Mihinhän on kadonnu MotOrgin foorumi tuolta yksityisten foorumien valikosta?
ja ne menneiden matkojen foorumit on varmaan ihan kivoja mutta tarvitaanko niitä?
osu silmiin tuo org. goes grandes alpes 06 ja
org.goes italy 04![]()
KooTeeÄm
Se näkyy vain käyttäjille, joiden jäsentaso on MotOrg ry.. Eli jos oot maksanut, niin joudutpa venaamaan sen verran että maksu kuitataan ja jäsentaso muuttuu
No eipä noita vanhoja kyllä varmaan enää mihinkään tartte.. Eipä niitä toisaalta ole kukaan jaksanut poistaa. Voihan niitä sitten vaikka ensi kesänä kierrättää, jos jotain sellaista järkätään jossa suljettu foorumi perusteltua.
ok...(Johu @ Maalis. 02 2007,13:20) kirjoitti
kyllä mä oon maksanu..ihmettelin asiaa vaan tässä mutta kai se jossain vaiheessa tulee taas näkyviin.
KooTeeÄm
Näin kävi kaikille vuoden 2006 jäsenille joiden jäsenmaksua vuodelle 2007 ei ole kuitattu maksetuksi.
Jos olet jäsenmaksusi maksanut eräpäivään mennessä, ja jäsentasosi on jotain muuta kuin MotOrg ry (pl. ylläpito ja moderaattorit) ota yhteys minuun sähköpostilla (Sumppa ät moottoripyora.org). Ilmoita maksupäivä, oikea nimesi ja nikkisi.
Olen kuitannut tähän päivään mennessä vuoden 2007 jäsenmaksun maksaneet MotOrg ry:n jäseniksi. Kuitenkin kun maksuja on tullut n. 350 kpl, on suurikin mahdollisuus, että epähuomiossa olisi muutama maksu jäänyt kuittaamatta. Mutta nämä selviää kyllä kunhan ko. henkilöt ottavat minuun yhteyttä.
Pahoittelen jos näin on päässyt kohdallasi käymään.
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Muistaakseni se meni niin, että nuo säästettiin siksi, että siellä oli paljon hyödyllistä tietoa, esim. mukaanotettavien varusteiden luettelot.(Johu @ Maalis. 02 2007,13:20) kirjoitti
Ne taidettiin ehtiä jo kertaalleen poistaakin, mutta yleisön pyynnöstä Jassu kaivoi ne vielä takaisin.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen