Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    eli ostin kaverilta käytetyn yoshin sliparin ja nyt täytyis varmaan se ecun piuha poistaa eli miten tapahtuu??olisko jollakin ohjeita/kuvia vm:03/04 1000 kiitos.

sit vielä semmonen jos sen piuhan ottaa pois niin vaikuttaako se pakokaasuarvoihin kun pitää vielä katsastaa vakioputkella??
    eikö todellakaan löydy keltään..näköjään suomen teillä menee vakiovaimentimilla kaikki gsxr:t
    Lambdan piuhako siitä pitäisi irti saada? Eikö uudessa sliparissa ollu paikkaa lambda-anturille? Tuosta kyllä haulla löytynee tietoa JOS VAAN VIITSII HAKEA...

Ja pakokaasuarvojen mittaukseen moottoripyöristä ei katsastusasemalla ole vehkeitä muutenkaan. Mun pyörästä kattoivat rekisteröintikatsastusta tehdessä että valot ja vilkut toimii ja runkonumero täsmää, ei tarttenu edes käynnissä käyttää...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    SET Valve, jota myös homoservoksi kutsutaan lienee kohteena.

Tuolta http://clik.to/bugman vasemmasta valikosta sivu EXHAUST/SET VALVE auki ja rupeaa tietoa löytymään. Siellä on erikseen myös K3:een ohjeet.

Itse otin koko servomoottorin vaijereineen päivineen pois putkea vaihtaessa.

Edittiä: Niin se servomoottorin ohjaama pakokaasuläppä on siellä väliputkessa lähinnä äänien saamiseksi kuriin tietyllä kierrosalueella. Toinen tarkoitus on lisätä "vastapaineaaltoja" alakiekoilla väännön lisäämiseksi, kuten Jampin Exup sillä erotuksella, että Exup toimii oikeasti.

5.  
    Lainaa (gikseri @ Maalis. 05 2007,20:03) kirjoitti
    SET Valve, jota myös homoservoksi kutsutaan lienee kohteena.

Tuolta http://clik.to/bugman vasemmasta valikosta sivu EXHAUST/SET VALVE auki ja rupeaa tietoa löytymään. Siellä on erikseen myös K3:een ohjeet.

Itse otin koko servomoottorin vaijereineen päivineen pois putkea vaihtaessa.

Edittiä: Niin se servomoottorin ohjaama pakokaasuläppä on siellä väliputkessa lähinnä äänien saamiseksi kuriin tietyllä kierrosalueella. Toinen tarkoitus on lisätä "vastapaineaaltoja" alakiekoilla väännön lisäämiseksi, kuten Jampin Exup sillä erotuksella, että Exup toimii oikeasti.
    kiitos erittäin paljon tiedoista löytyihän sitä fiksujakin porukasta kuka kehtaa tietämätöntä auttaa...kiitos!!