Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Olen tässä ajatellut laittaa ensikesäksi kaksipyöräsen alle. Kävin hiukan jo tarjontaankin tutustumassa ja eniten silmääni miellytti kyseinen pyörä. Customi on siis hakusessa. Minkälaisia kokemuksia tuosta kyseisestä menopelista raadilla on? Onko pyörä hinta/laatu - suhteeltaan hyvä aloittelijalle? Vaikka pyörä tulee enimmäkseen ajattomaan cruisailuun, niin mitenkä on tehojen laita? Käykö pyörä nopeasti pieneksi tehojensa puolesta? Sopiiko kyseinen laite ollenkaan ensipyöräksi? Löytyykö tuosta mitään tyyppivikoja?

    Aikomukseni on siis ostaa täysin uusi pyörä.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  2. #2
    VT750 on todella varman päälle tehty hankinta. Laatuongelmia ei ole, pyörä näyttää hyvältä ja customit säilyttävät hintansa monia kyykkyjä paremmin. Tehot ja "pieneksi jääminen" ovat asia erikseen. Jo ostettaessa pitää mieltää custom-ajofilosofia, rauhallista kruisailua, kesäisiä tuoksuja ja raikasta tuulen henkeä. Nopeudet sellaisia, kuin tien varressa olevissa tauluissa seisoo. Jos tämä riittää, VT750:ssä on kyllä pyörää hinnan täydeksi vastineeksi!
    Sitä paitsi, jos myöhemmin haluaa kokeilla vaikka matkapyörää kokemuksen kartuttua, sekin valinta on aivan kunniallinen eikä tarvitse pelätä lööppeihin joutumista!
    Historiaa et voi muuttaa. Tästä, tai tulevista päivistä saatat onnistua tekemään vaikka kuinka hyviä, niin
    itsellesi kuin ympärillesi!
  3. #3
    Varmaa käyttökustomia olet itsellesi katselemassa. Itselläni tuo malli oli yksi vaihtoehto pyörää katsottaessa, mutta päädyin Kawan vastaavaan. Kyse tosin oli pääasiallisesti käytettyjen tarjonnasta. Kardaaniveto on tuossa uudessa mallissa hyvä asia - omaan Kawaan tuskin tulee enää uusia ketjuja, vaan asennan belttisarjan.

    Moottori ei oikein Hondassa säväyttänyt - tuntui hengettömältä. Toisaalta ei näillä pikkukustomeilla kaahata, kuten Twini-Wingi kirjoitti. 120 km/h on pleksinkin kanssa aivan tarpeeksi ja kotiloista ohi pääsee rajoitusten puitteissa vaikka kaksi päällä 50 hevosvoimallakin.

    Tämän kokoisilla kustomeilla reissataan kaksi päällä Etelä-Euroopassa asti, joten kyllä ominaisuudet riittävät matkailuunkin - se on kiinni eniten omasta asenteesta. Oma ja mahdollisen kyyditettävän koko vaikuttavat toki asiaan. Minä 175cm ja vaimo 165cm sovimme hyvin tavaroiden kanssa pikku-Väinön selkään.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  4. #4
    Lainaa kirjoitti
    Tehot ja "pieneksi jääminen" ovat asia erikseen. Jo ostettaessa pitää mieltää custom-ajofilosofia, rauhallista kruisailua, kesäisiä tuoksuja ja raikasta tuulen henkeä. Nopeudet sellaisia, kuin tien varressa olevissa tauluissa seisoo. Jos tämä riittää, VT750:ssä on kyllä pyörää hinnan täydeksi vastineeksi!
    Juuri tuollaista ajoa ajattelinkin. Teholla ei niin merkitystä ole mutta vääntöä olisi hyvä piisata tälläisessäkin ajossa.

    Täytyy nyt kuitenkin vielä katsastaa tuo kawan VN900:n vaikka se hieman kalliimpi pyörä onkin.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  5.  
  6. #5
    Lainaa (CeeCee @ Maalis. 06 2007,00:00) kirjoitti
    Olen tässä ajatellut laittaa ensikesäksi kaksipyöräsen alle. Kävin hiukan jo tarjontaankin tutustumassa ja eniten silmääni miellytti kyseinen pyörä. Customi on siis hakusessa. Minkälaisia kokemuksia tuosta kyseisestä menopelista raadilla on? Onko pyörä hinta/laatu - suhteeltaan hyvä aloittelijalle? Vaikka pyörä tulee enimmäkseen ajattomaan cruisailuun, niin mitenkä on tehojen laita? Käykö pyörä nopeasti pieneksi tehojensa puolesta? Sopiiko kyseinen laite ollenkaan ensipyöräksi? Löytyykö tuosta mitään tyyppivikoja?

    Aikomukseni on siis ostaa täysin uusi pyörä.
    Käy pieneks kakspäällä matka-ajossa. Mulla oli toi vuoden ja tykkäsin paljon. Mutta sitten vaan ostaan isompaa seuraavaks. Jos muita katot niin kato noi 800 intikatkin. Ja kardaani on hyvä valinta. Lisää customkeskustelua löydät myös Custom Unionista
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine