Uusi R1 selviytyi MCN lehden ratatestistä voittajana.
Toinen sija meni kawalle,kolmas K7 ,neljäs Cbr ja viimeiseksi jätettiin tällä kertaa Ducati.
Kyllähän se kaikille varmaan selvää on että uusi Rykkönen on nopea radalla. Ellei peräti nopein![]()
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Onnittelut Yamahalle. On se tykki!
Odotin Suzukin voittavan, aika vaisu esitys. Yamaha on kohtuu sivistynytkin vielä.
Tuolla radalla ei Ducatin teho riitä.
Termignonin täysputki auttaa 13 hv ja keventää melkein 3 kg, mutta siltikin se jää. En tiedä miten putket auttaa muihin noihin pyöriin, mutta tuskin yhtä paljon.
Huomatkaa myös, että testissä oli 1098 eikä 1098S mikä on kylläkin oikein verrattuna muihin. Alustan asetukset oli myös ihmeelliset. Koneet on samat.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Niin, mutta karvalakki Ducati on hintaluokaltaan edes hieman sinne suuntaan kuin muut kilpailijat. Hintaerolla S-malliin normi japseihin saa Öhlinsin alustan ja ruutia 200hp sekä kevyeemmät hiilikuitu tai magnesium vanteet, jolloin ero todennäköisesti taas kasvaa.
Ulkonäöltään taas 1098 Termignoneilla hipoaa täydellisyyttä ainakin minun silmääni.
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94