eli mihin momenttiin kiristetään honda ntv 650 takarenkaan kiinnitys mutteri?
Akselin mutteri= 88 N.m
Taka-akselin kiristyspultti= 26 N.m
Reaktiotangon pultti= 88 N.m
ps. samat asiat löydät täältä:
http://www.honda.brandt.fi/mp/ohjeki...%202004-05.pdf
![]()
Nautiskeleva m-pyöräilijä
Kysymykseen en osaa vastata, mutta vaikka NT650V ja NTV650 ovatkin läheistä sukua eivät kaikki arvot varmaankaan suoraan ole sovellettavissa mallista toiseen?
Edit: ylläoleva linkki siis viittaa Honda Deauvillen käyttöohjekirjaan ja nyt oli kysymys Honda Reverestä..
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie
Honda NTV 600/650 Revere Owner's manual'in mukaan: Axle nut torque: 120 N.m
BMW K 1200RS -97 (2019-)
Kawasaki GPZ 900R -87 (2016-2017)
Honda CB 750K -79 (2011)
Yamaha FJ 1200 -88 (2008)
Honda NTV 650 Revere -89 (2002-2008)
Onko tuolla nyt niin hirveästi väliä?Itse kun takanakin vaihdoin, laitoin pultin kiinni mitä nyt normaalilla räikällä kääntää. Pultin päällehän tulee vielä lukkoprikka + sokka kuten esim. autojen renkaan laakereissa = pysyy joka tapauksessa 100-varmasti kiinni. Ainoa että auton renkaassa pultin kireys = laakerin kireys, mutta Reveressä pultin tarkoitus on vain pitää tuo vanne paikoillaan, jarrulevyn tapeissa kiinni
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08