Kävin tuossa käyttelemässä pyörää niin huomasin et sit kun oli tarpeeksi lämmenny niin jakoketju rupes pitämään semmosta rohinaa. Pitääkö ensi sijassa huoltaa ennenkuin uskaltaa ajaa ettei kone leipase?
Pyörällä ajettu nyt 28tuhatta saksan kilometriä.
ex R6 '00
Kyllä suosittelisin käyttään ainaki jollain asiantuntijalla. Sitten tietää pitääkö ketju vaihtaa.
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Vie ihmeessä Saksan tuliainen huoltoon ennen kuin otat ajoon. Mun oma 99 R6 seisoo parasta aikaa saamasssa kaikki 24tkm huoltoon kuuluvat jutut + yleisen tarkistuksen ammattilaisen käsissä. Tämä vain siksi että noissa on ollut paljon huonoa huoltoa mitä olen kautta rantain kuullut. Mulla tuo pitkähkö verstassessio runsainen uusine osineen ja töineen maksaa noin 400e mutta siinä vaihtuu renkaatkin yms (renkaat ei tuossa summassa) ja saan RIIPPUMATTOMAN LAUSUNNON moponi kunnosta. Tällä ajattelin että oma Belgian tuliainen on varmasti hyvä ostos kun kaikki kompastuskivet on käyty läpi ennen ajoon lähtöä.
Ainakin joltakin palstalta, taisi olla juuri tuo yrc.fi tai sitten www.r6messagenet.com, olin lukevinani sellaista että nokkaketjun rallatus juontaa siitä ettei ketjun automaattikiristin pelaa kunnolla, eli pieni vika mutta vahinko voi olla melkoisen mittava jos pääsee hyppimään. Käy ihmeessä ottamassa selvää, ei ainakaan Helsingissä vielä niin juhlavat kelit ole ettei paria päivää malttaisi odotella tuon selviämistä...
Toivottavasti antoisaa kesää sinnekin hirmuisen hienon mopon puikoissa! *![]()
Ps www.yrc.fi on ihan must R6:n omistajalle rekisteröityä... tietoa ja touhua piisaa, suosittelen!
-Terve hetero mies tarvitsee päätään ainoastaan lakin pitämiseen-
Yamaha R Club Finland www.yrc.fi
Joo pittääpä viiä heti kun kelit antaa myöten. Helpompi viiä nyt kun rueta tekeen koneremonttia.
ex R6 '00
Kyllä kannattaa tarkastaa ainakin se kiristin ja vaihtaminen ei älyttömän kallista, uuden hinta n.100 euroa. Omasta kuutosesta meni kiristin, tuloksena oli 2 kieroa imuventtiiliä.