Niin mutta tuossahan tehdään reikiä ihoon ja se SATTUU!(Salmon @ Huhti. 20 2007,15:14) kirjoitti
![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Minuakaan ei huolita, tai minun vertani..![]()
Hemmotkin löytyy vain AAAllrikhilta.. Joista en haluakaan mitään tietää!
Itse aikoinaan 6 yksikköä punasoluja ja 2 yksikköä jääplasmaa saaneena hätäleikkauksessa tiedän, miten kullanarvoista tuo tavara on. Ilman luovuttajia en olisi itse tätä naputtelemassa! Tuo velka on jo kuitattu, mutta aina on hyvä luovuttaa vähän lisää, koska eihän sitä tiedä, jos tarvitsija onkin hyvä kaveri tai vaikka itse...
Täytyykin itse mennä luovuttamaan heti kun karenssi päättyy tältä kertaa...
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla...
ai mistä johtuu? onhan noita vaikka mitä. siitä vaan listasta valitsemaan(hra1150 @ Helmi. 19 2007,19:18) kirjoitti
http://www.veripalvelu.fi/uploads/q2zp6yr.pdf
Taas alkaa olla verivarastot "ressulla": Veritilanne
Eli kynnelle kykenevät luovuttamaan. Ja ettei tule turhaa reissua niin Veripalvelun sivuilta tarkistamaan ne ehdot luovutuskelpoisuudelle Kuka voi luovuttaa?
Luovutuksesta saa pullakahvit sekä hyvän mielen kun tietää olevansa hyvällä asialla. Ja on sitten viikonloppuna myös vähemmän "verta alkoholissa"
"Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
"Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
Asia on hyvä.
Aikoinaan luovutin suoraan sydänleikkauksiin.
Nyt olen luovutuskiellossa lopun elämää.
iski ison D:n päälle
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
Itse itseäni lainaten. Eli edelleen ajankohtainen asia. 46 kertaa takana ja odotan että orggilaisten yhteenlaskettu kontribuutio tähän hyvään asiaan ja Petri12r:n haasteeseen on suurempi kuin yhden miehen viimeisten 14 vuoden aikana yhteenlasketut kerrat.(jarmojs @ Touko. 11 2007,15:26) kirjoitti
Nimim. Just been there
"Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
"Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
27. kerta kun tänään kävin, hyvää verta saivatkin![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Toinen kerta tälle vuodelle käyty alkuviikosta.. Uusiutuvasta luonnonvarasta sitä riittää![]()