Niin, mikä on vanhaa ja mikä uutta... Eikös ihan uutukaisissa FZ-6 malleissakin ole vielä esim. USD-etuhaarukka, joka sekin edustaa tietyissä piireissä lähinnä kivikautta jne jne. Ja oma FZS 1000 vm.2003 se vasta vanhaa tekniikkaa onkin täynnään teräsputkirunkoineen... Monille kun sitä "vanhaa tekniikkaa" edustaa jo viimevuoden teippaukset katteissa...*(sjobbe @ Touko. 16 2007,23:06) kirjoitti
T-cat nyt vain on varmasti koeteltu malli, ei siis ole pelkoja lastentaudeista, kuten esim. nykyvistä ruiskuista jne jne. Ja jos nyt ostaa näpäyttää tuollasen vm. 2001 esimerkiksi ja alle 30 000 km ajetun niin luulis sillä vielä ajelevan huolettomia kilsoja... Tietty joissakin piireissä se 30 tonniakin on jo liikaa jopa isoille matkapyörille *
Meitähän on moneksi...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Meidän perheessä oli vuoden FZ6n ja tyttöystävä tykkäsi pyörästä todella paljon,kuin myös itsekkin. Vaihdoin ilman järkisyitä MT-01:seen josta kyllä pidän tosi paljon..tyttöystävä on hiukan toista mieltä koska ei uskalla ajella enää kun pyörä tuntuu isolta ja painavalta.
Ja niinhän siinä käy että sellanen FZ6 taitaa tulla hankintaan kesäksi -08, Mt:n kaveriksi.
FZ6 on helposti käsiteltävä,nykyaikainen ja ajossa todella mukava. Me ostettiin katteeton malli koska mulla puolikate ohjasi pyörteet suoraan ruukkuun ja mielestäni se naku on hienompi.
Vastaavia pyöriähän on melkein joka valmistajalla joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse suosittelen koeajopäivien kiertelyä ja eri pyörien ajoa..sieltä se mieleinen pyörä tupsahtaa *kuin itsestään.
Mulla ne on jostain syystä löytynyt aina Yamahan leiristä.
Mieluummin naikkonen kuin muori, eukko, muija, akka, ämmä jne..(peekoo @ Touko. 16 2007,22:59) kirjoitti
Tosin tulee tuosta naikkosestakin hieman kevyet kengät mieleen
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Hö, mentiin kattoon sitä Thurdercattia niin tyttöhän ihastuikin Kawan ZR7S malliin joka komeili siinä vieressä. Sehän sieltä sitten mukaan lähti. Vuosimalli on 2004 ja ajettu 20 000km. Eli uudemman pyörän sai alle kun minä...Väri on metallinhohto sininen.
Kieltämättä, toi Kawa on kyllä mun ittenikin makuun. Onhan se MOOTTORIPYÖRÄN näköinen, ei mikään muovipussi. Mikään varsinainen ratatykki uusimmilla tekniikoilla ei tietty ole, mutta varmaa oiva ensipyörä ja pienellä "pimppauksella" tuosta saa HIENON! Laitan tässä kuvaa tänne jahka kerkeen... *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No woi hele*etti...(Yamaha1 @ Kesä. 02 2007,15:07) kirjoitti
Ei ihan äkkiä uskoisi, että ZR7 kiinnostaisi naisia.
Noh, pääasia että kuski on tyytyväinen.Nyt eiku kahestaan kruisailemaan.
Huono tie, parempi mieli
Tässäpä kuvaa nyt vielä sit... Aikalailla kyllä huomaa millasista pyöristä tässä taloudessa tykätään. *
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2_1.JPG
P.S Mitenköhän tuo "Image" nappi pelaa tässä viestin kirjotusmoodissa. Heti ku klikkaa sitä niin antaa jonku hemmetin errorin ja käskee antaa osoitteen (ilmeisesti kuvalle)... No mihis annat kun ei avaa edes sellasta ikkunaa...prkl. Kyllä toi aikanaan toimi toikin homma täällä.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sellanen kommentti, että kävin koeajaa Sv:n ja 650 Bandun heti peräkkäin. Molemmat kusiaisia..
Kommentti "hajuton ja mauton" pitää mielestäni todella hyvin paikkaansa tuon Bandun kohdalla (ei ehkä mitenkään yllättävää tässä kokoluokassa?!).
Taasen SV:llä ajaessa piti oikein hymyillä pariin otteeseen ja ihmetellä sinänsä mopomaisen äänen pihalleen päästävän koneen luonnetta; kaasun kääntö sai aikaan jotain mitä ei taasen tapahtunut Bandussa. Mietin, että voisiko olla ruiskukoneen ja kaasarikoneen eroillakin jotain tekemistä asian kanssa?
Anyway: ite aattelin, että vaikka yleensä suositellaan ekaksi pyöräksi turvallista (lue hajutonta & mautonta), ottaisin sellaisen pyörän ekaksi, joka saa heti aluksi positiivisia fiboja...Ei sitten tarvi olla heti vaihtamassa, vaikka eiks vaihtaminen ole jollain tapaa kivaa..
---vanha 750f ei ollut mauton ei varsinkaan hajuton, joten ostin sitten sen...