Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Murhe on kovin yksinkertainen, mutta mutta... olen koittanut epätoivoisesti tulla lueskelemaan .ORG! foorumia tuolla Nokialaisella. Etusivu aukeaa ihan hienosti ja sivusto jopa "muistaa" minut, eli olen siis kirjautuneena suoraan myös tuolla luurilla. Sitten kun koitan painaa "Forumin uudet viestit" -linkkiä, aukeaa sivu jossa todetaan että Access forbidden... Onko mitään hajua mistä moinen johtuu? *

Onko kyseessä ilmiö nimeltä EVO vai eikö luuri taivu tähän? *

Edit: Selvennetään nyt sen verran vielä, että kyllähän tuo siis onnistuu avaamaan "Foorumi" -linkin ja yksittäiset alueet aukeavat ihan ok, mutta mikä ihme tuon haun kanssa mahtaa olla?

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Mulle tuli tuo Access forbidden jo login vaiheessa joten ei näytä pikku-kommari oikein suoriutuvan noista sivuista.

..syytä minäkään en osaa sanoa. Sen verran pitää sanoa että uusi kommari kyllä pelittää hienosti ja on NOPEE!!!

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  3.  
    Minulla sama ongelma kun ajan kannettavassa nettiä Soneran GRPS-palvelun kautta, puhelin on ihan tavallinen 6300-sarjalainen. Jotenkin tuo nettiyhteys on erilainen ja juuri tuossa "uudet viesti" haussa tulee jonkin ongelma. Harmittava juttu kun aika usein edelleen joutuu notkumaan jossain pienessä hotellissa, jossa ei vielä ole kohtuuhintaista nettiä tarjolla asukkaille.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net