Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Tyttelillä kans -97 mallinen ollut vuodesta -98 lähtien ja kilometreja takana runsaat 100tkm, eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut lukuunottamatta nokkaketjun kiristäjää. Tosin senkin vasta joutui vaihtamaan 80tkm vaiheilla joten ei kai se loppujen lopuksi mikään ongelma ole.
    Honda CBR1100XX
  2. #32
    Lainaa (ppk @ Helmi. 26 2007,15:42) kirjoitti
    Lainaa (ppk @ Helmi. 22 2007,17:06) kirjoitti
    Kaipaan henkistä vahvistusta, miksi laittaa CBR1000F eikä samanikäistä Suzuki GSX-F1100:a
    Tein jo kaupat -91 CBR:stä, joten vahvistukset riitti *

    Itse asiassa tuo jussiupn:n linkissä oleva -91 Cebari on just samanlainen, paitsi tässä mun kamppeessa on 4-1 putkisto ja Devilin hiilikuitupönttö.

    PPK
    ...itte olin tosi tyytyväinen ko. pyörhän. Viime kesänäki kerkesin reilut 17 tkm ajella ennenku tehin "virheen". Hyvän valinnan teit: loistava matkapyörä, riittävästi tehoja, mukava kaksi päällä(-kin)...mutta yks varotuksen sana; älä mene koeajamhan Suzukia. Ainakhan Hayabusaa. Se oli se viime syksyn virheeni
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  3. #33
    Lainaa (ppk @ Helmi. 26 2007,15:42) kirjoitti
    Lainaa (ppk @ Helmi. 22 2007,17:06) kirjoitti
    Kaipaan henkistä vahvistusta, miksi laittaa CBR1000F eikä samanikäistä Suzuki GSX-F1100:a
    Tein jo kaupat -91 CBR:stä, joten vahvistukset riitti *

    Itse asiassa tuo jussiupn:n linkissä oleva -91 Cebari on just samanlainen, paitsi tässä mun kamppeessa on 4-1 putkisto ja Devilin hiilikuitupönttö.

    PPK
    Turvallisia kilometrejä
  4. #34
    Lainaa (toimeve @ Helmi. 27 2007,19:12) kirjoitti
    ...mutta yks varotuksen sana; älä mene koeajamhan Suzukia. Ainakhan Hayabusaa.
    Ei hätää, vaikka ajaiskin. Budjetti ei kestä Ja Busan ajoasento tuntuu vähän liian kyykkyiseltä ja tiiviiltä mulle.

    Tässä se odottaa liikkeen hallissa noutoa...

    PPK



  5. #35
    Rohkeesti vaan norsukaupoille
    Aikanaan tuplaäksän omistajat haikailivat tonnisen perään, et kyl se matkanteossa oli hieman mukavampi.
    Idioottivarmaa tekniikkaa ja kaikin puolin mallikas pärrä ajelua ajatellen.Tehoja on ihan riittävästi eikä juuri moiti matkustajakaan.
    Tuskin tulet sillä rikkomaan paikallisen moottoriradan kierrosaikoja, mut itse ainakin tykkäsin ajella matkaa ja mutkaistakin kylätietä.Joskin hieman kankea kaupungissa, niinkuin kaikki muutkin isot pyörät mut tienpäällä vallan rauhallinen ajettava.
    Suzukia moittimatta, mutta luulen et pienemmillä harmeilla selviät äffän kans.
    Ja tuskin olisit sen onnellisempi vaikka panisit muutaman tonnin lisää saadaksesi uudemman pärrän.

    Pitäs lukea tarkemmin..Hyvän valinnan teit.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  6. #36
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 27 2007,23:23) kirjoitti
    Tuskin tulet sillä rikkomaan paikallisen moottoriradan kierrosaikoja, mut itse ainakin tykkäsin ajella matkaa ja mutkaistakin kylätietä.

    Ja tuskin olisit sen onnellisempi vaikka panisit muutaman tonnin lisää saadaksesi uudemman pärrän.
    Ei ole aikomus testata paikallisella radalla paljonko kulkee, vaikka penkin mukaan takarenkaasta tulee ulos 116 heppaa ja hieman alle 100 Nm. Aivan sama. Mun 2,5 litrainen kiisseli- Mersukin kulkee teoriassa 190 km/h, mutta enpa ole kokeillut

    Jos olisin laittanut satasenkin enemman pyoran hankintaan, olisin huomattavasti onnettomampi. Kas kun tarkoitus oli saada uusi isompi mutta vanhempi pyora suuriin piirtein silla hinnalla, jolla myin paljon uudemman mutta pienemman pyoran
  7. #37
    Lainaa (CebariTonni @ Helmi. 27 2007,18:51) kirjoitti
    Tyttelillä kans -97 mallinen ollut vuodesta -98 lähtien ja kilometreja takana runsaat 100tkm, eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut lukuunottamatta nokkaketjun kiristäjää. Tosin senkin vasta joutui vaihtamaan 80tkm vaiheilla joten ei kai se loppujen lopuksi mikään ongelma ole.
    Joo siis tällä tyttelillä....
    niin kiva pyörä että vaikka nyt ois varaa vaihtaa uudempaan niin ei raaski cebariansa antaa pois.
    Tosi hyvä ajaa sekä pitkiä matkoja, kaksipäällä, että kaupungissa...mielestäni ei niin kankea edes kaupungissa
    vaikkei tällä tyttelillä tuota kokoa edes ole paljon.
    Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
  8. #38
    Uskon ja oon vakkuuttunut ,kokekemuksesta, että teit oikkean valinnan

    ..vaikkei tuo uskonasia ookkaan

    Onnea oikealle ostokselle

    ..voihan keke...



    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
  9. #39
    [QUOTE= (ppk @ Helmi. 26 2007,15:42)]
    Lainaa ppk,Helmi. 22 2007,17:06 kirjoitti
    Tein jo kaupat -91 CBR:stä, joten vahvistukset riitti
    Puh. Kävin toissapäivänä avaamassa ajokauden, kokonaista 15 km. Järisyttävä kokemus kaiken kaikkiaan, vaikka pitikin olla todella varovainen hiekan ja loskan keskellä. Pari rekkaa tuli vastaan eikä paljon heilauttanut verrattuna aikaisempaan viissatasen. Puhuin lisäksi soopaa aiemmin, laitteessa onkin Remuksen hiilikuitupönttö.

    Olenpa melko lailla tyytyväinen Nyt vain kelejä odottelemaan!

    PPK
  10. #40
    Täällä kanssa samanlainen/värinen cbr kuin ppk,lla ja jussuupn,lla. Saksantuonti oottelee vielä maahantuonti katsastusta ja tullia. Oikeaa kämmenpohjaa jo kutittelee... Huollot nyt tehty, saa alkaa kesä tulee!
  11. #41
    Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään. Liikkeet hyvittävät niistä periaatteessa ihan hyvin. Myös Moto-Rauma.
  12. #42
    Ostin itse elämäni ensimmäisen "oikean" moottoripyörän 10.3,
    CBR 1000F vm- 92 n. 2 kk harkittuani ks.pyörää.

    Pyörällä on ajettu 37100 km joista olen tällä viikolla itse ajanut n. 90km.

    Tämän lyhyen kokemuksen perusteella olen erittäin tyytyväinen pyörääni.

    Toivon samaa myös Nickkille
  13. #43
    Lainaa (ceparitonni @ Maalis. 16 2007,21:23) kirjoitti
    Ostin itse elämäni ensimmäisen "oikean" moottoripyörän 10.3,
    CBR 1000F vm- 92 n. 2 kk harkittuani ks.pyörää.

    Pyörällä on ajettu 37100 km joista olen tällä viikolla itse ajanut n. 90km.

    Tämän lyhyen kokemuksen perusteella olen erittäin tyytyväinen pyörääni.

    Toivon samaa myös Nickkille
    Oulussa veholle toi vanha herrasmies mersun vaihtoon, ajettu oli yli 900 000 km, meinas ettei oo mittaria rukattu

    Pirustako näistä tietää jos on hyvä niin se on hyvä ...niinku mullakin
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
  14. #44
    No,ainakaan et ole ainoa joka moisella ajelee
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  15. #45
    Lainaa (hra1150 @ Maalis. 16 2007,17:46) kirjoitti
    Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään.
    Hyvin ilmaistu.Luetun voi ymmärtää monellalailla.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  16.  
  17. #46
    Lainaa (hra1150 @ Maalis. 16 2007,17:46) kirjoitti
    Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään.
    Hyvä kommentti Onneksi en ole merkkirajoittunut. Pyörän valitsen käyttötarpeen, budjetin ja pyörän kunnon perusteella, tuossa järjestyksessä. Pyörään laittamani euromäärän rajallisuuden vuoksi pyörän kyljessä voi sitten oikeastaan lukea mitä vain ja värinä olla mitä vain. Se on ihan toissijainen asia

    Sitten jos hankkisin oikeasti uudehkoa pyörää ja puhutaan kolmin-nelinkertaisista euromääristä, niin ehkä värillä, merkillä ja mahdollisella jälleenmyyntiarvon säilymisellä voisi jo ollakin merkitystä.

    PPK
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12