Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Onko millaisia kokemuksi AJ-Bikesta? Itse en ole k.o. firmassa asioinut, paitsi joskus ohimennen hakenut ketjurasvaa. Ammattitaito, hinnat, nopeus, saiko säädöt kohilleen ym.? Suositelkaa parempaa, jos ei ole tyydyttänyt. Koitin kyllä hakua, mutta ei löytynyt --> oisko kauemmin pitnäyt sitten kaivaa.
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Itselläni ei ole kuin hyviä kokemuksia. Käytin pyöräni siellä penkissä ja säädätin pyöräni siellä, ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua, ja nopeeta. Tein salamakeikan Vaasaan, ja piti seuraavana päivänä päästä ajamaan takaisin Porvooseen. Kyselin jos olisi mahdollista penkittää ja säädättää pyöräni siellä, ja Aj itse lupasi hoitaa asian. Ajoin pyöräni aamulla sinne, ja jätkät kävi sen kimppuun samantien. Ja hintakin oli suht edullinen. Ei pahaa sanottavaa ollenkaan.

PS! Elä stressaa...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Maalis. 09 2007,17:48) kirjoitti
    PS! Elä stressaa...
    Nou hätä!
    Vai plussaa ainakin multa vielä. Aina hommat toiminu hyvin. Pari pyörää sieltä ostanu ja viripalikkaa laitattanu.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Asiakkaana en ole itse ollut, syystä, että mua on varoiteltu. En kyllä tiedä mistä. Mutta on vain sanottu että kannattanee hoitaa asiat muualla.
    Ei silti valittamista kun olen siellä poikennut muuten vain katselemassa. Vähän nihkeästi sieltä saa palvelua, mutta saa kun vähän potkii.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    SIIS onko/oisko hyvä mainita paikkakunta missä/minkä paikkakunnan liikkeessä on asioinut,sanoi sitte hyvää tai huonoa ettei yleistetä kun niitä saman ketjun liikkeitä,useammallaki paikkakunnalla.

kaikki ei samasta puusta,....onneksi tai ....

KEPPI-G
    Ilmeisesti ketjun aloittaja puhuu Vaasan AJ-Bikestä, tai jos oikein tarkkoja ollaan, niin Mustasaaren (joka on Vaasan naapurikunta).

Ihan jees paikka, monta monta kertaa käyneenä *

AJ Bike

*** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Palvelun taso riippuu mielestäni päivästä.

Joskus se on ollut aivan ykkösluokkaista ja ammattitaitoista, joskus taas ei. Konkreettisena esimerkkinä jälkimmäiselle kerta kun kävin kyselemässä renkaanvaihdon onnistumista omalle renkaalleni. Vastaus oli "ei mua kiinnosta vaihdella mitään nettikaupasta ostettuja renkaita." No, rengas ei ollut edes nettikaupasta vaan tuli kaupanpäällisenä pyörää ostettaessa ja ymmärrän kyllä että kate noissa tapauksissa ei ole niin hyvä kun vaihdettaessa liikkeen omia renkaita alle. Kuitenkin jos haen kaudessa neljä rengasta ihan liikkeen varastosta, kannattais varmaan pitää tuollaset mölyt mahassaan ja vaihtaa ne muidenkin myymät renkaat nupisematta alle.

Käytän edellisestä huolimatta edelleen AJ:n palveluita mielummin kuin sen toisen mahdollisen eli Auto Rapidin, siellä on aina itsepalvelu kaikessa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Ainakin kerran oon molemmissa käynyt,AJ-BIKESSÄ eikös ollut kyltti,että vastaamme puhelimeen ensi sijaisesti vai muistelenko olemattomia hyvä kumminkin jos asiat pannaan asiakkaille tietoon.WASA AUTO RAPIDISTA mammalle ostettiin halvarssonin ajokengät kahden myyjän avustuksella,asian tuntevaa tietoa tuotteista sai ja hinnastakin pystyi neuvotteleen,palvelu ei parempaa vois olla.

Tämä siis siellä vaasan lähellä mustasaaressa.

KEPPI-G
    Lainaa (huusjy-1 @ Maalis. 15 2007,11:10) kirjoitti
    SIIS onko/oisko hyvä mainita paikkakunta missä/minkä paikkakunnan liikkeessä on asioinut,sanoi sitte hyvää tai huonoa ettei yleistetä kun niitä saman ketjun liikkeitä,useammallaki paikkakunnalla.

kaikki ei samasta puusta,....onneksi tai ....
    Anteeksi vaan. En tiennytkään,että saman nimisiä liikkeitä ois muuallakin, kuin Mustasaaressa...vai onko?
    Lainaa (huusjy-1 @ Maalis. 15 2007,12:33) kirjoitti
    Ainakin kerran oon molemmissa käynyt,AJ-BIKESSÄ eikös ollut kyltti,että vastaamme puhelimeen ensi sijaisesti vai muistelenko olemattomia hyvä kumminkin jos asiat pannaan asiakkaille tietoon.WASA AUTO RAPIDISTA mammalle ostettiin halvarssonin ajokengät kahden myyjän avustuksella,asian tuntevaa tietoa tuotteista sai ja hinnastakin pystyi neuvotteleen,palvelu ei parempaa vois olla.

Minä taas puolestani EN suosittele Wasa Auto Rapid, mutta kaikki tekevät mitä haluavat. ja on sitten turhaa tehdä rikosilmoitus, ei mulla oo rahaa mitä viedä...

Syy:
    Oli pyörä myynnissä. Pyörä oli vanha, eikä päältäkään mikään ruusu, mutta tekniikka kiinnosti eniten. Soitin firmalle, ja kyselin. Juup, kuulemma käy ja kukkuu, ei ylimääräisiä ääniä, ei kuluta öljyä, kone muutenkin ihan kunnossa.
    Noh, sain edellisen omistajan kiinni. Omistaja kertoi, että suuttimet ovat porattuja, ei siis vaihdettuja, vaan ihan metalliporalla porattuja, ja aika huonosti kuulemma onnistunut. Öljyäkin kone söi noin litran tai enemmän 6 tkm:ssä. Vähän käynnistysongelmiakin oli esiintynyt, ja mittarista puuttui aika paljon, johtuen siitä että vaijeri oli katkennut aikoja sitten.

Sanomattakin selvää etten pyörää ostanut.

Mutta, se nyt oli vaan yksi tapaus, varmasti vastaavia tarinoita löytyy jokaisen liikkeen kohdalla, tämä sattui vaan minulle itselleni, eikä tutun tutun tutun kaverin kaiman tutulle, ja vaikuttaa siksi minun mielipiteeni, vastaavasti AJ-Bikestä olen vaan saanut hyvää palvelua...tietääkseni ainakin. Ei Warapid varmasti mikään petkuttajamesta ole, semmoiset eivät tuppaa pysymään pystyssä kovin kauan.

Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (slip @ Maalis. 15 2007,11:31) kirjoitti
    Käytän edellisestä huolimatta edelleen AJ:n palveluita mielummin kuin sen toisen mahdollisen eli Auto Rapidin, siellä on aina itsepalvelu kaikessa.
    No mä olen taas saanut niin hyvää palvelua AutoRapidista, että ajoin vartavasten viime kesänä Toijalasta sinne, vain ostamaan yhtä takkia. Ne hoiti housujen kanssa kaiken niin ykkösluokkaisesti, että päätin että mä sitten teen yhen 600km ajolenkin ja haen takinkin sieltä.

Ja Mustasaaressahan (Sepiksessä) nuo molemmat ovat, vaikkakin vaasalaiset ne kovasti koittaakin omia. *

Edit: Niin, ja kuten jo tuli esille, tuo on ainoa AJ-Bike mitä on.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (huusjy-1 @ Maalis. 15 2007,12:33) kirjoitti

Joopa,niin se muisti palaa pätkittäin,se tiskillä ollut kyltti oli,että palvelemme tiskillä jo olevat asiakkaat ensin.tuo tietysti selvä asia,vaikkei ehkä kaikille jotka odottaa nopeaa palvelua mutta ruuhka aikana ymmärrettävää.
    KEPPI-G
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 15 2007,15:33) kirjoitti
    No mä olen taas saanut niin hyvää palvelua AutoRapidista, että ajoin vartavasten viime kesänä Toijalasta sinne, vain ostamaan yhtä takkia. Ne hoiti housujen kanssa kaiken niin ykkösluokkaisesti, että päätin että mä sitten teen yhen 600km ajolenkin ja haen takinkin sieltä.
    No joo, pakko myöntää että on ne parantaneet kyllä niistä pahimmista ajoista. 'Viimeks' melkein ostettiin pyörä sieltä, mutta kun ei suostuttu uskomaan että toiset myy oikeasti halvemmalla niin piti sit lopulta käytännössä oikein todistaa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Skootteri tänään öljynvaihdossa sekä muuta pientä laitettavaa. Sovittiin, että aamulla tuon ja laittavat tekstiviestin sitten kun illan mittaan ennättävät sen muiden töiden lomassa tehdä.

Ja niin vain kävi, että ilmoitus valmiista työstä tuli ennakoitua aiemmin, jo parin tunnin kuluttua.

Samalla saatiin pojalle ostettua kypärä. Poika täyttää huomenna 15 v ja saa kohtuuhyvän integraali moottoripyöräkypärän lahjaksi.

Palvelu nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa!

Aikuinen nainen nexusti
    6000km huolto/renkaan laitto.Lupasivat ilmottaa,ku homma valmis ja näin kävikin.Kaikki ajallaa,vaikka korjaamo puolella vissii kiirettä pitikin.Kiitokset hyvästä palvelusta taas A-J Bikille. Suosittelen.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Ostin pari vuotta sitten pyörän tuolta ja kävin eka huollossa.

Ei moittimista ja ihan mukavaa palvelua. Mailitse kysyin erästä asiaa ja sieltä tuli hiukan tyly vastaus... jos oli kiireitä ja pikkuasiat ei vitustikaan kiinnostaneet...

Enää en käy, kun ei ole pyörääkään.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (mursu @ Elo. 24 2007,18:16) kirjoitti
    Höh, silloinhan just pitäis pyöräkaupassa käydäkin.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
  19.  
    Lainaa (jyke @ Elo. 31 2007,11:56) kirjoitti
    Lainaa (mursu @ Elo. 24 2007,18:16) kirjoitti
    Höh, silloinhan just pitäis pyöräkaupassa käydäkin.
    Eiköhän sitä taas piakkoin pyöräkaupassa asioida .
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT