Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Tuo SirpaP on ennenkin ottanut hanakasti kantaa tällaisiin keskusteluihin... Ihmettelen vaan että hänellä on 4 kirjoitettua viestiä, vaikka muistan Sirpan tänne ennenkin kirjoitelleen... HÄ!

    Edit. Ainakin täällä ja muutamassa muussakin aiheessa on SirpaKP nimellä... Taitaa olla samainen "tytteli"...

    Edit2. Tuli vaan mieleen koska ennenkin on Eskon kirjoituksiin tarttunut hanakasti...



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  2. #32
    Lainaa (SirpaP @ Helmi. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Lainaa (ee-speed @ Helmi. 24 2007,18:10) kirjoitti
    Terve.
    Täyttä pa*?aa. Busan 2006 ja 2007 EU mallit saa nykyisillä papereilla aivan mainiosti rekisteriin.

    Tosin niitä saa armon vuonna 2007 rekisteriin vain 5000kpl EU alueelle ja sitten ei saa, eli tavara loppuu ennenkuin vuosi.

    Ja se on sitten soromnoo, kun joko 5000kpl tai vuosi on täynnä. Tehtaan ilmoitus vaan ei saapunut ennen vuodenvaihdetta, eikä ollut varmaa tietoa, että mitä kuponkeja saadaan ja koska, joten me rekisteröimme varuiksi koko kaluston, joissa oli vanhat päästöt.

    Ja nyt ei ole senkummempaa pulmaa. Ja sama ongelma koskee n. 100 muutakin prätkien merkki ja mallivalikoimaa, myös 2007 malleja. Tarkkana pitää kauppiaan olla jo ennakolta, ettei tule tilailleeksi monia mustapekka kortteja kouraan.


    Nyt puhut ihan höpöhöpöä,

    ei nämä päästörajoitukset ole olleet mitenkään salaisia.

    Hayabusasta ei ole olemassa mallia 2007.

    Rekisteröitävien pyörien kappalemäärä on rajoitettu EU:n alueelle viime vuonna toimitettuihin pyöriin. Niille saa häntäluvat .

    Tehdas ei ilmoittele sinulle yhtään mitään kun et ole yhtään vehjettä tehtaalta ostanut vaan jostakin ihan muualta

    edit. kirotusvirhe
    Nyt suuta soukemmalle kun näköjään ei faktat ole milläänlailla hallussa.
    Taitaa olla niin että tässä on taas vaan tarkoitus mustamaalta ee-speediä. Aika läpinäkyvää, taas.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  3. #33
    Kun ostin -99 keväällä yhden ensimmäisistä Busseista mitä Finskeihin saatiin, eipä silloin vielä arvannut mikä "kultti"-pyörä siitä tulee myöhemmin.
  4. #34
    SirpaP kirjoittelee täyttä **skaa. Busasta on K6 ja K7 malli jotka kummatkin saa kilpiin helposti.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #35
    Lainaa (gold @ Helmi. 24 2007,20:10) kirjoitti
    Nyt suuta soukemmalle kun näköjään ei faktat ole milläänlailla hallussa.
    Taitaa olla niin että tässä on taas vaan tarkoitus mustamaalta ee-speediä. Aika läpinäkyvää, taas.
    Ettei vain olisi liikkeen B edustaja, jonka minä aion ainakin kiertää kaukaa tästä edes.
    Pelin pitää olla reilua ja rehellistä, niin bisneksessä, kuin muuallakin!



    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
  6. #36
    Lainaa (SirpaP @ Helmi. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Tehdas ei ilmoittele sinulle yhtään mitään kun et ole yhtään vehjettä tehtaalta ostanut vaan jostakin ihan muualta
    Oletko itse? tylyttäjän kohtalo odottaa...
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  7. #37
    Lainaa (Johu @ Helmi. 24 2007,17:29) kirjoitti
    Eli kyllä se harmaatuoja sen rekisteriin saa, jos fillarin runkonumero valmistajan ilmoittamassa listassa. Suzuki Finland ei niihin listoihin liity tosiaa mitenkään, koska noi 5000 erät koskevat koko eurooppaa valmistajan toimesta.
    kyllä se vähän hölmöltä kuulostikin ettei muut kuin virallinen niitä vois rekisteröidä. eikös se ois ollu syrjintää, vapaan kilpailun tai yrittämisen estämistä tms. toi määrä rajoitus on järkevämpi, jos kerran pyörän saa rekisteröidä niin ei kai sillä ole väliä kuka sen tekee.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  8. #38
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 24 2007,20:56) kirjoitti
    SirpaP kirjoittelee täyttä **skaa. Busasta on K6 ja K7 malli jotka kummatkin saa kilpiin helposti.
    Olet oikeassa. * *

    Enkä mene enää Esson baariin *



  9.  
  10. #39
    Aika Spektaakkeli taas. Jokakeväinen kakannakkelukampanja

    Ei me tietenkään kaikkia vehkeitä ennalta rekisteröity, mutta kaikki, joista oli yhtään epävarma olo, että mahtaako olla luvassa tuo tehtaan kuponki, joissa on maininta max 5000kpl valmistusmääristä, taikka EU alueelle tuontimäärästä.

    Tietenkään mitään mihin kuponki jo oli, taikka laite täytti taso b vaatimuksen ei rekisteröity. Niinkuin ei kukaan muukaan maahantuoja. On senverran kallista leikkiä, ettei viitti millään perustaa isompaa museota rekisteröintikelvottomille kapistuksille...

    Nyt tuntuu peli olevan sellainen, että tehdas asetti hintasuojat GSXR 1000 K7 (En ole 100% tyytyväinen 16250€ hintaan, mutta se nyt on se ja sillä zibuli) ja koittaa paikata meitin ja muitten taloudellista vi"#t#%ta antamalla kaikkea namia sitten muutoin.
    -Painetaan sitten maa täyteen Hayabusaa. Ainakaan hinta ei pitäisi ahistaa kenenkään huppua. Saatavuus on superjees, kotoakin löytyy, yleensä kaikki 6 olemassaolevaa värimallia.

    Onhan noita muitakin pelejä Suzukilla joita saapi kätevästi mm meiltä, muttei välttämättä tämän tiedon mukaan merkkiliikkeestä, esim GSX 1400 K7, C 1500 K7, DR-Z 400 S yms.

    Hondan kanssahan meillä on vähän samansuuntaista paikkapaikoin, eli tuodaan joitain malleja esim abs jarruilla, taikka ilman ja Brandt niitä toisia.
    -Me voimme ottaa pienempiä eriä, kun aina ei tartte olla koko kontti jotain vähemmän kaupaksi menevää. Tehdas on iloinen kun koko sortimentti on tarjolla ja asiakkaan ei tarvitse olla ilman sitä mielitiettyä.

    Aiemmin Yamahan kanssa tulee mieleen Raptor 350 katumönkkäri, sekä Tricker temppumopo, jota ekoina vuosina tuotiin maahan vain me.

    Pois huoli ja murhe. Kyllä se siitä. Ja edelleenkin asiasta spekuloiville tiedoksi... Meitin peleillä on aina kohtuullinen takuu ja joka pääsääntöisesti hoidetaan meidän kautta.
    -Jotkut suuret tirehtöörit ovat asiasta kirjoitelleet paskaa ihan sanomalehdissä astikka.
    -Mustikkanenu kusettajille.

    Hyvän toimijan maineen saa vain tekemällä asioita niin, ettei ihan aina ole isompaa moitittavaa. Ja luullakseni met emme ainakaan ihan aina hölmöile.

    I Suzuki &MV Agusta today!!!
    EE-Speed tekee hyvin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12