Olisi kesäksi ensimmäinen kaksipyöräinen hankinnassa ja tuolla honda osastolla ehdinkin jo kysellä asiasta. Ruusuja risuja tai vaikkapa männynkäpysiä VN900 classicista. Hintaeroa näyttäisi olevan parisen tonnia tuohon hondan vastaavaan malliin mutta kannattaa tuosta kawasakista sitä maksaa? Isompi kone tuossa on ainakin ja täten vääntöä jokseenkin enempi kuin hondassa. Omakohtaisia kokemuksia ko. pyörästä? Mielelläni kuulisin tietoa myös jostakin alan lehdestä missä pyörästä olisi ollut arvostelu tms.
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Moi, minulla on ollut ko. pyörä viime toukokuusta saakka. Kaikin puolin positiivisia kokemuksia on kertynyt jokusen tuhat kilometriä. Mitoiltaan "Iso" pyörä, mutta kuitenkin suhteellisen kevyt käsiteltävä. Ei valittamista, jollei sellaiseksi lasketa lisävarusteiden saatavuutta. Jenkeistä tosin löytyy vaikka mitä. Ohessa linkki foorumilla viime suvena käytyyn saman aiheiseen keskusteluun.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=52907
Katso Bike 10/06. Siinä ovat vertailussa Kawan VN900 ja muiden valmistajien vastaavan kokoiset tarjokit.
Kawasaki VN800 Classic -99
Itseasiassa ehdinkin tuon lehden jo viikolla kirjastosta lainata.(Crazy Frog @ Maalis. 11 2007,19:19) kirjoitti
Hyvinhän tuo näytti testissä pärjänneen. Nuo käyttäjien kokemukset kyllä hieman arveluttavat - eikö kysymyksessä olekkaan pommin varma pyörä. Olen niin laiska noita kulkupelejä rassailemaan, että ei aivan epäluotettavaa pärrää viitsisi hankkia...
Pyörää kävin katsomassa. Nätti on kuin mikä. Eiköhän sitä kaupat menopelistä synny kaikesta huolimatta.![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Kyllä se on hyvin pelittänyt ainakin nämä +5000km.Kehuja tulee erityisesti tasaisesta väännöstä..Johtuneen ruiskun säädöistä..Talvella tuli kutsu takuu huoltoon,oli ilmennyt lievä rekisterikilven irtoamis vika,korjasivat sen asiallisesti,raision bike worldissa.Lievä venttiilien naputus on ollut havaittavissa,kehoittivat käyttämään mineraali öljyä,nykyisen täys synteettisen tilalle..Ei kuulemma välttämättä sovellu kyseiseen menopeliin.Tarvii kohta kokeilla.Talviseisokin jälkeen lähti vaivatta käymään,edellisen vuoden bensoilla,varma peli tuntuu olevan.(CeeCee @ Maalis. 11 2007,22:07) kirjoitti
12500 km mittarissa ja ainakin mun kohdalla rassaus rajoittunut siihen, että nyt keväällä jouduin laittaman etugummiin lisää ilmaa. Ei paha, onnistuin ihan itse. Enpä keksi oikeastaan mitn valittamista. Vääntää ihan kiitettävästi ja välitykset on niin tiuhat, että ei paljoa tartte vaihteiden kans veuhtoa. Ja onhan se hele-vetin hyvän näköinen.
Kawasaki VN1500 Classic
"Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
"Vitsit vähissä, ihan naurattaa"