Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    r.m heinolla on tarjouksessa agv airtech kypärä,nyt kiinnostais kuulla kokemuksia:huurtuuko helposti entä äänieristys yms..
    Arzka
    Mulla on tollanen airtekki. Hyvä kypärä ja napakka istuvuus ainakin minun päähäni. Mukava pitää pitkilläkin matkoilla. Ei ole painanut mistään ainakaan minun päätäni. Ilmastointi toimii mielestäni hyvin kesällä. Huurtuminen oli hiukan ongelma kylmillä keleillä, kunnes laitoin tuollaisen hengitysohjaimen siihen kiinni. *kliks*
    Ohjain on IXS:n vekotin ja menee suoraan painamalla tuohon paikoilleen. Huurtuminen loppui kuin taikaiskusta. Lämpösillä tuota ei tietenkään tarvii pitää. Hiljaisuudesta en sen kummemmin osaa sanoa, kun käytän aina tulppia, mutta ei tuo minusta mitenkään ole erottunut muista kypäristäni.

Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    minkä hintanen toi hengitysohjain oli?
    Arzka
    Duell:in kuvastossa nimike "Ala-ilmastointi", mallille joka sopii Airtech:iin, on 12e. Lieneekö tässä kyse juuri tuommoisesta??

Taidanpa käydä itsekin ostamassa, tosin eipä ole hirveästi ollut ongelmia tuon huurtumisen suhteen omassa Airtech:ssäni.. Viimekesänä tuli kerran pudotettua maahan visiiri edellä sillä seurauksella että uusi oli hankittava (siis visiiri). Ei ollut halpa muovipala se, melkein 50e maksoi. Vaihtaminen sentään oli helppo ja triviaali toimenpide.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Itsekkin ajattelin vaihtaa oman nolan N102:sen tuollaiseen Airtecciin.
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
    Lainaa (Arzka @ Helmi. 10 2007,11:12) kirjoitti
    r.m heinolla on tarjouksessa agv airtech kypärä,nyt kiinnostais kuulla kokemuksia:huurtuuko helposti entä äänieristys yms..
    Paljon muuten hintaa tuolla kypärällä r.m heinolla? Itsellekin pitäisi kypärä hommata ja tuo on yksi vaihtoehto myös minulla.
    Omat kokemukset AGV:stä osoittaa, että kannattaa ostaa niin pieni koko kuin päähän mahtuu. AGV:n toppaukset painuvat jonkin verran kasaan ja kypärästä saattaa tulla yllättävän väljä.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Lainaa (Arzka @ Helmi. 12 2007,13:16) kirjoitti
    minkä hintanen toi hengitysohjain oli?
    Se oli joku 10 - 15€, en nyt muista. Mutta hyvin kohtuuhintainen kuitenkin. Ja ehdottomasti hintansa arvoinen.
    Jaa tuossahan se jo mainittiinkin. Juu, duellin listoilta se mullekkin hommattiin.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    itellä airista vain hyvää kokemusta mutte ei oo ollu päässäkää ku noin 40km ja siitä sai plussaa ku vaimenti hyvin ääntä eikä ttuli vumissu paljoo ja oli miellyttävän tuntunen päässä. onhan toi tyylikkään näköinenkin kypärä suosittelen ++
    600rr
    Lainaa (Jake @ Helmi. 12 2007,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Arzka @ Helmi. 10 2007,11:12) kirjoitti
    Paljon muuten hintaa tuolla kypärällä r.m heinolla? Itsellekin pitäisi kypärä hommata ja tuo on yksi vaihtoehto myös minulla.
    siinä mainoksessa ei ollu hintaa mainittu mutta joku ties kertoa et hinta olis vähäreilu 200.-
    Arzka
  11.  
    Itellä on Airtechin kypärä... Hyvä kypärä, istuu omaan päähän ainakin hyvin, sopii vaikka olisi rillit päässä, ainoa miinus tosiaan tuo huurteisuus kylmillä ilmoilla. Lisäksi tykkään kypärän kiinnitysmekanismista kuin esim. Arain tupla D-soljista... Jotenkin tälläiselle nakkisormelle parempi...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)