Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 61:sta
    Elikkäs itellä -02 636 kawa ja kyselisin mielenkiinnosta että mitä öljyä ootte kokeillu/todennu toimivaksi?? omalla pyörällä ajettu n.25000 ja pikkasen on ollu havaittavissa kytkimen luistamista joka on helpottanu öljyn vaihdon jälkeen vähäks aikaa. Kawassa taitaapi olla Shellin öljyt vakiona?
    Tästähän ei ole vielä juttua ollukkaan

gs lc

BMW, askel kohti aikuisuutta..
    Siis ihan pakko vastata: Mobil Delvac, Delvac, Delvac, ....

Niin eikä millään pahalla, se on oikeasti ihan hyvä öljy eikä ainakaan kytkin luista.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (ktv @ Maalis. 06 2007,20:47) kirjoitti
    Tästähän ei ole vielä juttua ollukkaan
    Ttu toi haku on paska. Melkein kaikki foorumit mukana haussa. Sanoilla öljy, öljyt, moottoriöljy, moottoriöljyt, öljymerkki ja öljymerkkisi, ei löytynyt yhtään aihetta järkevästi koluavaa keskustelua. Niin, kyllähän niitä täällä on. Tietysti sanan "järkevä" käyttöä voisi vielä harkita, mutta....Heittäkää linkkiä.
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

"Ei se ole vika, se on ominaisuus"

Spagettihirviö 800i.e
    Mobil Delvac ja Shell mineraali. Parempia en tarvi.

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Olishan sielt haun kauttakii varmaan jonaa päivänä joku aiheeseen liittyvä vastauskii löytyny mut aika kaukaa meni mun mielestä ainakii niillä hakusanoilla millä tuli yritettyy... mut vikahan tunnetust on käyttäjäs, kuinkas muuten
    Lainaa (hondamania @ Maalis. 06 2007,21:04) kirjoitti
    Siis ihan pakko vastata: *Mobil Delvac, Delvac, Delvac, ....

Niin eikä millään pahalla, se on oikeasti ihan hyvä öljy eikä ainakaan kytkin luista.
    ...ja ihan pakko ottaa kantaa...
    Castrol
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Motulista vaihdettiin viime kesänä Castroliin sillä seurauksella etteivät vaihteet mene enää yhtä hyvin päälle..
    Muusta en tiedä mutta mulle sanoi viimetalvena Sumekon asiantuntija että kyykky Kawoihin nimenomaan mineraaliöljyä normaalikäyttöön sit täyssynteettistä radalle (vaihto joka päivän jälkeen). Gixxerissä Castrolin täyssynteettiset sisällä.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Mulla samoja ongelmia kun jaskaxilla. castrolin öljyllä tuli ajeltua viime kesä ja eipä ainakaan omassa pyörässä kovin hyvin pelannu, muutaman kerran vaihteet hyppi pois päältä ja piti muutenkii vähän ylimäärästä meteliä. Voihan se tietty olla että metelit yms johtuu pyörästäkii mut ajattelin muun valmistajan öljyä kokeilla.
    Sama pyörä löytyy, 20tkm ajettu. Mobil delvacit koneessa, ei luista kytkin ja hyvin pelaa.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    hondalaista oon käyttänynnä ja hyvin on pelannut,paremmin kuin repsollin kankeenpi plaatu.kawa zxr 750 h2.hondalaista käytän jatkossakin,sillä pelaa kytkin ja vaihteisto hyvin.
    Bel-Ray
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Nyt kokeillaan Shell vsx 10w-40. Oli niin kallista 4 litraa 13,95€ *
    mobil delvac super 1300 on mennyt koneeseen viime vuosina...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Lainaa (lappis @ Maalis. 08 2007,18:39) kirjoitti
    Nyt kokeillaan Shell vsx 10w-40. Oli niin kallista 4 litraa 13,95€
    Mistä tuohon hintaan irtoaa tuota vsx:ää?? niin ja itse vastaus delvac tyyppistä öljyä ovat minunkin 3 viimeistä hondaa ilomielin käyttäneet ja erittäin positiivisin kokemiksin ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    [QUOTE= (666F @ Maalis. 08 2007,20:24)]
    Lainaa lappis,Maalis. 08 2007,18:39 kirjoitti
    ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€ *
    Älä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Teboilin superbikea olen käyttänyt niin busassa kuin yamahan kusiaisessakin - hyvin on skulannut. Miksei tuo toimis kwaakussakin
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 09 2007,06:57) kirjoitti
    Teboilin superbikea olen käyttänyt niin busassa kuin yamahan kusiaisessakin - hyvin on skulannut. Miksei tuo toimis kwaakussakin
    Samoin. Ei vaan viimeksi löytynyt kuin 20w/50, joka on turhan jööttiä. Onko 10/40 poistunut? No, laitoin sit Kendallin synteettistä, kun sain halvalla™ Hyvin toimii kaikki rasvat mitä oon kokeillu, bläkkärissä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mopedman @ Maalis. 09 2007,12:36) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 09 2007,06:57) kirjoitti
    Samoin. Ei vaan viimeksi löytynyt kuin 20w/50, joka on turhan jööttiä. Onko 10/40 poistunut?
    Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    [QUOTE= (Duster @ Maalis. 09 2007,01:37)]
    Lainaa (666F @ Maalis. 08 2007,20:24) kirjoitti
    ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€
    Älä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.
    tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyillä

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 09 2007,12:40) kirjoitti
    Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.
    Just tota 15W-50 mullakin on ollut, sitä on ollut myös 10W-40 versiona jota en ole enää hyllyillä nähnyt, jos nyt en kovasti etsinytkään. Hyvin toiminut jammussakin, laatikko pelaa lähes yhtä hyvin kuin Iso D:llä....

Power is nothing without mojo!
    Lainaa (makemich @ Maalis. 09 2007,12:51) kirjoitti
    Just tota 15W-50 mullakin on ollut, sitä on ollut myös 10W-40 versiona jota en ole enää hyllyillä nähnyt, jos nyt en kovasti etsinytkään. Hyvin toiminut jammussakin, laatikko pelaa lähes yhtä hyvin kuin Iso D:llä....

Juu oletten varmaan oikeassa. Olishan se käynyt varmaankin, mutta millä sitä köyhä hifistelis jos ei öljyillä
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (makemich @ Maalis. 09 2007,12:51) kirjoitti
    jooh, käsittääkseni se 10/40 on poistunut. Noh, ihan sama - itsellä joku 20 litraa tota 15/50:sta nyt joten pitänee ajella ne eka poies...
    Pyörätön motoristi...

[QUOTE= (Duster @ Maalis. 09 2007,17:33)]
    Lainaa (666F @ Maalis. 09 2007,12:46) kirjoitti
    Lainaa (Duster @ Maalis. 09 2007,01:37) kirjoitti
    ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€
    tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyillä
    Tiedän, juuri siitä syystä en heavy duty öljyä käyttäisi kuin työkoneissa. T. Voiteluainetehtaalla työskentelevä...
    jos olet asiantuntija niin valaisisitko meitä kymmeni jopa satoja delvacilla ym vastaavilla öljyillä ajavia että mitä siinä niin haitallista on? ja miksi sitä ei voisi käyttää? luulisin että täällä aika moni olis kiinnostunu tietämään asiasta faktoja

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    No ei minunkaan kaikkia työpaikan "salaisuuksia" parane ruveta huutelemaan netissä. Mutta yksinkertaisesti heavy duty = paljon moottoria kuluttavia lisäaineita. Kyllä se vain niin on, että raskaan kaluston öljyt on tehty raskaaseen kalustoon ja pyöräöljyt on erikseen ja en ole täällä markkinoimassa kalliita pyöräöljyjä. Minulle on ihan sama mitä öljyä porukka pyöriinsä laittaa, mutta en kyllä yhtäkään käytettyä pyörää lähtisi ostamaan jossa myyjä kehuu käyttäneensä delwaccia tms.
  30.  
    [QUOTE= (Duster @ Maalis. 09 2007,17:33)]
    Lainaa (666F @ Maalis. 09 2007,12:46) kirjoitti
    Lainaa (Duster @ Maalis. 09 2007,01:37) kirjoitti
    Tiedän, mutta ei se sitä sulje pois, että kone kuluu taatusti enemmän käytettäessä heavy duty öljyä. Näyttää näissä öljy keskusteluissa unohtuvan se kaikkein tärkein; öljyn tehtävä on suojata moottoria kulumiselta. Oman duunipaikan labra ei voinut suositella heavy duty vaihteistoöljyä edes Meganen vaihdelaatikkoon. Juuri siitä syystä en heavy duty öljyä käyttäisi kuin työkoneissa T. Voiteluainetehtaalla työskentelevä...
    Siis kuka on puhunut vaihteistoöljystä? siis kyseessä on ihan normi moottoriöljy, ei kai kukaan laita vaihteistoöljyä moottoriin, vaihteisto öljythän on viskositeetiltaan jotain yli 70w-90->!

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen