Morjens!
Olisiko jollain kokemusta molemmista em. malleista? Ovatko aiva erilaisia pyöriä? Itseltä löytyy tuo SV ja nyt saisi aika pienellä välirahalla 06´ Bläkkärin.
The more I learn about women the more I love my bike!
Ite en tykänny yhtään tosta tupla äxästä. Sellanen perus matkalehmä mun mielestä. Jollakin tavalla myös persoonaton.
Ittellä tällä hetkellä SV1000S ja on 10x parempi. Jopa matkaa on mukavampi ajaa kun xx:llä.
Kokemukset SV:stä kiinnostaisivat myös. Minkäslainen tuon jousitus on ja mitä säätöjä löytyy? Myös kokemukset rata- sekä matka-ajosta kiinnostavat. Olisi suunnitelmissa tuo pikku SV päivittää isompaan keväällä..
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Ei kokemusta SV.stä enkä ala jankkaamaan mikä on "paras", mutta miksi XX on Suomen (iso bike) ja taitaa olla myös maailman eniten myyty malli ?
Kyllä siinä joku syy on taustalla .....![]()
Just "nyt" ei bikeä...
Kyllähän ne on ihan erilaisia pyöriä. Sv:n olen omistanut ja xx:llä ajanut jonkin verran. Minkälaiseen käyttöön mopoa olet hommaamassa? XX on kyllä selkeästi parempi taittaa matkaa varsinkin 2 päällä ja luonnollisesti jonkin verran tehokkaampi. Kaupungissa, mutkatiellä tai radalla taas sv on selkeästi ketterämpi vaikka mikään ratatykki sekään ei ole. Sv:n moottorissa on kyllä mielestäni enemmän luonnetta vaikka tehottomampi onkin, xx:n pata on kuin sähkömoottori. Kokeilemaanhan noita mopoja pitäisi päästä ennen kaupantekoa, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Itse myös mietin viime kesänä samanlaista vaihto, mutta tekemättä jäi ja raha ei ollut este. xx tehot ei kyllä vakuuttaneet sv:ni väänsi paremmin alhaalta ja teho eroja alkoi näkemään vasta tuolla reippaan 200 korvilla joten se niistä tehoista. Radalla en ole käynyt kummallakaan, mutta kadulla on xx raskaampi, ei nyt ehkä lehmä mutta eipä kaukanakaan. Kaksipäällä xx on miljoonakertaa parempi. Matkanteossa on kokokatteesta hyötyä kun ei tuuli pääse jaloille. Jos tulee pitkää päivää ajettua on sillä jo merkitystä. Alle 600 kilsaa on aivan sama onko katteita ollenkaan (tämä siis minun mielipiteeni).
Sv:ssä on eteen ja taakse kaikki säädöt. Pikku sv on todella pieni mielestäni tehojen suhteen. Siis saat käytännössä aivan uudenlaisen pyörän (tämäkin subjektiivinen oma käsitys).
Mielestäni sv on erittäin hyvä pyörä kaikkeen kun sillä ajaa yksin. Parhaimmillaan se on kuitenkin mukavalla mutkatiellä siellä 150-200 kmh vauhdeissa. Myöskään vääntö ei jättänyt kylmäksi, ohittelet mukavasti kutosella, mutta jos tarvitse todella tehoa heität satasesta kolmosen sisään ja annat mennä, silloin mikään kolo ei ole liian pieni käytettäväksi ohituksessa.Ulkonäöllisesti voi vääntää loputtomiin, mutta taas oma mielipide on sv:n puolella pyörässä on sellaista transformers muotoa on kulmaa ja koloa josta itse pidän erityisesti. xx on parempi ainastaan kaksipäällä ja tietenkin huippunopeudessa. Näillä tosin en vielä vaihtanut omaa sv:täni xx:ään
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Minkäslainen on Rammus tuon SV1000 ketteryys verrattuna 600 pyörään jollanen sulla nyt näyttäs olevan? Minkäslaiselta tuo vääntöero tuntuu käytännössä? Harmi ku ei tullu viime kesänä koeajettua tota SV1000:a ni ei oikein tiedä sen ominaisuuksia. Mutta tuskin siihen pettymään tulee jos sokkona ostais.
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09