Tuo SirpaP on ennenkin ottanut hanakasti kantaa tällaisiin keskusteluihin... Ihmettelen vaan että hänellä on 4 kirjoitettua viestiä, vaikka muistan Sirpan tänne ennenkin kirjoitelleen... HÄ!
Edit. Ainakin täällä ja muutamassa muussakin aiheessa on SirpaKP nimellä... Taitaa olla samainen "tytteli"...
Edit2. Tuli vaan mieleen koska ennenkin on Eskon kirjoituksiin tarttunut hanakasti...
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Nyt suuta soukemmalle kun näköjään ei faktat ole milläänlailla hallussa.(SirpaP @ Helmi. 24 2007,19:08) kirjoitti
Taitaa olla niin että tässä on taas vaan tarkoitus mustamaalta ee-speediä. Aika läpinäkyvää, taas.
![]()
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Kun ostin -99 keväällä yhden ensimmäisistä Busseista mitä Finskeihin saatiin, eipä silloin vielä arvannut mikä "kultti"-pyörä siitä tulee myöhemmin.![]()
![]()
![]()
SirpaP kirjoittelee täyttä **skaa. Busasta on K6 ja K7 malli jotka kummatkin saa kilpiin helposti.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ettei vain olisi liikkeen B edustaja, jonka minä aion ainakin kiertää kaukaa tästä edes.(gold @ Helmi. 24 2007,20:10) kirjoitti
Pelin pitää olla reilua ja rehellistä, niin bisneksessä, kuin muuallakin!
https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
Oletko itse? tylyttäjän kohtalo odottaa...(SirpaP @ Helmi. 24 2007,19:08) kirjoitti
ennen kova, joskus jopa nopeakin...
kyllä se vähän hölmöltä kuulostikin ettei muut kuin virallinen niitä vois rekisteröidä. eikös se ois ollu syrjintää, vapaan kilpailun tai yrittämisen estämistä tms. toi määrä rajoitus on järkevämpi, jos kerran pyörän saa rekisteröidä niin ei kai sillä ole väliä kuka sen tekee.(Johu @ Helmi. 24 2007,17:29) kirjoitti
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Olet oikeassa. * *(Tylyttäjä @ Helmi. 24 2007,20:56) kirjoitti
Enkä mene enää Esson baariin *
Aika Spektaakkeli taas. Jokakeväinen kakannakkelukampanja
Ei me tietenkään kaikkia vehkeitä ennalta rekisteröity, mutta kaikki, joista oli yhtään epävarma olo, että mahtaako olla luvassa tuo tehtaan kuponki, joissa on maininta max 5000kpl valmistusmääristä, taikka EU alueelle tuontimäärästä.
Tietenkään mitään mihin kuponki jo oli, taikka laite täytti taso b vaatimuksen ei rekisteröity. Niinkuin ei kukaan muukaan maahantuoja. On senverran kallista leikkiä, ettei viitti millään perustaa isompaa museota rekisteröintikelvottomille kapistuksille...
Nyt tuntuu peli olevan sellainen, että tehdas asetti hintasuojat GSXR 1000 K7 (En ole 100% tyytyväinen 16250€ hintaan, mutta se nyt on se ja sillä zibuli) ja koittaa paikata meitin ja muitten taloudellista vi"#t#%ta antamalla kaikkea namia sitten muutoin.
-Painetaan sitten maa täyteen Hayabusaa. Ainakaan hinta ei pitäisi ahistaa kenenkään huppua. Saatavuus on superjees, kotoakin löytyy, yleensä kaikki 6 olemassaolevaa värimallia.
Onhan noita muitakin pelejä Suzukilla joita saapi kätevästi mm meiltä, muttei välttämättä tämän tiedon mukaan merkkiliikkeestä, esim GSX 1400 K7, C 1500 K7, DR-Z 400 S yms.
Hondan kanssahan meillä on vähän samansuuntaista paikkapaikoin, eli tuodaan joitain malleja esim abs jarruilla, taikka ilman ja Brandt niitä toisia.
-Me voimme ottaa pienempiä eriä, kun aina ei tartte olla koko kontti jotain vähemmän kaupaksi menevää. Tehdas on iloinen kun koko sortimentti on tarjolla ja asiakkaan ei tarvitse olla ilman sitä mielitiettyä.
Aiemmin Yamahan kanssa tulee mieleen Raptor 350 katumönkkäri, sekä Tricker temppumopo, jota ekoina vuosina tuotiin maahan vain me.
Pois huoli ja murhe. Kyllä se siitä. Ja edelleenkin asiasta spekuloiville tiedoksi... Meitin peleillä on aina kohtuullinen takuu ja joka pääsääntöisesti hoidetaan meidän kautta.
-Jotkut suuret tirehtöörit ovat asiasta kirjoitelleet paskaa ihan sanomalehdissä astikka.
-Mustikkanenu kusettajille.
Hyvän toimijan maineen saa vain tekemällä asioita niin, ettei ihan aina ole isompaa moitittavaa. Ja luullakseni met emme ainakaan ihan aina hölmöile.
ISuzuki &MV Agusta today!!!
EE-Speed tekee hyvin.