niin saadaan sellaisia realistisia lukuja
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen