Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Nonni, nyt koitti se päivä kun vaimo sai oman pyörän Kyseessä on tuliterä Honda CBF 600 S/abs... hopeanuoli, pienokainen saapuu tänään kotiin busan kaveriksi. Koko perhe on NIIIIIIN onnellinen

Nyt pitää vain valmentaa vaimoa tulevaan ajokauteen. Hänellä suurin riski on nukahtaminen sarviin Ainakin tarakalla tätä tapahtui muutaman kerran Noh, eiköhän tuo ongelma häviä itsestään kun pääsee ajamaan ihan ITSE!!!
    Just over do it
    Onnnnekssssi olokohohohon.

Itsellä unelmissa samanlainen skenaario.. nykyinen lompsa kuitenkin aiheuttaa käsijarrun käyttöä voimakkaasti..

Ehkä sitten yliyli....

Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
    Onnea vaan uudelle pyörälle! Toivottavasti edessä turvallisia ja huolettomia kilometrejä. Eipähän oo omaa vaimoa vielä ajohommat kiinnostanu...onneksi
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Onnea! Kaksin aina kivempi
    Onnea vaan uuden pyörän johdosta
    Kuinkahan Teillä sattuu tuo ajorytmi yhteen ?

Sovitteko tapaamispaikan ja kumpikin ajaa omaa tahtia ?

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Tuo ajorytmi jää kyllä nähtäväksi Mutta reissuajossa pitää mennä sitten rauhallisimman mukaan. Ja ehkä muutenkin... yhdessä aina mukavampaa. Välillä pitää ajella ihan yksinkin
    Just over do it
    Lainaa (BMW cowboy @ Helmi. 25 2007,17:22) kirjoitti
    Kuinkahan Teillä sattuu tuo ajorytmi yhteen ?

Sovitteko tapaamispaikan ja kumpikin ajaa omaa tahtia ?

Meillä menee niin et jos ajetaan kahestaan, mä kummiskin hitaanpana ajan edellä..jos tulee joku kunnon mutkapätkä niin miäs saa mennä ohi ja odottelee sitten viimeistään seuraavassa risteyksessä mistä pitää kääntyä ;)
    Hyvin on toiminut ..enkä mä enää niin hidaskaan oo kai
    -Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
    Kyselin tätä puhtaasta mielenkiinnosta, kun olen joskus tuota miettinyt, että miten homma pelaa käytännössä.

Kyllähän sitä keinot keksitään, jos halua riittää, niinhän se on.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
  10.  
    Lainaa (Foo-Man @ Helmi. 20 2007,10:05) kirjoitti
    Nyt pitää vain valmentaa vaimoa tulevaan ajokauteen. Hänellä suurin riski on nukahtaminen sarviin Ainakin tarakalla tätä tapahtui muutaman kerran Noh, eiköhän tuo ongelma häviä itsestään kun pääsee ajamaan ihan ITSE!!!
    onnea onnea perheenlisäyksen johdosta..

kuka tahansa nyt tarakalla nukahtaa niinku sanoitkin, en usko et on mitää pelkoa nukahtamisella ku ite ajaa