Moro,
olisiko mahdollista saada (vai onko siinä jo semmoinen?) kilke privaviestien vastaamiseen, kuin "Vastaa kaikille"? Kun pitäisi vastata monelle samalla viestillä, mutkus mie vain en ossoo! Mie oon tyhmä juntti!![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
"Jos haluat lähettää tämän viestin useammalle kuin yhdelle jäsenelle, voit lisätä useamman jäsenen laittamalla yhden jäsenen per rivi ilman välilyöntejä"
Eikös se tuolleen onnistu ?![]()
The Real Thing ?
Toki, mutta esim Eudorassa on tuo toiminto pelkästään klikkaamalla. Nyt pitää kirjoittaa ko. hemmojen nimet ensin osoitekirjaan ja se on tylsää. Reply all toiminto kunniaan!(Unhola @ Maalis. 03 2007,12:25) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
Kyllähän noi nimimerkit voi lisätä klikkaamalla sinne osotekirjaan...![]()
Pain is just weakness leaving the body
Jos olet vastaanottanut esim. kymmenelle muullekin lähetetyn viestin ja haluat vastata kaikille, niin hankalaahan se on. Itse olen kopioinut nimirimpsun vastaanottaja-ruutuun ja katkonut sen sitten enterillä eri riveille poistaen myös välilyönnit.
Busa K8
Just tuota meinasin! Ja juu... onhan tuo konsti tiedossa, mutta jos SIELLÄ olisi "reply all" toiminto, niin....(-Harza- @ Maalis. 04 2007,20:04) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
Jees, ei kuulu tämän ikonboardin featureihin tollainen, enkä usko että sitä ihan heti lähdetään tekemäänkään.. Ton ikonboardin ominaisuuksien muuttaminen aika hankalaa ja aikavievää, joten jäänyt yleensä tekemättä.
Toivon mukaan onnistuu nyt auttavasti tolla toisellakin tavalla, ja muutenkin noi privaviestit vähän epäkäteviä. Joustavammin toimiipi sähköposti.