Onkos kenelläkään kokemuksia tai kuultuja huhupuheita Braking merkkisestä radiaalipuristimesta? Hinnaltansa huomattavasti huokeampi kun esim. Brembo. Muutenki ihan asiallisen näköinen vekotin. Eli kyseessä olis tällainen.
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Tästä se lähtee, kiitoksia.Vielä kun joku viisas osaa kertoa mulle, että mitä eroa tolla on esin brembon vastaavaan. Ainakin ISR:n racing mallissa on paljon erilaisia säätömahdollisuuksia. Kellään käytännön kokemuksia?
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Laitoin Triumph'in radiaali puristimen Brembo merkkisen. Samat perusasiat näyttää Braking 'ssakin olevan, ilmausruuvi, kahvan säätö, siinäpä ne tärkeimmät.(Ephedrine @ Helmi. 17 2007,13:25) kirjoitti
Jos on oikein on race miehiä, niin Bremboon ja varmaankin myös Braking iin saa kahvan säätö vaijerin vasemalle kädelle, jos tiukassa jarrutuksessa kahva pyrkii painumaan liian syvälle. Normaali kuski, joka ajelee maantiellä ja joskus vaikkapa radalla, ei tälläisiä säätöja tarvitse.
Se että minkä merkkinen puristin on ei liene suurta merkitystä, tärkein on kuitenkin pääsylinterin männän halkaisija, eli tarkemmin sanottuna pääsylinterin ja jarrusylintereiden mäntien pinta-alojen *suhde, sillähän sitä pelataan.
Mitä suurempi pääsylinterin männän halkaisija suhteessa jarrusylinterin männän halkaisijaan, sitä ' kovemmat' jarrut, vähän niinkuin puuta puristelisi. Ja sama toisinpäin jos on pieni pääsylinterin halkaisija jarrut ovat pehmeät ja helpompi säädellä jarruvoimaa.
Toinen tykkää äidistä ja toinen äidin miehestä. Molempi parempi
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Mitenkäs toi jarruvalo? Lähinnä sen katkaisija, joku lisävaruste vissiin..?
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
No testaamaan ei ISRää ole päässyt mutta riittävästi säätöjä on...(Ephedrine @ Helmi. 17 2007,13:25) kirjoitti
![]()
F = dp / dt
discacciati tekee hyvää (jämäkkä) ja suht järkevän hintaista puristinta http://www.discacciati.net/ carpimotosta saapi.
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Noniin, ja kysymyksiä tulee lisääMitään hajua missä olis myynnissä tuplabanjopultteja, jonka päässä olis se painetunnistin? Olis ihan mukavata saada toi jarruvalokin toimiin
![]()
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Powerbike ainakin, kai muissakin...(Ephedrine @ Helmi. 21 2007,20:15) kirjoitti
F = dp / dt