Pitää siitä irrottaa tankki, ilmanputsarin kotelo ja kaasareita pitää ainakin vetää vähän ulos kurkuistaan tai irroittaa kokonaan. Venttiilikoppa ei ainakaan minun moposta lähtenyt ilman kaasarien irroittamista, tosin on hyvin pienestä kiinni. Tuossahan on se hyvä puoli että säätöpalat on paininkuppien päällä, joten ei tarvitse irroittaa nokka-akseleita. Sen sijaan pitää olla työkalu jolla kuppia painetaan, että saadaan säätöpala pois välistä. Tilaa siinä on mukavasti, kun on vain kahdeksan venttiiliä ja kuitenkin kaksi nokka-akselia.
Välykset on:
imu: 0.11- 0.15
pako: 0.21- 0.25
Mulla on pyörällä ajettu n. 60000km, välykset oon tarkastanu kahdesti, mutta säätää ei ole tarvinnut. Jos moottorista kuuluu tikitystä, niin se todennäköisesti kuuluu jakoketjusta, kiristimen jousi on hieman alimitoitettu eikä se ainakaan vanhemmiten jaksa kiristää ketjua kunnolla. Siihen on sellainen pikatesti, aukaise kiristimestä se keskellä oleva pultti, jolloin jouset tulevat ulos. Työnnä reikään sopiva ruuvimeisseli ja paina voimakkaasti kunnes kiristin naksahtaa seuraavaan pykälään. Tämän jälkeen ketju on varmasti kireällä ja voit kokeilla vaikuttiko se tikitykseen. Siihen jousten alle voi tehdä esim. pultista sellaisen jatkovarren jolla lisätään jousten jännitystä.