Tyttelillä kans -97 mallinen ollut vuodesta -98 lähtien ja kilometreja takana runsaat 100tkm, eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut lukuunottamatta nokkaketjun kiristäjää. Tosin senkin vasta joutui vaihtamaan 80tkm vaiheilla joten ei kai se loppujen lopuksi mikään ongelma ole.
Honda CBR1100XX
...itte olin tosi tyytyväinen ko. pyörhän. Viime kesänäki kerkesin reilut 17 tkm ajella ennenku tehin "virheen". Hyvän valinnan teit: loistava matkapyörä, riittävästi tehoja, mukava kaksi päällä(-kin)...mutta yks varotuksen sana; älä mene koeajamhan Suzukia. Ainakhan Hayabusaa. Se oli se viime syksyn virheeni(ppk @ Helmi. 26 2007,15:42) kirjoitti
![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Turvallisia(ppk @ Helmi. 26 2007,15:42) kirjoitti
kilometrejä
Ei hätää, vaikka ajaiskin. Budjetti ei kestä(toimeve @ Helmi. 27 2007,19:12) kirjoitti
Ja Busan ajoasento tuntuu vähän liian kyykkyiseltä ja tiiviiltä mulle.
Tässä se odottaa liikkeen hallissa noutoa...
PPK
Rohkeesti vaan norsukaupoille
Aikanaan tuplaäksän omistajat haikailivat tonnisen perään, et kyl se matkanteossa oli hieman mukavampi.
Idioottivarmaa tekniikkaa ja kaikin puolin mallikas pärrä ajelua ajatellen.Tehoja on ihan riittävästi eikä juuri moiti matkustajakaan.
Tuskin tulet sillä rikkomaan paikallisen moottoriradan kierrosaikoja, mut itse ainakin tykkäsin ajella matkaa ja mutkaistakin kylätietä.Joskin hieman kankea kaupungissa, niinkuin kaikki muutkin isot pyörät mut tienpäällä vallan rauhallinen ajettava.
Suzukia moittimatta, mutta luulen et pienemmillä harmeilla selviät äffän kans.
Ja tuskin olisit sen onnellisempi vaikka panisit muutaman tonnin lisää saadaksesi uudemman pärrän.
Pitäs lukea tarkemmin..Hyvän valinnan teit.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Ei ole aikomus testata paikallisella radalla paljonko kulkee, vaikka penkin mukaan takarenkaasta tulee ulos 116 heppaa ja hieman alle 100 Nm. Aivan sama. Mun 2,5 litrainen kiisseli- Mersukin kulkee teoriassa 190 km/h, mutta enpa ole kokeillut(Tuppervaari @ Helmi. 27 2007,23:23) kirjoitti
![]()
Jos olisin laittanut satasenkin enemman pyoran hankintaan, olisin huomattavasti onnettomampi. Kas kun tarkoitus oli saada uusi isompi mutta vanhempi pyora suuriin piirtein silla hinnalla, jolla myin paljon uudemman mutta pienemman pyoran![]()
Joo siis tällä tyttelillä....(CebariTonni @ Helmi. 27 2007,18:51) kirjoitti
niin kiva pyörä että vaikka nyt ois varaa vaihtaa uudempaan niin ei raaski cebariansa antaa pois.
Tosi hyvä ajaa sekä pitkiä matkoja, kaksipäällä, että kaupungissa...mielestäni ei niin kankea edes kaupungissa
vaikkei tällä tyttelillä tuota kokoa edes ole paljon.
Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
Uskon ja oon vakkuuttunut ,kokekemuksesta, että teit oikkean valinnan
![]()
..vaikkei tuo uskonasia ookkaan
Onnea oikealle ostokselle![]()
..voihan keke...
Onko HONDAN jälkeen elämää?
CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
[QUOTE= (ppk @ Helmi. 26 2007,15:42)]Puh. Kävin toissapäivänä avaamassa ajokauden, kokonaista 15 km.ppk,Helmi. 22 2007,17:06 kirjoitti
Järisyttävä kokemus kaiken kaikkiaan, vaikka pitikin olla todella varovainen hiekan ja loskan keskellä. Pari rekkaa tuli vastaan eikä paljon heilauttanut verrattuna aikaisempaan viissatasen. Puhuin lisäksi soopaa aiemmin, laitteessa onkin Remuksen hiilikuitupönttö.
Olenpa melko lailla tyytyväinenNyt vain kelejä odottelemaan!
PPK
Täällä kanssa samanlainen/värinen cbr kuin ppk,lla ja jussuupn,lla. Saksantuonti oottelee vielä maahantuonti katsastusta ja tullia. Oikeaa kämmenpohjaa jo kutittelee... Huollot nyt tehty, saa alkaa kesä tulee!
Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään. Liikkeet hyvittävät niistä periaatteessa ihan hyvin. Myös Moto-Rauma.
Ostin itse elämäni ensimmäisen "oikean" moottoripyörän 10.3,
CBR 1000F vm- 92 n. 2 kk harkittuani ks.pyörää.
Pyörällä on ajettu 37100 km joista olen tällä viikolla itse ajanut n. 90km.
Tämän lyhyen kokemuksen perusteella olen erittäin tyytyväinen pyörääni.
Toivon samaa myös Nickkille
![]()
Oulussa veholle toi vanha herrasmies mersun vaihtoon, ajettu oli yli 900 000 km, meinas ettei oo mittaria rukattu(ceparitonni @ Maalis. 16 2007,21:23) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Pirustako näistä tietääjos on hyvä niin se on hyvä ...niinku mullakin
![]()
![]()
![]()
Onko HONDAN jälkeen elämää?
CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
No,ainakaan et ole ainoa joka moisella ajelee![]()
Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
Hyvin ilmaistu.Luetun voi ymmärtää monellalailla.(hra1150 @ Maalis. 16 2007,17:46) kirjoitti
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Hyvä kommentti(hra1150 @ Maalis. 16 2007,17:46) kirjoitti
Onneksi en ole merkkirajoittunut. Pyörän valitsen käyttötarpeen, budjetin ja pyörän kunnon perusteella, tuossa järjestyksessä. Pyörään laittamani euromäärän rajallisuuden vuoksi pyörän kyljessä voi sitten oikeastaan lukea mitä vain ja värinä olla mitä vain. Se on ihan toissijainen asia
Sitten jos hankkisin oikeasti uudehkoa pyörää ja puhutaan kolmin-nelinkertaisista euromääristä, niin ehkä värillä, merkillä ja mahdollisella jälleenmyyntiarvon säilymisellä voisi jo ollakin merkitystä.
PPK