Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Onko muuta haittaa jos sliparin laiton jälkeen ei ole säädätetty, muutakuin että käypi laihalla? Onko pyörässä voinut tulla haittaa/vikaa.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  2. #2
    Tuskin pelkällä sliparilla isoa vahinkoa tekee, ellei sitten vedätä kaiken aikaa urku auki.
  3. #3
    Mulle sanottiin ettei siihen mopoon tarvi mitään tehdä, senkun ruuvaat sliparin siihen ja se on siinä...
  4. #4
    Eipähän tuo omakaan rassi ole siitä hajonnut. Tulevaksi kesäksi täytynee säädättää. Käy vähän laihalla...
    Good to the bone
    ...
  5. #5
    Toi on kuulemma vähän pyöräkohtainen juttu, että tarviiko säädättää vai ei. Itse kävisin kysymässä joltain paikalliselta penkkigurulta että mikä olis kannattavaa. Eikä se varmaan pahaa tee jos sen penkissä ajais ja tsekkais että missä seokset menee. Maksaa varmaan jonku 70€, riippuen paikasta.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  6. #6
    Joo pyörä ois 1000 Gixxeri sliparilla ja säädöt voi olla kohdallaan tai sitten ei Ei tietoa onko tehty? Mikä on venojen säätöväli K1:ssä?
    Penkki maksaa varmaakin 50€ mutta mitä maksaa jos täytyy jotain säätää?
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  7. #7
    Lainaa (Ron Jeremy @ Helmi. 12 2007,18:04) kirjoitti
    Mikä on venojen säätöväli K1:ssä?
    Taitaa se 24000km olla.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  8. #8
    Itsellä ainakin tuossa edes menneessä K6:ssa oli paras mahdollinen säätö ihan vakio kartalla. Koitettiin säätää sitä sliparin vaihdon jälkeen mutta paras kuva tuli ihan sellaisenaan...

    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  9. #9
    Mulla penkitettiin slipareilla ennen säätöä ja säädön jälkeen.
    Ero oli säädön jälkeen +4 hv ja +20nm takaselta.

    Ajaelin viime kesän slipareilla ennen säätöä, eikä haitannut ainakaan meikäläisen menoa.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  10. #10
    Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas
  11. #11
    Lainaa (karkka @ Helmi. 12 2007,19:10) kirjoitti
    Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas
    Onkos sinulla siinä power commander tai castaava?

    Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  12. #12
    Lainaa (Vonikka @ Helmi. 12 2007,19:26) kirjoitti
    Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
    Onko kaikissa suzukeissa muka säädettävä ruisku..? Busassa tiedän olevan mutta ei kai muissa malleissa ole..?

    Edit. Taitaapi se muuten olla, mut ei ihan samaan tapaan ku commanderin avustuksella.



    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #13
    Kaikissa Gixereissä on isoissa ja pienissä, olikohan säätövara jotain +-20%..... en muista tarkaan.
    Fun is not a straight line
  14. #14
    Lainaa (Vonikka @ Helmi. 12 2007,19:26) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Helmi. 12 2007,19:10) kirjoitti
    Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas
    Onkos sinulla siinä power commander tai castaava?

    Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
    Onko tosta pelkän sliparin vaihdosta sit kauheesti hyötyä, muutako
    naapurisovun kiristyminen?
  15. #15
    Ei
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
  16. #16
    Lainaa (karkka @ Helmi. 12 2007,19:10) kirjoitti
    Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas
    Tähän mä aina mainostan Viaberia Järvenpäässä, sinne vaan.
  17. #17
    Ööö... On? Ulkonäkö noin esimerkiks. Onhan noita slipareitakin monenlaisia että ei sen ole pakko olla kamala mökäpönttö.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  18. #18
    Lainaa (karkka @ Helmi. 12 2007,19:53) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Helmi. 12 2007,19:26) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Helmi. 12 2007,19:10) kirjoitti
    Missäs kannattaisi PK seudulla käydä säädättään pyöränsä. Oon hommaamssa 600rr:n Leo vincen sliparia kuhan toi tilipäivä vaan koittas
    Onkos sinulla siinä power commander tai castaava?

    Lähinnä sillä ajattelin että kun muita kuin suzukia ei voi saaätää ilman lisäboxia...
    Onko tosta pelkän sliparin vaihdosta sit kauheesti hyötyä, muutako
    naapurisovun kiristyminen?
    Kyllähän se myös kivasti kevenee...ja puhutaan kiloista. Hintaahan hommalle tulee jos haluaa seokset kohilleen, ku pitää poksi hommata. On niitä sitte halvempiaki ku PC, esim. Techlusion.

    Teklulla ei saa sitte säädettyä ku rikkaammalle. Joskushan saattaa käydä myös liian laihalla tietyillä alueilla. Lähinnä osakaasuilla noi kuopat on, ei niinkään täyskaasulla. Voihan sitä ajaa koko ajan urku auki, ni ei tarvii miettii säätämisiä
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  19. #19
    Kattoinkin tuolta Viaberin linkistä et toi Techlusion säädin oli ihan "siedettävissä" hinnoissa. Ehkäpä sinne on pyörä vietävä
  20. #20

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Sliparin vaihto ilman säätämistä menee täysin hukkaan ellei ole tarkoituksena saada pelkästään lisää meteliä. Vaikka täyskaasulla saattaakin toimia ihan hyvin, niin osakaasuilla säätö vaikuttaa toimivuuteen dramaattisesti. Samoin kaasuunvastaavuus paranee oleellisesti säädön myötä.

    Älkää tuijottako pelkkiä tehokäppyröitä vaan katsokaa pyörän/moottorin toimintaa kokonaisuutena. Omassa pyörässä Yoshi RS-5 + PCIIIUSB. 11 hp lisää huipputehoa , mutta oleellisempi vaikutus oli juuri pyörän toimivuus normaalitilanteissa osakaasuilla sekä kaasuun vastaaminen.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  21. #21
  22. #22
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 13 2007,08:05) kirjoitti
    Sliparin vaihto ilman säätämistä menee täysin hukkaan ellei ole tarkoituksena saada pelkästään lisää meteliä. Vaikka täyskaasulla saattaakin toimia ihan hyvin, niin osakaasuilla säätö vaikuttaa toimivuuteen dramaattisesti. Samoin kaasuunvastaavuus paranee oleellisesti säädön myötä.

    Älkää tuijottako pelkkiä tehokäppyröitä vaan katsokaa pyörän/moottorin toimintaa kokonaisuutena. Omassa pyörässä Yoshi RS-5 + PCIIIUSB. 11 hp lisää huipputehoa , mutta oleellisempi vaikutus oli juuri pyörän toimivuus normaalitilanteissa osakaasuilla sekä kaasuun vastaaminen.
    No onhan siinä nyt aina toi ulkonäkö ja painon pudotuskin etuna. Harvoin noi orkkisputket mitään hirveen hyvännäkösiä on
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  23.  
  24. #23
    Onko kellään tietoa mistä sais järkevällä hinnalla sliparin SV650s Suikkiin..? -tietämätön-