Kysympä täältäkin. Onko kokemuksia Wunderlich BMW- lisävarusteiden toimitusajoista tänne Suomeen?
Voi veljet!
Viikosta kahteen. Suurin osa ottanut tuollaiset pari viikkoa.
<p>2002-2014</p>
Kiitos pal. Laitoin 1200 gs:ään tilaukseen Xreme screenin ja Cruise controlin.
Voi veljet!
Tyyppillisesti 1-2 viikkoon ja UPS tuo yllättäen paketin kotiovelle.
Parista tilauksesta on jäänyt tavaraa jälkitoimitukseen, esim nyt on R1200GS:n sivulaukkujen päälle tulevat "lisälaukut" tulossa vasta toukokuussa.
Tavaroiden laatuun olen ollut erittäin tyytyväinen. *
Ainoa parannuksen kohde heillä olisi, että pääsisi netistä seuraamaan suoraan tilauksen/toimituksen tilaa, kuten monilla muilla nettikauppiailla. * Sama koskee myös Touratech:iä.
![]()
R1200GS
Samat kokemukset kuin finevellä, jos tilaat useita eri tavaroita kannattaa laittaa pyyntö, että toimittavat kaikki yhdessä, ettei tarvi maksaa monia rahteja. Back ordereista eivät itse kyllä ilmoita.
RT:n kaatumaraudat tuli alle 2 viikossa. Niistä on muuten kätevä sitoa pyörä liinoilla laivan lattiaan.
Minulla ei ole mahtunut 2 viikon toimitusaikaan.. reilun kuukauden tässä ootellut.. soittelinkin tossa männä viikolla sinne ja kamaa kuulemma on mutta eivät saa laitettua ..
Eipä tässä mikään kiire, luntahan tuolla taitaa tulla
Ei kiirettä? Johan tässä oli männäviikonloppuna ajokelit ja ensi viikonlopuksikin taas povaavat moista... Ei tässä enää kauaa rakennella (T: Nimimerkki "Xenon-valoja odotellessa"...)
<p>2002-2014</p>
No Sinähän oletkin aivan eri puusta tehty kun meikäläinen *. Minulla sokeri sulaa muutenkin kuin kuumassa kahvissa
Joopa joo. Helmikuun 21. päivä tilasin, eikä ole tavaraa kuulunut. Raha on kyllä kelvannut. Visaa on veloitettu 26.2. Yhden sp-kyselyn lähetin viikko sitten, eipä ole kukaan vaivautunut vastaamaan. Että voi tsiisus mitä liiketoimintaa!
Voi veljet!
Onpa erikoista toimintaa. Itse olen tuolta tilannut vähintään puolenkymmentä kertaa ilman ensimmäistäkään ikävää kokemusta. Kannattaisiko soittaa-kilauttaa Guntherille ja kysyä mistä kivestää?(TLo @ Maalis. 20 2007,12:06) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Tänään tuli vastaus s-postiin, jossa todettiin että paketti on lähtenyt heiltä 26.2. ( samana päivänä on mun visaa veloitettu ) ja pitäisi olla jo perillä. Eli näyttää siltä, että paketti on kadonnut kuljetuksessa. Ilmoitin että ei ole pakettia näkynyt. Toivotaan, että se lähetys löytyy joskus. Kattellaan.
Voi veljet!
No niin, eilen tuli toimitus ja kaikki tilkkeetkin mukana, lisäksi oli laitettu pahoittelukirje toimituksen myöhästymisestä.
Siis kaikki hyvin.Viikonlopuksi sutimaan.
You lucky bastard! Ei ole vieläkään meitsin pakettia näkynyt.kirjoitti
![]()
Voi veljet!
Eikö tolla Wunderlichillä ole samanlaista seurantaa kuin vaikka www.reifenversand.com rengaskaupalla. Olen sieltä ostanut paljon renkaita.(TLo @ Maalis. 22 2007,13:17) kirjoitti
Kun paketti lähtee niin saa koodin, jolla voi seurata paketin etenemistä DHL ketjussa. Tai voi sitä postissakin seurata, jos joku kauppa lähettää postilla.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Homma etenee...ehkä.
Tällainen vastaus tuli viikko sitten. Osoite oli ihan oikein, samoin puhelinnumero. meilasin saman osoitteen heille uudelleen. Ihmettelen miksi UPS kuski ei soittanut kysyäkseen epäselvää?? osoitetta, jos paketti tosiaankin oli jo suomessa?
Hello ,xxxxxx
your package was sent back to us, two days ago.
UPS says that there was something wrong with the Adress.
We sent it to :
xxxxxxx
Finnland
Please confirm the Adress and we´ll send it again immediately.
Mit besten Grüßen aus dem Ahrtal
Team Wunderlich
Moritz Strobl
Moritz Strobl
(Verkauf)
Kranzweiherweg 12
D-53489 Sinzig-Gewerbepark
Voi veljet!
Ei olisi luulenut! Lähetys saapui tänään. Eli toimitus kesti 7 viikkoa. Vika ei tosin ollut Wunderlichin päässä, josta paketti lähti 26.2. UPS:n tunarointi viivytti toimitusta viikko tolkulla. No, onneksi en jättänyt tätä tilausta ihan ajokauden kynnykselle. Nyt talliin.
Voi veljet!
Hyvä että tuli osat perille!
Toivottavasti annat/olet antanut UPS:lle palautetta?![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.