Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Hintaa tolla unit-setillä 399 Allrighitlla.Kannattaisko toi ostaa? Tuntu päällä ihan suht mukavalta.Kertokaa jos mieleen tulee parempia vaihtoehtoja.Lisäksi jotain kypärä / kenkä suosituksia kaivataan.Arailta sais Condor Sports Bluen 235 e.Ensimmäiset ajokamppeet hankinnassa ja tarviis vähän ohjeistusta. Rahaa on varattuna 500 - 700 euroa.

Olen ollut UNIT-puku hankintaan erittäin tyytyväinen. Reissua ei vielä ole ehtinyt tehdä kuin Espoosta Kokko Treffenien kautta mutka Lappiin ja nyt jussi keikka Hankalaan, josta juuri kotiuduimme. Ei päästänut vettä sisälle kuin juuri kaks osasen akilleen kantapäästä eli takin helmasta nousee ylös, muta sama ongelma melkein kaikissa kaks-osasissa puvuissa.
    Itse hankin samaan nippuun sen paksumman alutakin, jota suosittelen.
    Lämpimässä kun jättää kaikki vuoret pois niin on kiva mennä jonkin verran tuuletetussa takissa.
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

Läskillä on aina lämmin.

TouringTurbo
    Vaihdoin myös ite ajoasua tuossa joku aika sitten. Menin ja ostin R.M Heinolta tollasen 399 euroa maksavan IXS pakettitarjouksen johon kuului Pathfinder takki ja Nima housut.
    Ajoa en niin hirveesti ole myös ehtinyt tekemään. Espoosta KokkoTreffenille, Jussina Hankalaan ja Rauman reissu sekä muuta pientä ajoa. Vesisateessa en ole päässyt kokeilemaan muuta kuin jussina grillatessa vesisateessa eikä ainakaan silloin mennyt vesi läpi *
    Takissa on irroitettava lämmin sisätakki jota voi myös käyttää sellaisenaan...housuissa samoin irroitettava lämmin vuori.
    T-paidan kanssa ja lyhyissä kalsareissa on hyvin pärjännyt myös iltasella ajettaessa.
    Takki ja housu on yhdistettävissä toisiinsa.
    Niin ja takissa on vieläpä irroitettava kaulasuojus, jota tosin en ole vielä ehtinyt testaamaan ajossa.
    Mielestäni oli kannattava ostos *
    Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
    mulla on ollut unit takki viime kesästä saakka ja olen kyllä ollut hyvinkin tyytyväinen.. se takin mukana tuleva ohut sisätakki on oikeasti _ohut_ ( se ei tee oikeasti muutakuin estää tuulen ja veden ) eli kannataa samalla ostaa se paksumpi sisätakki millä tarkenee ajella viileämmässäkin kesäillassa.

Yksi miinus puoli on se oikeastaan että se varsinainen päälystakki ei pidä vettä _ollenkaan_.. sateessa kun ajaa, se kastuu ihan totaallisen läpimäräksi ( ja sen taskuissa oleva kukkaro jos sen on sinne sattunut auringonpaisteessa laittamaan.. ) ja sen jälkeen takki painaa...
    Mutta vastaavasti ne sisätakit pitää hyvin vettä että itse pysyy kuivana...

-M
  5.  
    Juurikin sain tarjouksen tuollaisesta unit 1 / unit 2 -yhdistelmästä. 269 juuroa. Onko talven aikana mielipiteet jalostuneet ko. takkiyhdistelmästä? Entäs tuohon samaan sarjaan kuuluvat housut jos vertaa nyt sitten vaikka saman merkin Sporty(?)-housuihin irroitettavalla vuorella?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="