Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Hatun nosto kaverille
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    kyl miullekin tollanen busa kelpais
    Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
    Hmm vakuuttavan näköinen laite vaikkakin ei miellytä mun silmää. Nopea kylläkin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    tahtoo...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Makee! Ajoasento ei ihan meikälaisen makuun, mutta muuten kyllä.
    Sukisukimies
    Tainnut olla musta enkeli joka ollut neuvomassa on sen verran rumia aparaatteja, mutta pääasia että tekijä nauttii! *
    Power is nothing without mojo!
    Kyllä kaveri on kova tekijä! Alumiinilevystä vaan mankeloi aika vakuuttavia muotoja pyörään! Ei käy kyllä joka jannulta! Käheen jousituksen oli väsännyt siniseen pyörään! Kyllä varmaan olis parit rukoukset itselläkkin paikallaan, jos Luoja suo tuollaista taitoa ja näkemystä pyörien rakenteluun...

Isä meidän joka olet.... jne...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    alta 10 sekkaa varttimaililla, ei paha chopperilta
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
    Fiksu kaveri: "Engine is from Hayabusa, the best motorbike in the world.." Paitsi ainakin punasessa tais olla joku Hondan kone..
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
    Haasteelinen mopo hallita tuollainen.

Saattaa lähteä käsistä ja Juhaa sattuu leukaan.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    saa se Jumala joskus jotain hyvääkin aikaan
    vois kyllä hiukka hirvittää painella tommosella päälle 300km/h
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
    Lainaa (TPM @ Helmi. 24 2007,18:27) kirjoitti
    Ei käy kyllä joka jannulta! Käheen jousituksen oli väsännyt siniseen pyörään! Kyllä varmaan olis parit rukoukset itselläkkin paikallaan, jos Luoja suo tuollaista taitoa ja näkemystä pyörien rakenteluun... *
    Pätevä kaveri vaikkakin suurin osa ideoista oli kopioitu muilta vanhemmilta rakentajilta .. Tuon jousituksen hän rippas muuten Matt Hotch :ilta joka rakensi Biker Build-Off:issa V-Lux:in joka toimii tuolla ilmajousituksella...
    Eikös kopiointi ole mitä suurinta imartelua... Ainakin erään sanonnan mukaan...
    Mutta täytyy antaa kunnia siitä et käyttää muuta konetta ku V-Twin:iä .....
    Kyllä silti minulle kelpaisi tämän yritteliään "harhakuuloisen" miehen teokset....
    V***u .. Jumala kertoi mulle että rakenna mopotus...
    Kyllä oon kaikkee kuullu mut että tolleen....
    mut hieno kyllä oli.. ja jonku työtunnin vaatinu makee ns: seisontatuki siis sinises
    zzr600-vm90
    Lainaa (Theseus @ Helmi. 24 2007,21:23) kirjoitti
    Pätevä kaveri vaikkakin suurin osa ideoista oli kopioitu muilta vanhemmilta rakentajilta .. Tuon jousituksen hän rippas muuten Matt Hotch :ilta joka rakensi Biker Build-Off:issa V-Lux:in joka toimii tuolla ilmajousituksella...
    Kyllä silti minulle kelpaisi tämän yritteliään "harhakuuloisen" miehen teokset....
    V***u .. * Jumala kertoi mulle että rakenna mopotus... *
    voipi olla aika vaikeeta tossa hommassa tehdä jotain sellasta ettei joku ois tehny jotain samanlaista aikasemmin. aina ne pystyy johonkin yhdistään, jos välttämättä haluaa. näyttäviä pelejä ja ainakaan minä en ollu aikasemmin nähny tommosta jousitus/seisontatuki systeemiä.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  17.  
    Lainaa (legi @ Helmi. 24 2007,21:40) kirjoitti
    Lainaa (Theseus @ Helmi. 24 2007,21:23) kirjoitti
    V***u .. * Jumala kertoi mulle että rakenna mopotus... *
    voipi olla aika vaikeeta tossa hommassa tehdä jotain sellasta ettei joku ois tehny jotain samanlaista aikasemmin. aina ne pystyy johonkin yhdistään, jos välttämättä haluaa. näyttäviä pelejä ja ainakaan minä en ollu aikasemmin nähny tommosta jousitus/seisontatuki systeemiä.
    Muutama vuosi sitten alkoi sarja nimeltä Biker Build-Off jossa Ameriikan custom-mailman Kuninkaat ottivat yhteen rakennellessaan mitä "taidokkaimpia" mopotuksia (ja kaippa tuota vieläkin tehdään ...) Silloinhan alkoi tämä uuden tyylisuuntien rakentelijoiden aikakausi( tai silloin nämä "pioneerit" vasta pomppasivat parrasvaloihin...).. Ja näistä pyörivät reality-tv sarjat...
    Siinä tuossa voiton vieneessä pyörässä oli tuo "lowrider" kaltainen ilmajousitus (tosin tietokone ohjattuna muistaakseni)...
    Totta ,ainahan on originaaleista ideoista pulaa.....