Minkästyyppiset moottoriöljyt ois parhaat? Hieman kokematon motoristiasentaja liikkeellä. Thans etukäteen..![]()
900 RR
vain ja ainostaan hondan omia öljyjä. kytkin alkaa herkästi luistaa huonoilla öljyillä. castrollin gps on toinen jolla pelaa varmasti mut en laittas ku hondan omaa. ei ole edes hirveen hintaista.
Mulla oli Shellin osasynteettiset ja hienosti toimi. Niitä 30€/4l öljyjä. Ei tarvi täyssynteettisiä eli niitä 60€/4l. Alkuperästä suodatinta suosittelempi.
Mulla ( zx 6rr ) ja kaverilla ( cbr 600f ) oli pyörässä hondan gn4 öljyt koneessa ja kummankin rupesi laatikko "tahmaamaan". olihan se edullista mutta en toiste laita. castrolin gps:ää olen käyttänyt.
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Laita sitä Hondan omaa öljyä.
Tämän linkin takaa löytyy huoltokortti mistä voit tarkistaa suositellun öljyn:
Linkki
Ei sitten kannata laittaa ylärajalle asti täyteen. Laatikko toimii huomattavasti notkeammin kun pinta on puolivälissä aluetta. Ainakin oma -99 mallinen myös hukkasi öljyä jos täytti aivan yläräajalle saakka.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Itse olen käyttänyt 900rr:ssä etupäässä repsolin öljyä, tuntus toimivan hyvin, itelläni ei ainakaan hondan oma oikeen toiminu, oli huomattava ero ,äänti ja laatikko ei toiminu niin hyvin.
...Blade...1000rr...2006...
Mulla cbr600f:ä Hondan omat öljyt, toimii todella hyvin!
Kokeilin Castrollin gps:ä enkä laita toista kertaa, laatikko ja kytkin tahmasi sekä kone ei kuulostanu niin "terveeltä".
Mut varmaan riippuu myös millä öljyllä ajettu ennen et mihin se kone on tottunu.
Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!
Honda CBR600F -98
ex-Honda CBR1000F -98
ex- Honda CBR600F -93
Kuin myös hontan oma GN4 on toiminu hyvin vs. castrolin gps jolla laatikko narauttaa vaihteet päälle n. joka 3 kerta.
Hondan GN4:stä hyviä kokemuksia. Voin suositella myös Castrolin R4:ää.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Olen käyttäny castrolin gps ja on tuntunu toimivan ihan hyvin..
1290 superduke
Uudemmassa Bladessa Castrol R4 pelittää hyvin. Turkasen kallista vaan.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.