Harvemmin kovaa huippunopeutta pääsee hyödyntämään.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Noin laskettuna 16 kpl pappatuntureita kulkee 640 kmh. Eikä maksais kun n. 15k€ yhteensä. *(PikkuNiilo @ Maalis. 07 2007,15:49) kirjoitti
![]()
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan, No Direction Home
BMW K100 RS
Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
Zündapp Bella 200 -58
Entäs Y2k sitten niiden tekstiä lainatakseni: Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production" and the "Most Expensive Production Motorcycle". Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine, the SUPERBIKE has demonstrated over 300 hp and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200, and has been clocked at a record-breaking 227 mph.
Eiköhän tuokin noiden MP-maailman normeihin sopisi
Käynkö mä usein täällä?
Nykyiset mopot:
KTM Super Duke -07
KTM 520 EXC -02
Kawasaki ZX-12R -00
Joo, mä oon samaa mieltä. Mitä väliä, meneekö 300, 305 vai 310 kun ei sitä vauhtii kuitenkaan pääse ajamaan melkein koskaan...(Athene @ Maalis. 07 2007,20:26) kirjoitti
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
Mut onhan se komiaa, jos on Esson baarissa näyttää mustaa valkoisella miten on tutkaan vedetty eniten. Nopein on paras(Jac0 @ Maalis. 07 2007,20:48) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
(Earthend @ Maalis. 07 2007,20:53) kirjoitti
Ja jos ajaa nopeiten , niin sitten myöskin varmaan saa helpoiten...(n....a )
![]()
Polkupyörällä saa vetää kevyenliikenteenväylällä Täyziiii!(Earthend @ Maalis. 07 2007,20:02) kirjoitti
" Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ. "
Erittäin hyvin sanottu. Jo kuudetta kevättä kun näitä samoja vääntöjä täällä lukee niin väkisinkin ajattelee että Hohhooijjaa...310 tai 315..So What?
Mutta onneksi on ajokelit ja -fiilikset ihan nurkan takana että voi alkaa keskittyä taas siihen itteensä.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Busa ei ole syötävissä.Aivan sama mitä sanotte. Agusta on Agusta, sillä on oma gloria jota ei saa muuta kuin näytöillä. Agusta teki sen aikanaan ja sen ansaitsee. Busalla on omansa, mutta zzr:t ja muut saavat sen ansaita näytöillään samalla tavalla, jos pystyvät. Legendat ovat legendoja ja wanna beet ovat muita. Se on vaan niin, että kehitys kehittyy eikä mikään pyörä ole ikuiseti nopein. Historiankirjoissa näkyy Agusta ja Busa, Vincent, Megola... mutta näkyykö zzr1400 ja muut, sen aika näyttää.
Vaikuttaa ihan sybäkältä peliltä. Saas nähdä monta noita rantautuu tänne ja minkälaiset jonot on Penttilän ovella![]()
Itse en ainakaan tunne tarvetta vaihtoon tässä vaiheessa.![]()
![]()
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
pitäskö laittaa pitkästa aikaa joku topicci pystyyn missä vois alkaa väittelee vetomies vs kukkahattu aiheesta![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Niinja onhan toi niille kallis, ketkä ei ole tottuneet käsittelemään isoja rahoja.![]()
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Kyllä mua ainaki otti pattiin syksyn viimeisillä ajoreissuilla, ku oma vakiomopo ei mee ku sen 290 todistetusti.. Ja kaveri turbolla vaan vihelsi ohi.. Ja ihan SUOMESSA(Earthend @ Maalis. 07 2007,20:02) kirjoitti
![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
Niin, kyllähän monetkin käsittelee päivittäin "isoja ropoja", mutta se onkin sitten ihan eri asia kenen ne on *(Stompper @ Maalis. 08 2007,07:32) kirjoitti
Tunnetustihan se tiedetään, että köyhälle kaikki on kallista *
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ja busako ei ole ruma? Nopea mutta ruma. Ihan kuin minäkin!(PrivateeR @ Maalis. 07 2007,18:29) kirjoitti
Kyllä zzr1400 on sentään nätti pyörä. Ja silloin kun minulla oli zx12r niin se ainakin oli parempi kuin busa!
Nyt paras pyörä on nykyinen pyöräni!!!
HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
------------------------------------------------------
--en ole latomaalari--
Tää on hieno aiheVesi valuu silmistä kun on hauskaa jatkakaa toki,mulla ei ole niin tylsää täällä töissä.
![]()
Hidas ja vanha.
Jep jep
Mun fillari kulkee viel kovempaa jos löytyy tarpeeks kova polkia...
![]()
Tää väittely ei varmaa lopu koskaan...
...itte täytyy sanoo, et jos olis niin he*v**sti rahaa pistää tähän hienoon lajiin(moottoripyöräilyyn), niin meikäläisen tallista löytys kaikki kaikki merkit ja mallit A-Ö:n, mutta kun on sen verran persàukinen ettei oo varaa kun yhteen hyvään, niin ajetaan sitten Busalla!![]()
Jos juhannuksena on lunta katolla,niin silloin sitä on myös maassa!
Saatinhan tähänkin topiciin vähän edes vauhtia![]()
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
Busa on kuin kananmuna jossa on paiseita!![]()
HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
------------------------------------------------------
--en ole latomaalari--
Siinähän on vähemmän tehoo ku 1000 gsxr![]()
Mutta on silti paremman näköinen kuin Busa.(666F @ Maalis. 07 2007,15:29) kirjoitti
![]()
Makuasia
Strittaa HKL:ää öögaan
Toi on sit kurjaa hommaa, ku joutuu venttaa sporaa tai busaa pysäkillä. Noi liikennelaitoksen dirikat, tai mitä dirikoita ne on ku näistä asioista määrää, sais panna enemmän sellasii katoksii ja penkkejä pysäkeille, et niillä olis vähän kivempi ventata. Niitä on kyllä aika paljon sellasii kikkoja, joiden avulla saa sporan tai busan tuleen nopeemmin ku se muuteen tulis. Niit kantsii käyttää, jos ei viitsi kauaa stondata pysäkillä. Me just pamistiin yhessä jengissä niistä kikoista. Mulla on omat jujuni, mut mä opin paljon lisää.
Mun paras juitsuni on toi vanha kunnon häkäritemppu. Kun mä venttaan sporaa tai busaa, eikä sitä rupee kuulumaan, niin mä kaivan röökin esiin ja panen röökiks. Just ku mä oon saanu sen eldaamaan, spora tai se busa tulee niin, et mä joudun stumppaamaan sen. Joskus mä onnistun tekeen sillai, et mä niinku olen vain sytyttävinäni sen, mut en ihan oikeesti sytytä ja se spora tai busa luulee, et se eldaa jo, ja tulee. Sillon mä nauran paskasesti ja pistän röökin takas pakettiin ja nousen busaan tai sporaan.
Yks Hagiksen kundi kerto, et ku se venttaa Hagiksen pysäkillä kutosta, se ei koskaan tule, vaik seiskaa, ykköstä, kymppii, kolmosta ja ysii tulee ku pipoo. Sen kundin jutsu on sellanen, et se muka mielessään päättäkin, et okei, se meneekin nyt sit kympillä. No, sillonhan kymppi ei enää tulekaan, vaan sieltä ponkasee kutonen. Se kundi päättäkin äkkiä takas, et se menee sittenki kutosella. Sillai se onnistuu usein strittaa Liikennelaitosta öögaan.
Yks hyvä kikka on sit sellanen, et kun on ventannu busaa tai sporaa ja niitä ei kuulu, niin lähteekin käppäileen veke siitä pysäkilta niinku tsökaan taksia. Siin kannattaa dallata sen näkösenä, et ois varmasti menossa just taksilla. Mut sitku on menny jonku viiskyt metrii, sit kantsii kääntyy salamannopeesti ympäri ja ryysätä kauheella faardilla takaspysäkille, jossa se saatanan julkinen kulkuväline jo onkin.
Yhden jujun avulla ei joudu venttaan koskaan yhtään. Se on sellanen, et jos on dallaamassa esimerkiksi parin sadan metrin päästä pysäkille, niin silloin kantsii ruveta laahaantoista klabbii, niinku se olis hirveen klesa. No, busa tai spora funtsaa, et toi kundi kulkee noin hitaasti, niin se ei millään ehdi pysäkille. Ku siit kahdensadan metrin matkasta on sillai vaivasesti linkannu puolet, sit kantsii lähtee dallaan ihan reippaasti ja ehtii pysäkille samaan aikaan ku se busa.
Nyt te tietysti funtsaatte, et mä olen raukka kundi, ku mä kerron näistä jujuista ja Liikennelaitoksen jengi lesaa nää eikä busat ja sporat mee enää helppoon. Mut enhän mä ole parhaimpia juitsuja kertonutkaan. Eikä näistäkään kannata aina käyttää samoja. Käytetään näitäkin sillai vuorotellen, niillä on aina sellasii uusia suhareita, ku ei tiedä näitä jujuja vielä. Loppujen lopuks se on aika jännä skaba ku yrittää naruttaa Liikennelaitosta. Mä luulen et niillä on siellä joku osasto, joka funtsaa, et miten ne sais ihmiset venttaa kauemmin pysäkeillä mut kuitenkin niin, et kaikki sporat ja [/B]busat[B] kulkis aikataulussa (tuhatta ja sataa).
"Ajakaa millä ajatte ja Busalla loput"![]()
![]()
Suzuki SV1000F
joo, ja on tietenkin ensimmäisenä saantipaikalla(Puppe 67 @ Maalis. 07 2007,20:58) kirjoitti
![]()
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Nii.. jos tie sinne sattuu olemaan suora(666F @ Maalis. 08 2007,17:27) kirjoitti
Kun eihän nuo möhkö busat ja zetorit pysy vauhdissa mukana kun alkaa mutkia tulemaan vastaan
Topicin aukusti varmaan siinä leikissä oliskin ihan omiaan..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
zetori on kuin valaankyrpä ja 12 kawio busaakin kankeampi!! Onkohan semmosen joku todistettavasti saanut kääntymään mutkaan(juhani_palmu @ Maalis. 08 2007,11:29) kirjoitti
![]()
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
On jutut![]()
![]()
![]()
hei, tsori, vaik en oo stadin kundi, nii ihan pakko kuitata, et linja-auto on stadissa dösä, eikä mikää v---n busa *(S_Cruiser @ Maalis. 08 2007,16:20) kirjoitti
![]()
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
(Pahkasika @ Maalis. 08 2007,18:01) kirjoitti
Voi ristus mikä kuvaus.Pitää muistaa tuo.
![]()