Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 67:sta
    Tässä olen nyt viikon katsellut pyöriä ja aika varmasti päätymässä 600cc CBR.
    Jotten ihan kusetetuksi tule, niin olisi kiva tietää mitä te olisitte valmiita maksamaan esimerkiksi tästä pyörästä: CBR -95

En nyt ole mitään uusinta uutta hommaamassa joten kaikki vinkit on tervetulleita. Sellaisen kuvan saanut, että tuollakin pääsis aika pitkälle vielä ennen isompaa remonttia. Kai saksastakin laivatut on ihan suomipyörän veroisia?
    Saa kertoa muitakin juttuja.
    Kiitos.

Cebareista en juuri mitään tiedä, mutta tuo sun linkki EI pelitä
    No prkl. Nyt toimii
    Kaikkihan noi on tehty japoniassa. Saksan versioissa saattaa olla tehot rajotettu 72kW, mutta nekin kurit on helppo poistaa.

Ainakin toi sun linkin cebari näytti ihan siistiltä. Hintoja en oo pahemmin seurannu, mutta kannattaa tsekata nettimotosta vastaavien hintoja ja lähtee tinkiin niistä.
    Pain is just weakness leaving the body
    Ota huomioon että jos pyörässä on kulutusosat huonossa kunnossa, saat siihen hukkumaan helposti 1000€ kaikkine töineen jos joudut vaihdattamaan esim renkaat, jarrupalat ja öljyt. Jos liikkeestä ostat, niin esim. uudet kummit kannattaa yrittää tinkiä kaupantekiäisinä... Tekee kuitenkin ton hintasessa pyörässä jo prosentuaalisesti paljon...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Toki uudemmat ovat kalliimpia, mutta 99 vuonna tuli täysin uusi malli. Harkitsisin 99 tai uudemman hankkimista, mutta toki rahabudjetti ratkaisee.
    Jos toi 95 vuoden yksilö on hyvin pidetty ja huollettu, voi siitä saada hyvän menopelin. Yleisesti CBR 600 ovat todella kestäviä.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Niin joo Hondasta sen enmpää tietämättä, mutta -95 on 11 vuotta vanha ja hintapyyntö 4700 euroa. Kuulosstaa minusta aika kovalta, mutta se olikin vaan mun mielioide
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    viimekesänä ajelin itekin tollasella -95 cebarilla missä oli ostohetkellä suunnilleen samat kilsat ja ei oo kyllä pahaa sanottavaa. Jos ketjut/rattaat, renkaat ja huollot on kunnossa vois olettaa että pyörä on varma käyttö peli vielä pitkäks aikaa. Ehkä hiukka yläkanttiin on toi hinta miun mielestä mut varmaan iha harkinnan arvonen peli jos ton hintaluokan pyöriä katot.
    Tykkäisin että hinta on kohdillaan, pyynniksi. Siitä jos tiputtavat sen kolmisen sataa pois ja kunnon takarengas vielä vanhan tilalle (jos näin oikein, ei ole kovin kummassa kunnossa) niin siinähän sitä pyörää voi vuosiksi olla. Tää on siis vain mun mielipide, mutta sitä sinä kysyitkin, etkä mitään asiantuntijalausuntoa...
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Tässä just yrittänyt vertailla näitä pyöriä vuosimallien ja kilometrien mukaan.
    Hinta ei todellakaan ole tuolla kyseisellä yksilöllä tuota pyyntiä, vaan tulee tippumaan. Siksi kaipaisin apua. Pitää käydä katsomassa eka juurikin nämä ketjut/rattaat ja renkaat. Autokaupoista jäänyt jo muutaman kerran p*ska maku suuhun juurikin renkaiden takia...

kesäkuussa ostin ensimmäiseksi isoksi mopoksi 1000f . piikki aikoina oli pari mtx 125 mutta myyjä ei luvannut hondasta mitään !!! mutta hyvin on toiminnut . kesällä 20000km ja töissä talven aikana 500km tullut hallissa kivempi ajaa mopomonkaa kuin pyörällä . melkein 3km toiseen päähän .. mopo vm 91 ja ajettu nyt 77000 km ja luultavasti pitkälle mennään
    Kun nettimotosta vertailee hintoja, kannattaa etsiä myös myytyjä. Nehän ne on oikean hintaisia olleet..

Lopullista kauppahintaa ei näy, mutta pääsee kartalle. Kunkin ajan sen hetkinen tarjonta ei kerro aina kaikkea.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (Jinkeroinen @ Helmi. 16 2007,19:14) kirjoitti
    viimekesänä ajelin itekin tollasella -95 cebarilla missä oli ostohetkellä suunnilleen samat kilsat ja ei oo kyllä pahaa sanottavaa. Jos ketjut/rattaat, renkaat ja huollot on kunnossa vois olettaa että pyörä on varma käyttö peli vielä pitkäks aikaa. Ehkä hiukka yläkanttiin on toi hinta miun mielestä mut varmaan iha harkinnan arvonen peli jos ton hintaluokan pyöriä katot.
    Veit sanat suustani.
    Saatanakin meinaa ostaa pyörän! *
    Voisin tulla talvisin helvettiin ajelemaan. *
    <br />
    Toi linkin pyörä kyllä oli mun mielestä ylihintainen. Ton ikäinen, noilla kilsoilla.. Ehkä joku 3500-4000€ ois paikallaan.

Mutta onhan tuo todella varmatoiminen pyörä, periaatteessa ei noilla kilsoilla niin väliä. Ajamalla sitä ei paskaksi saa.. Toki normi kulutusosat menee ja sillee..
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Joku jo kirjoittikin..mietipä,11 v vanha ja onko pikkasen suolanen hintapyynti???.kattele joku yksityinen myyjä, laita hiukan lisää butjettiin ja hommaa -99 tai uudempi malli.kusiais-sebari on sinänsä hyvä valinta.
    Hölömö mutta Innokas
    4000€ maksimi. Tosin oon jäävi sanomaan mitään, koska itse ostaisin Kawasakin
    Mutta turha provoilu sikseen. 0nnea vaan uuden pyörän hankintaan ja toivottavasti saat kohtuuhintaan
    Jarru on vauhdin surma...

ZX-10R -09
    Lainaa (Timberline @ Helmi. 16 2007,19:01) kirjoitti
    Niin joo Hondasta sen enmpää tietämättä, mutta -95 on 11 vuotta vanha ja hintapyyntö 4700 euroa. Kuulosstaa minusta aika kovalta, mutta se olikin vaan mun mielioide
    Moottoripyörän hinta puoliintuu seitsemässä vuodessa. Jos uusi CBR600F maksaa 12000 €, niin po. laitteesta sopiva hinta on 3000-3500 € kunnosta riippuen.
    Lainaa (vepa @ Helmi. 19 2007,00:29) kirjoitti
    Moottoripyörän hinta puoliintuu seitsemässä vuodessa. Jos uusi CBR600F maksaa 12000 €, niin po. laitteesta sopiva hinta on 3000-3500 € kunnosta riippuen.
    Uuden (2007) CBR 600F:n hintapyynti taitaa Bikeworldissa olla luokkaa 10490€, joten tähän verrattuna melkeinpä jokaisen käytetyn cebarin pyynnit ovat pahasti yläkanttiin.
    Kyllä minustakin hieman kalliilta näyttää tuo. Vanha saksan tuontipyörähän tuo on ja renkaat ainakin näyttää lopuilta. Sinänsä hyvä pyörähän tuo on, mutta siinä on honda lisä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    No mikä jottei. Kyllähän tollanen on oikeen hyvä pyörä (ite parilla ajellu!). Kyllä tollanen kestää, eikä nuo kilometrit ole pahat. Pikkasen uudempiakin on enemmän ajettuja. Tietysti vaikuttaa hintaan, että kuinka on huollettu ja millasessa kunnossa mopo todellisuudessa on. Kulutusosat ja sisuskalut.

Kuvan pyörässä ainaki vaikiokunnosta poikkeaa: etuloksu (näköjään uudemmasta), "huoltoaukko-katteet" (mustat), rekkariteline ja vilkut siistimmät, musta pleksi ja sit tuo putki... Kyllähän tuota hintaa vois pikkasen pudottaa, jotenki mun silmään ei niin freshiltä näytä (huonot kuvat?). 4200€
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Niin joo Hondasta sen enmpää tietämättä, mutta -95 on 11 vuotta vanha ja hintapyyntö 4700 euroa. Kuulosstaa minusta aika kovalta, mutta se olikin vaan mun mielioide *
    Sopiva hinta... joo-o

Eli -95 loistokuntoinen ja vähänajettu cebarin 3500 eurolla? Löytyykö sellaisen myyjää, tässä olis yks ostaja
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 19 2007,21:25) kirjoitti
    Niin joo Hondasta sen enmpää tietämättä, mutta -95 on 11 vuotta vanha ja hintapyyntö 4700 euroa. Kuulosstaa minusta aika kovalta, mutta se olikin vaan mun mielioide *
    Sopiva hinta... joo-o

Eli -95 loistokuntoinen ja vähänajettu cebarin 3500 eurolla? Löytyykö sellaisen myyjää, tässä olis yks ostaja
    Ois -92 ja 4000, kelpaako?
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    En ole seurannut 600-cebarien hintaa, kun olen haarukoinut hieman vanhempaa tonnista jo pari kuukautta ja lukenut KAIKEN, mitä netistä löytyy Pari yleistä kommenttia kuitenkin:

Ko. kampe on näköjään liikkeessä myynnissä. Silloin kannattaa muistaa pari asiaa:

- Kuluttajasuojalaki on voimassa, kun ostaa liikkeestä. Jos kyseessä on selvä kusetus, niin kuluttajasuojahenkilöön yhteyttä ja asiat järjestyy. Yksityiseltä ostaessa on nippa nappa perävävalotakuu. Sen vuoksi hintakin täytyy olla erilainen.

- Liikkeissä pyörän pyyntihinnassa näyttää nykyään olevan laskettuna mukaan se, että ostaja tunkee aina jonkun vaihtokamppeen käsirahaksi tms. Jos sanoo jo ovella, että ostaa oikealla rahalla, hinta pitäisi tippua tinkaamatta viissatasen tuossa hintaluokassa jo ennen kuin myyjä sanoo päivää.

Ko. pyörässä takarenkaalla ei juuri uskalla edes ajaa ulos liikkeestä, ainakaan kuvan perusteella. Lisäksi ainakin jotkut liikkeet antavat taitavalle ostajalle ja mielestään hyvälle myytävälle kamppeelle jonkinlaisen "huoltotakuun", ts. jos jotakin ilmenee (joka ei mene kuluttajasuojalain piiriin), voi liike sitoutua 50-50% huoltokuluihin.

Pantse
    Aikoinaan ostin piikin jälkeen cbr 600:n. Oli vm-90. Pyörä pelasi hienosti sen kolme vuotta minkä minulla oli. Ainoastaan nokkaketjun kiristin meni vaihtoon. Kerran laitoin koneeseen Valvolinen öljyt, 100km riitti ja äkkiä toiset tilalle. Aivan ihme värinöitä myllyyn, kytkin ei tahtonut pelata. Toisilla öljyillä ei mitään ongelmaa. Vm-90 tais olla 90hp, riitti piikin jälkeen ihan hyvin. Nykyisessä ei ole niinkään paljon. Tiivistettynä: ei mitään pahaa sanottavaa cbr 600:sta.
    Lainaa (J.V. @ Helmi. 19 2007,22:04) kirjoitti
    Ois -92 ja 4000, kelpaako? *[/QUOTE]
    Kiitos mutta ei kiitos...

Eipä muuten oo kuulunut myyjää "oikeanhintaiselle" mopottimelle
    Ei mulla oikein asiaa ole, mutta itsekseni vain laskin että minusta -95 on 12 vuotta vanha. Tai sitten nukuin matematiikan tunneillakin.
    Kiitoksia vinkeistä. Sen verran voin kertoa, että kyseisen yksilön hinta tippui jo. Katsomaan en ole kerennyt ja muutenkin työkiireitä niin on vähän takalalle jäänyt tämä, mutta päivittäin tulee nettimotoa kuolattua joskos löytys joku helmi. Täällähän tätä porukkaa näkyy pyörivän nii tarjotkaa toki jos jollain olis nurkissa joku 600cc pyörä pölyttymässä. Kawasakin ja susukin vastaavat kiinostaisi kanssa. Sähköpostia saa laittaa mika_t_@hotmail.com

Mitenkäs kun näitä malleja ilmoitellaan F1,F2 ja tuossa linkin ilmoituksessa on PC-31. Ilmeisesti jotain kone malleja, mutta onko näissä nyt paljonkin erivaihtoehtoja?
  30.  
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 20 2007,17:57) kirjoitti
    Ei mulla oikein asiaa ole, mutta itsekseni vain laskin että minusta -95 on 12 vuotta vanha. Tai sitten nukuin matematiikan tunneillakin.
    Niin...
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen