Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Minkälaisia sivulaukkuja porukat on laittanu Rockettiin? Ne omat boxit ei miellytä mun silmää.
    Tää tuntuu olevan huono paikka kysellä laukuista. Yritin samaa SM -ketjussa, erittäin huonolla menestyksellä. Laukutonta porukkaa vissiin.

Näitä laukkuja suosittelivat Moto-Seinäjoella SM:ään, tosin hinta on suolainen, mutta niinpä se tuntuu kaikissa "laatulaukuissa" olevan. SM:ään maksavat Suomessa 590€.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Vielä ei oo mittään... tai no semmoset halvat tekstiili laukut oli viimekesänä yhden reissun, nyt tiedän paremmin.
    Motomarketissa oli clikbaggeja raketteihin, ajattelin semmoset laittaa kun hinta on pikkusen vähemmän kuin k-driven vastaavissa.

Kurkkaa jompaakumpaa noista molemmat on pikakiinnityksellä ja pyörään jää vaan pienet raudat muistutukseksi. K-driven löydät netistä www.newbonneville.com ja siellä on myös semmonen pikalukko systeemi jossa lokarinpultit vaihdetaan pitemmiksi ja niihin tulee sitten raudat kiinni, siihen voi sitten ostaa ihan mitkä kassit haluaa.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    Noita K-Drive laukkuja olen netistä jo katsellutkin ja mielenkiintoiseksi todennu. Täytyypi vielä vilkaista Motomarketin mallia.
    Tahdon nimenomaan helposti poistettavat, eikä saa jäädä mitään nahkaläpyskä kiinnityssysteemejä pyörään.
    Tuolla K-Drive veroineen ja toimituskuluineen Rockettiin 485,57 euroa.

http://www.a2z-access.com

Onko sulla mattih tietoa minkäverran tulee kuluja tuolta newBonneville putiikista. Näytti olevan laukut Rockettiin 440 taalaa.

laukkua ja rengasta sekä ykköluokan huoltoa
    löytyy hesasta malmilta

osoitteessa:www.mjl-huolto

MATTI JÄRVINEN *P. 0400 877 652
    Lainaa (jkz66 @ Helmi. 21 2007,20:32) kirjoitti
    Onko sulla mattih tietoa minkäverran tulee kuluja tuolta newBonneville putiikista. Näytti olevan laukut Rockettiin 440 taalaa.
    Ei mitään tarkkaa siellä kun ottaa ne ostoskoriin ja kertoo mihin pitää lähettää niin siihen tulee muistaakseni mitä lähetyskulut on, kerran meinasin tilata vanhaan pyörääni sieltä kamoja.
    Tossa pitää muistaa että toi on jenkki putiikki ja siihen tulee melko varmaan rakas tullilaitoksemme väliin ja ottaa omansa.
    Kyllä toi a2z-access varmaan tulee halvemmaksi loppupeleissä.

Mun mielestä ne klicbagit oli vaan aika fiksusti tehty siinä on laukkujen kahva semmonen musta muovi ja se on siinä takareunassa niin että ne saa molemmat laukut samaan lapaseen, reissussa kun laukut ottaa mukaan niin toisessa kädessä on kumminkin jotain muuta, kypärä tms. rojua, niin aika kätevää jos ne kassit saa helposti. Kannattaa ainakin kattoa mitä tykkää. Tossa on linkki kun googletti http://www.customcruisers.com/custom2....20.html siitä näkee kummoset laukut on, ota vaan jonkun kohdalta details niin siinä on lisää kuvia.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    Kiitoksia vinkeistä. Täytyy alkaa miettimään noista kahdesta merkistä sopivaa.

Vartexin laukkuja alkaa muuten tuomaan maahan myös Uimonen Trading Oy Tampereelta. Seinäjoella on myös.
    Mites noi Corbinin beetlebagit?

http://www.corbin.de/triumph/BeetleB...R-3-BAG(6).gif

Näyttäis ainakin aika säänkestäviltä pakseilta, jos tuolla käyttää tavallisia kankaisia sisäkasseja.

Omakohtaista käyttökokemusta ei näistä oo. HD Centerillä vaan joskus noilla varustettua Rockettia ihmettelin.
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 22 2007,14:36) kirjoitti
    Mites noi Corbinin beetlebagit?
    Ne on kyllä hienot jos tykkää....

Oon kanssa livenä nähnyt mutta ei omaa kokemusta.
    On aika isot hyvässä ja pahassa elikkä pyörästä tulee aika leveän näkönen. Ei varmaan saa kovin kepoisesti irti eli on sitten siinä kun kerran kiinni laittaa. Ja viimeisenä mutta mulla ei ainakaan vähäisimpänä ne maksaa jenkeissä 1100$ eli kun siihen laitetaan shipping, verot ja meidän ystävämme tullissa niin hintaa on varmaan 1500 € ja se on paljon se.
    Lainaa (http @ Helmi. 21 2007,21:10) kirjoitti
    löytyy hesasta malmilta

Onko tämä se kaskela racing teamin kaveri? Vai meneekö mulla nimet sekasin...
    Joo, noi Corbinit on varmaan hyvät jossain mielessä, mutta aivan liian kalliit.
    mitähän noi corbinit maksaa.. aikaste hienot. liekkö v..mäinen iroittaa. Mullakin on jotenkin sellainen juttu t laukut pitää ostaa.. vaan mitään kilkettä ei sa jäädä mopoon jos laukkuja ei tartte... eli vain matkalla mukana
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Tässä on hinnat Corbinin shopissa:
    * #T-R-3-BAG Beetle Bags, 2004 - 2006 Rocket III one color $1499
    #T-R-3-BAG-B Beetle Bags, 2004 - 2006 Rocket III Two-Tone $1749

Muistaakseni 1800e pyysivät maahantuojalla. Eihän se ole kuin vähän yli mummon kymppi..
    Lainaa (mattih @ Helmi. 22 2007,08:14) kirjoitti
    Mun mielestä ne klicbagit oli vaan aika fiksusti tehty siinä on laukkujen kahva semmonen musta muovi ja se on siinä takareunassa niin että ne saa molemmat laukut samaan lapaseen, reissussa kun laukut ottaa mukaan niin toisessa kädessä on kumminkin jotain muuta, kypärä tms. rojua, niin aika kätevää jos ne kassit saa helposti. Kannattaa ainakin kattoa mitä tykkää.
    Kiitosta vaan, tämä oli hyvä tieto! Itse olen arponut Vartexin ja klickbagin välillä, nyt näyttäis vaaka kallistuvan Klickbagin suuntaan. Viime kesä meni tankkilaukun ja selkärepun kanssa. Lisäksi kun käytin ajoittain avopottaa ja tuppas välillä ohituksissa kyyneleet silmiin... Eli oletus olisi että ne ajo-ominaisuudet vähän paranisi. Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...

"En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Lainaa (Järkäle @ Helmi. 25 2007,00:56) kirjoitti
    Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...
    Laitoin tossa joulukuun pimeinä iltoina, kun piti paeta talliin, sen flyscreenin ja voin kertoa kunhan kelit paranee elikkä lumet lähtee täältä lounaisnurkalta miltä sitten tuntuu ajella. Se kuulemma ottaa pahimman painon pois rinnuksilta eihän se niin hyvä oo kun kunnon pleksi mutta aika paljon tyylikkäämpi.
    Lainaa (mattih @ Helmi. 25 2007,08:00) kirjoitti
    Lainaa (Järkäle @ Helmi. 25 2007,00:56) kirjoitti
    Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...
    Laitoin tossa joulukuun pimeinä iltoina, kun piti paeta talliin, sen flyscreenin ja voin kertoa kunhan kelit paranee elikkä lumet lähtee täältä lounaisnurkalta miltä sitten tuntuu ajella. Se kuulemma ottaa pahimman painon pois rinnuksilta eihän se niin hyvä oo kun kunnon pleksi mutta aika paljon tyylikkäämpi.
    Joo, tuo Fly screen on mielessä itselläkin. Pyörän ulkonäkö pysyy vielä aika sporttisena. Puheitten mukaan se nostais kuulemma matkanopeutta muutamalla kymmenellä km/h:ssa. Tällä hetkellä n 100 km/h menee vielä jotenkin mukavasti, 120 tuntuu jo hieman rempomiselta, pitkä ukko -> pitkä selkä...

Jalkatapit laitoin jo Raaskin tapeilla eteenpäin, sitten tuo Fly Screen ja ehkä vielä joku matalampi satula (Corbin tai Low rider) niin eiköhän se ole siinä... Ehkä?
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Kyllä mulla onnistui 140kmh, siis eihän niin kovaa saa ajaa , ilman flyscreeniäkin kohtuullisia matkoja. Saas nähdä miten käy screenin kera. Mulla on toi classicin satula kun emäntä lupas olla tulematta kyytiin jos alkuperäinen ei vaihdu ja corbini oli tilauksessa muttei sitä näkynyt/kuulunut. Sitä voin suositella kuskillekin se on jotenkin jämäkämpi istua mulla oli se pitkään paikallaan ja sitten laitoin alkuperäisen ja jätin takapään pikkusen paljaammaksi mutta se oli aivan kauhea istua kun oli parempaan tottunut.....
    Lainaa (jjari @ Helmi. 22 2007,15:37) kirjoitti
    Lainaa (http @ Helmi. 21 2007,21:10) kirjoitti
    löytyy hesasta malmilta

Onko tämä se kaskela racing teamin kaveri? Vai meneekö mulla nimet sekasin...
    Onhan se just sama kaveri
  20.  
    Tilasin sitten Klicbag:it täältä ja hinta oli SM:n laukuille rautoineen n. 460€ toimitettuna ja toimitus kesti 9pv.

Rocket:tiin taitaa raudat olla vähän kalliimmat, mutta kannattaa silti kurkata toi saitti jos Klicbag -laukut kiinnostaa.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86