Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tervehdys!
    Kysymyksiä asiasta jotain tietäville: Omistan 900 hornetin,vm.2002,ensimmäiseni,muista pyöristä ei ole kokemusta.
    Ajoin hornetilla viime vuoden,kyyti on kivaa hyvällä kelillä mutta tuulista,hornetissa on kyllä pieni kate,vaan ei siitä paljon apua ole suurissa nopeuksissa. Nyt minua kiinnostaisi katteellinen pyörä,black-bird.Kokemusta ei ole,olen kuullut huhupuheita eri vuosimallien eri tehomääristä,eli kuulemma tehoja olisi laskettu?Kuinka on?Mikä on bläkkärin suorituskyky,nopeus/kiihtyvyys? Tiedän että ovat teöreettisia, nopeurajoitustemme vuoksi merkityksettömiä..mutta,tietoisuus että perseen alla on voimaa,on tietoinen nautinto,enkä ole enää mopo-iässä.
    Entä mitenkä ajoasento bläkkärissä?Saako istumakorkeutta madallettua alkuperäisestä(hornettia madalsin)persjalkaiselle. Hornet on siis myynnissä,ajettu 35000,olen toinen omistaja,väri sininen,pieni kate,kiwin takalaukku,pyörä on virittämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Eli vastaavassa kunnossa olevat v2003 ylöspäin olevat bläkkärit kiinnostaa.
    Kiittäen etukäteen vastauksista ja kommenteista.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Tehoissa eri vuosimalleissa (kaasari 96-98, ruisku 99->) ei ole käytännön eroa (ruiskussa 152 pollea, kaasarin en muista ulkoa).

Kiihtyvyys esim. 0-100 km/h n. 3 sek, 0-200 km/h n. 9 sek.

Vakiopenkin korkeus ok 175-176 cm pitkälle. Varmaan saa modattua matalemmaksi.

Std-kuskille std-liikenteessä voimaa tarpeeksi, toiset tarvii tietysti enemmän kuin toiset ja aina löytyy enemmän tarvitsijoita (Busa tms.). Sanotaanpa vaikka näin että ei huono valinta.
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Kiitoksia! kiihtyvyys näkyy olevan samaa luokkaa kuin hornetissa,jostakin luin aikoinaan että 3,1s. Ja vielä edellisessä kysymyksessäni unohdin kysyä kaupunkiajon ominaisuuksista? Vastaako suurinpiirtein hornetia? Ajoasento on tietysti matalampi,mutta eihän bläkkäri kuitenkaan ole ns.täyskyykky?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

Lainaa (adrenaliini @ Maalis. 02 2007,23:14) kirjoitti
    Kiitoksia! kiihtyvyys näkyy olevan samaa luokkaa kuin hornetissa,jostakin luin aikoinaan että 3,1s. Ja vielä edellisessä kysymyksessäni unohdin kysyä kaupunkiajon ominaisuuksista? Vastaako suurinpiirtein hornetia? Ajoasento on tietysti matalampi,mutta eihän bläkkäri kuitenkaan ole ns.täyskyykky?
    Höh. Cubic inches rule too. Mulla on 99 täysakralla ilman mitään commandereita. Uudesta oon yrittänyt kepittää sitä mutta vieläkin se on mua nopeampi, ainakin jos antaa moottorin vapaasti kiertää.

Hornetista en osaa sanoa, mutta kuten täällä on useaan otteeseen todettu, xx on homosohva ja pappamopo.
    Edit: Kun en saa unta niin kommentoin offtopikkia..Osta kawa niin saat jännitystä elämääs. Katottiin tuossa 67tkm venttiilit 1.kerran ja tietysti turhaan, mutta sainpa mielenrauhan.. kurkistetaan 100tkm:ssä uudestaan.Bensaa ja kumia se syö ja jarrupaloja. Ajotyylillä ja monesti yli kaikkien speksien olevalla ylikuormalla voi olla vaikutusta. No vaihdettiin ne jarrunesteetkin eka kerran ja olihan se tarpeen. Ja keulaöljyt, kerran nekin.. Kytkinnestesäiliössä oli inhaa ektoplasmaa, mutta toimi helevetin hyvin...
    XX sopii köyhille mutta ei rikkaille. Se ei oo kovin sexikäs mutta kova jätkä on se joka sen ajamalla hajottaa. Tämä on talousmopo vertaansa vailla ja tulee olemaan aikansa klassikko. Paljon ajoa, vähän huoltoa.. Keula on paska, pilaa ajo-ominaisuuksista puolet.. Sen voi ja kannattaa vähän fiksailla, onnistuu jopa halvalla™

Tämä on viimeinen julistukseni xx:n hyvyydestä, jos ette usko niin olkaa uskomati..

Ja vielä viimonen kännieritys: Te, keillä ei vielä ole tällaista, ostakaa pois uutena tai käytettynä! Nää on halpoja!

"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    XX on klassikko, koska uusi on niin pirun huokee, osta sellainen. Suoritusarvoista, kovin mitä lehtien testeissä olen lukenut mitatun XX:lle on 0-100 km/h 2.8 sek. Siihen tarvii olla jo osaava kuski puikoissa, niinkuin aina kun suorituskyvystä puhutaan.

Hae vaihtotarjous jos suoramyynti ei oikein nappaa.
    Osta pois, tuskin tulet katumaan kauppaa. Onhan se toki moottoripyörämaailman toyota corolla, eli tavallisen kuskin tavallinen pyörä. Mahtuu takuulla 13 tusinaan mutta...
    Itse vaihdoin uuten xx:ään viime syksynä. Hetkeäkään ei ole kauppa harmittanut. Kulkua ja kiihtyvyyttä on riittävästi, eli ei sillä jalkoihin jää.
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
    Vai corolla.. ,minä kun ajan muutoin fordilla! No,ei vaiskaan. Ei kai sillä merkillä väliä,kunhan kestää ja on luotettava. No,tänään en kerinnyt kauppaan testailemaan istumista,mutta monday again.

8.  
    Vai corolla...

Jotkut moittii kaupungissa pyörittelystä, mulla ei ongelmia. helppo sinne ja helppo motarille .. Tykkää myös mutkista
    .. Paras pyörä jos pitää ajaa huippunopeuksia.. Siis lähempänä kolmea sataa... Sen se myös kulkee.

Tuon sarjan pyöristä IKÄVIN pyörä työntää ja pukkia.. JESUS että on raskas. Pyörä käyntiin ja vaihde silmään.. Jo katoaa paino ja on helppo käsitellä. En ole katunu ostosta ollenkaan.
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin