Vanha Kawa pääsi ansaitusti eläkeputkeen, rinnalleen sai ison rosmon. Paperit tehty eilen, nyt vaan maahantuloa odotellaan..
Kiitos "harmaalle" maahantuonnille, kilpailun ansiosta virallisetkin ovat hintojaan joutuneet tarkistelemaan, erotus oli enää hiukan reilun parinsadan luokkaa, ja sillä olin valmis tukemaan paikallista yrittäjää.
Ja laitehan on GSF 1250 S ABS
Eka postaus, joten moro vaan kaikille!
Jep, itsekin tilasin tällä viikolla 1250 SA:n. Hintaero "harmaatuontiin" jäi (ilman vaihtopyörää) alle kolmensadan. Ja väri oli sitten musta.
Onkos muuten muita Banditin tilanneita arvelluttanut lainkaan tilata pyörä ilman lehtien testejä tai koeajoa? Itse luotan siihen, että Suzukin insinöörit osaavat lujan moottorin tehdä. No, sittenpähän tuon näkee joutuuko tuo luotto koetukselle. Runko ja muut taitaakin olla edeltäjänsä kanssa aika tavalla samat. Ja 3700 rpm oleva max. vääntö vaikuttaa ainakin paperilla todella hyvältä *![]()
Enemmänkin huvitti,kuin arvelutti. Sanoinkin kauppiaalle, että puuttuisi enää,että maksaisin pyörän kokonaan etukäteen... Kokonaan näkemättä, edes istumatta,ajamisesta puhumattakaan...
Kyseessä on kuitenkin "vanha" tuote, koppa on ilmeisesti hyvin lähellä viimevuotista, ja vastaavilla ruiskukoneilla on Suzukia myyty pitkään.
Toivotavasti emme sinisilmäistä uskoamme joudu katumaan.
Olihan messuilla ko. pyörän esittelyversio, muisti vaan pätkii,siitä on niin kauan, ja oli niin pimeä...
Onhan siitä jo jotain testejä ollut. Saksaksi ja ranskaksi lähinnä. Saakos udella minkälaisella hinnalla olette omanne saaneet? Menin tässä oman vanhemman mallin rosvon myymään ja ajatuksiin tullu et uus tarttis saada =) Tällähetkellä tarjouksista paras Korpiaholla 11200, sitten Takatalo 11250 ja mp-team 11700. 1250 SA mallista nuo tarjoukset.
990 adv, VF750F, ZX-12R
*..eli tuosta kun päättelet *
Hinta omalle on hieman alle tuon mainitsemasi mp-teamin tarjouksen. Kauppiaan sijainti suht lähellä painaa myös vaakakupissa jonkin verran. Eli eipä oikeasti harmita, että olisin voinut saada pyöräni Etelä-Suomesta halvemmalla.
Niin, ja tietysti merkityksensä oli myös kauppiaan tarjoamalla edullisella rahoituksella.
Mulla tuli yksi toimintatonni lisää hintaan, kun tilasin samalla laukkusarjan ja alakatteen.
Kawa Z650F vm82 -> suska gsx 1100 f vm88 -> Suska Bandit 1250 S vm 07"RIP"-> Yamaha FJR 1300 vm07 -> Hayabusa 09/10 -> BMW K1300S vm 2012
Joo itsekkin tilasin nyt pyörän "harmaana". Siis otin yhteyttä isoon saksalaiseen pyöräliikkeeseen ja tinkasin hintoja kunnes kuullosti hyvältä. Tämän jälkeen tein tilisiirron ja hommasin kuljetus firman hakemaan pyörän. Nyt tuli verot maksettua siitä ja katsastusta odottaa.
Kun sain pyörän talliin niin pamautin käyntii ja hyvin hyrrää vehje. Tuossa nyt laskin että noin samoilla kilometreillä saa samanlaista Jammun R1 noin 10800-12000e itse maksoin noin 8800e koko huvista joten tulihan tuosta voittoa. Nyt vain kun pääsee viellä tielle toivoo ettei vehje leviä , kilometrien puolesta ei pitäisi olla ongelmaa.
Ahdin määrää tahdin.